Waarschijnlijk 1-1. Met een frommelgoal of pingel en dan is het LEK BOVENquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar eerst nog even lachen om de 3-0 voor Italië vanavond
Die zit bij appie er al bijquote:
Alles zit vol want mensen in paniek vanwege lockdownquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je niet tijdslot 18-20 doen?
Dan ga je maar even een maandje nuchter door het leven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zit bij appie er al bij
[..]
Alles zit vol want mensen in paniek vanwege lockdown
Misschien heb ik straks nog corona babyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je maar even een maandje nuchter door het leven.
Drugs are bad mkayy?
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien heb ik straks nog corona baby
Mag tot 13 weken!! (Ik heb dit eens opgezocht voor een vriendin!!)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!
Ach, mijn moeder rookte en dronk ook tijdens de zwangerschap.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!
Alsnog niet aan te raden gok ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag tot 13 weken!! (Ik heb dit eens opgezocht voor een vriendin!!)
Nou..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder rookte en dronk ook tijdens de zwangerschap.
Naast van ziektes en aandoeningen waar ik mijn leven rond mee loop, niks aan het handje
Dat denk ik ook niet, maar als je je niet bewust bent of iets.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsnog niet aan te raden gok ik.
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goalquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1-1. Met een frommelgoal of pingel en dan is het LEK BOVEN
Donny knalt er eentje strak in het kruisjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goal
Zou lekker zijn man. Lekker afgaan met van Dijk achterin.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goal
5-3-2 met Blind op linksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha, ik zie het net ja. Volgens mij had je beter Aké en Blind kunnen wisselen, maar ja. Ik heb hier weinig vertrouwen in eigenlijk, dit wordt zo'n wedstrijd dat ze niet weten wat ze moeten doen zodra ze in balbezit zijn. Ik hoop dat ik het mis heb, dan mag iedereen me uitlachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5-3-2 met Blind op links
Weer geen Berghuis
Lekker elke wedstrijd nieuw systeempje. Misschien tegen Spanje dan 5-4-1quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha, ik zie het net ja. Volgens mij had je beter Aké en Blind kunnen wisselen, maar ja. Ik heb hier weinig vertrouwen in eigenlijk, dit wordt zo'n wedstrijd dat ze niet weten wat ze moeten doen zodra ze in balbezit zijn. Ik hoop dat ik het mis heb, dan mag iedereen me uitlachen.
Ik zou gewoon faken dat je 2 personen in de selectie hebt met corona en de wedstrijd afzeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker elke wedstrijd nieuw systeempje. Misschien tegen Spanje dan 5-4-1
Beviel Napoli niet echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou gewoon faken dat je 2 personen in de selectie hebt met corona en de wedstrijd afzeggen
Achterin is het de ideale defensie ja. Mits je een coach hebt die het goed neerzet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
Dit Nederland gaat het nooit maken in 433 dus dit is een prima experiment.
Een je hebt v dijk, de vrij en matthijs, mooier ga je het niet krijgen centraal achterin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |