Je moet ook zijn nieuwe account doen maar hij heeft mentions überhaupt uit staan (zegt ie)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:22 schreef Fok-it het volgende:
Laatst actief: 5272 dagen, 9 uur geleden.
Zou er gereageerd worden denken jullie? (lol)
quote:
Ik zou dat niet doenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe zijn de magnetron gehaktballen? @:Naatje
Steunquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik dien een motie van afkeuring in tegen mod @:Flippiee
Afgekeurdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik dien een motie van afkeuring in tegen mod @:Flippiee
Verraderquote:
Kamp fokkietokkiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, bij welk kamp zat ik dat ik verraad?
Oh je zat in team blauw en nu fokkietokkiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huh, maar als ik in dat kamp zit dan blijf ik dat kamp toch trouw?
Ik ben geen tokkie joh. Anders zal ik je ff op feesboek aanpakke!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je zat in team blauw en nu fokkietokkie
Even ontvriendenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen tokkie joh. Anders zal ik je ff op feesboek aanpakke!!
Ik ben nog steeds team blauw en jij moet eruitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je zat in team blauw en nu fokkietokkie
Hahahahaha dat denk ik ook. Misschien moeten we zo'n prohibition krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dts zal een stuk gezelliger zijn met zo'n alcoholverbod.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds team blauw en jij moet eruitEen waarlijke flopmod!!!
Ja dat kan dus NIET hehquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahaha dat denk ik ook. Misschien moeten we zo'n prohibition krijgen
[..]ga maar weer naar je twitter vriendjes
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]ga maar weer naar je twitter vriendjes
https://www.ad.nl/koken-e(...)lverbod-in~ae825711/quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
quote:Door de komende vier weken een totaalverbod op de verkoop van alcohol in te stellen maak je direct korte metten met alle onduidelijkheid, zegt hij. ,,Je krijgt dan misschien wel 19e-eeuwse toestanden zoals ze die toen in Amerika hadden, maar dan weet iedereen tenminste wel waar hij aan toe is.”
gelukkig krijgen we dan geen hamstergedragquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)lverbod-in~ae825711/
[..]
Slecht idee dat verbod.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
gelukkig krijgen we dan geen hamstergedrag
Alsof FOK!kers thuisfissa's hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen thuisfissa's meer dan maar lekker FOK! fissa's!
Allemaal via zoom. Lekker man.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen thuisfissa's meer dan maar lekker FOK! fissa's!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers thuisfissa's hebben
Lekker inzoomen op de tieten van de vrouwtjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Allemaal via zoom. Lekker man.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker inzoomen op de tieten van de vrouwtjes.
Allemaal platte hoere joh hiero!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker inzoomen op de tieten van de vrouwtjes.
Ijsbergje pakkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:43 schreef HPLC het volgende:
als dit het niveau is dan kunnen we het schip maar beter laten zinken
Vind vooral matig dat dit ook invloed heeft op boodschappen bestellen bij AHquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)lverbod-in~ae825711/
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind vooral matig dat dit ook invloed heeft op boodschappen bestellen bij AH
Gewoon bij Gal en Gal bestellenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je tijdslot 18.00-21.00 is dan krijg je dus geen alcohol bij je bestelling
Kan je niet tijdslot 18-20 doen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je tijdslot 18.00-21.00 is dan krijg je dus geen alcohol bij je bestelling
Waarschijnlijk 1-1. Met een frommelgoal of pingel en dan is het LEK BOVENquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar eerst nog even lachen om de 3-0 voor Italië vanavond
Die zit bij appie er al bijquote:
Alles zit vol want mensen in paniek vanwege lockdownquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je niet tijdslot 18-20 doen?
Dan ga je maar even een maandje nuchter door het leven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zit bij appie er al bij
[..]
Alles zit vol want mensen in paniek vanwege lockdown
Misschien heb ik straks nog corona babyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je maar even een maandje nuchter door het leven.
Drugs are bad mkayy?
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien heb ik straks nog corona baby
Mag tot 13 weken!! (Ik heb dit eens opgezocht voor een vriendin!!)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!
Ach, mijn moeder rookte en dronk ook tijdens de zwangerschap.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker zuipen tijdens de zwangerschap. En dan andere mensen tokkie noemen!!
Alsnog niet aan te raden gok ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag tot 13 weken!! (Ik heb dit eens opgezocht voor een vriendin!!)
Nou..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder rookte en dronk ook tijdens de zwangerschap.
Naast van ziektes en aandoeningen waar ik mijn leven rond mee loop, niks aan het handje
Dat denk ik ook niet, maar als je je niet bewust bent of iets.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsnog niet aan te raden gok ik.
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goalquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1-1. Met een frommelgoal of pingel en dan is het LEK BOVEN
Donny knalt er eentje strak in het kruisjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goal
Zou lekker zijn man. Lekker afgaan met van Dijk achterin.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
geloof hier geen reet van, ik wil dat Frank dat recordje pakt van 4 wedstrijden op rij geen goal
5-3-2 met Blind op linksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha, ik zie het net ja. Volgens mij had je beter Aké en Blind kunnen wisselen, maar ja. Ik heb hier weinig vertrouwen in eigenlijk, dit wordt zo'n wedstrijd dat ze niet weten wat ze moeten doen zodra ze in balbezit zijn. Ik hoop dat ik het mis heb, dan mag iedereen me uitlachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5-3-2 met Blind op links
Weer geen Berghuis
Lekker elke wedstrijd nieuw systeempje. Misschien tegen Spanje dan 5-4-1quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha, ik zie het net ja. Volgens mij had je beter Aké en Blind kunnen wisselen, maar ja. Ik heb hier weinig vertrouwen in eigenlijk, dit wordt zo'n wedstrijd dat ze niet weten wat ze moeten doen zodra ze in balbezit zijn. Ik hoop dat ik het mis heb, dan mag iedereen me uitlachen.
Ik zou gewoon faken dat je 2 personen in de selectie hebt met corona en de wedstrijd afzeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker elke wedstrijd nieuw systeempje. Misschien tegen Spanje dan 5-4-1
Beviel Napoli niet echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou gewoon faken dat je 2 personen in de selectie hebt met corona en de wedstrijd afzeggen
Achterin is het de ideale defensie ja. Mits je een coach hebt die het goed neerzet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
Dit Nederland gaat het nooit maken in 433 dus dit is een prima experiment.
Een je hebt v dijk, de vrij en matthijs, mooier ga je het niet krijgen centraal achterin.
Toch viel het me even voor een paar minuten niet tegenquote:
Donnygod to the rescue.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch viel het me even voor een paar minuten niet tegen
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Donny knalt er eentje strak in het kruisje
Dit is gewoon ongefundeerde haat. Dat weet je zelf ook wel. Jij zou van Dijk ook thuislaten terwijl dat gewoon top van Europa isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou wel weer gaan kijken als ze Depay gewoon thuis zouden laten.
Leuk dat hij kan scoren tegen wat Franse G-spelers, maar je roept ook Bas Dost niet op.
Wel bijzonder hoe hij zich altijd moet bewijzen, terwijl anderen onuitputtelijke krediet hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nooit meer uit de eerste 11 die man
Ik haat Depay zonder meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon ongefundeerde haat. Dat weet je zelf ook wel. Jij zou van Dijk ook thuislaten terwijl dat gewoon top van Europa is
Echt zo'n kampersjaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Maguire rood hahah. Lekker voor die debiel.
Luxemburg wel bijzonder ja. Die zijn van die dwergen volgens mij aardig verbeterd afgelopen jaren. Echt geen niveau San Marino meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Finland en Luxemburg doen het verrassend goed in hun groep tot nu toe.
Vind ik leuk
Finland heeft toen ze goede spelers hadden nooit iets gedaan. Nu hebben ze een team zonder sterren, en halen ze het EK. Raar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxemburg wel bijzonder ja. Die zijn van die dwergen volgens mij aardig verbeterd afgelopen jaren. Echt geen niveau San Marino meer.
quote:
Zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft Finland ooit talent gehad dan? Behalve Litmanenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Finland heeft toen ze goede spelers hadden nooit iets gedaan. Nu hebben ze een team zonder sterren, en halen ze het EK. Raar.
Luxemburg heeft veel arbeidsmigranten en asielzoekers ontvangen. Deze voetballen veel meer dan de Luxemburgers zelf, lijkt het. En misschien ook wat meer talent. Even kijken of ze het niveau vast kunnen houden.
Hyypia.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Finland ooit talent gehad dan? Behalve Litmanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |