Ze heet Zvezdana he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, maar, dus ik had een date gisteren, geëindigd met zoenen, ook te horen gekregen dat ze het leuk vindt om me beter te leren kennen, heen en weer appen en nu heb ik sinds middaguur al appjes die op 'niet afgeleverd' staan maar wel om 10 uur gevolgd op twitter
@Fopjequote:
Gelukkig niet nee. Die kon je als mod ook niet serieus nemen, naja, als user eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh kut die is al een jaar geen mod meer
*was getypt door Fok-it op het FOK!forumquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naat is van het twitteren
Snap jij dat nou Johan, dat je uit je bed komt en dat je dan meteen zo'n tweetje gaat lopen tikken? Waar je zin in hebt HAHAHA
Nou ja zegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Die kon je als mod ook niet serieus nemen, naja, als user eigenlijk ook niet
Niet zo serieus Naatmans. Ik voel alleen maar liefdequote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*was getypt door Fok-it op het FOK!forum
Sommige mensen hebben nog eigenwaardequote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Word anders zelf mod
Ze motten me nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Word anders zelf mod
Daarom ben ik dus ook in deze autoritaire functie gestapt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nog eigenwaarde
Jammer. Je zit hier immers de hele dagquote:
Thuiswerkgenotquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer. Je zit hier immers de hele dag
Niet zo denken dat ik het serieus neem fokmans, ik ben hier al langer dan vandaagquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo serieus Naatmans. Ik voel alleen maar liefde
Goeie naamquote:
Ik ook.quote:
Bij jou vind ik wel een Gerda of Annelies passenquote:
(lol)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |