Ik weet niet meer hoe ik dat deed toen ik een gipsklauw had.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, na zo'n sessie was dat alsnog flink pijnlijk aan mijn gipsarm ja
Jawelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreken jullie met de vriendengroep dan niet bij iemand thuis af?
Huiselven inhuren dan maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffen
Tenzij je collecties a la Etto hebt uit 1400 is dat denk ik niet echt nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Elke keer het water verversen en de boeken afstoffen
Kantine was al gesloten tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar kan je geen terrasje meer pakken in de middag
Of 3de helft in kantine of kroeg
Ach dan maak je er toch wat van in de nieuwe situatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar kan je geen terrasje meer pakken in de middag
Of 3de helft in kantine of kroeg
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan maak je er toch wat van in de nieuwe situatie.
Ja, dat lijkt me vrij lastig met 1 hand inderdaad. Eerste keer douchen zonder gips was ook gruwelijk, door al die bewegingen die je maakt. Al die spieren en alles gaan zo snel weer terug naar 0quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik dat deed toen ik een gipsklauw had.
Weet alleen dat ik mijn lenzen toen niet eens normaal uit kon doen
gngnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef JanCees het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen
Mzzl mannen
Ja dat was ook vreselijk irritant met zo'n zak er altijd overheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me vrij lastig met 1 hand inderdaad. Eerste keer douchen zonder gips was ook gruwelijk, door al die bewegingen die je maakt. Al die spieren en alles gaan zo snel weer terug naar 0
Lawlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was ook vreselijk irritant met zo'n zak er altijd overheen.
Enige waar ik de pijn mee kon verlichten is door elke ochtend te gniffelen dat ik een douchebag bij me had
Ik denk dat zijn collectie ook ligt te verstoffen, want zijn strijd tegen aluhoedjes vereist alle aandachtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenzij je collecties a la Etto hebt uit 1400 is dat denk ik niet echt nodig
Ik ben nog steeds gebant daar, maar het is nog steeds elke dag raak ja?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn collectie ook ligt te verstoffen, want zijn strijd tegen aluhoedjes vereist alle aandacht
Vandaag viel het wel meequote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gebant daar, maar het is nog steeds elke dag raak ja?
dit las ik net op nu.nlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ben ook van mening dat je aluhoedjes niet moet bestrijden, dan jaag je ze juist in hun harnas.
Laat ze raaskallen en luister er met een half oor naar, werkt beter.
Tsja, waar leg je de grens dan. Door ze met elkaar te laten raaskallen hitsen ze elkaar alleen maar op. Politici bejegenen en 5g-masten in de hens zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ben ook van mening dat je aluhoedjes niet moet bestrijden, dan jaag je ze juist in hun harnas.
Laat ze raaskallen en luister er met een half oor naar, werkt beter.
Ik ben blij dat nu.nl mijn advies ter harte neemtquote:
5G gekkies kan je vinden onder een 5G mast, laat ze daar maar zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, waar leg je de grens dan. Door ze met elkaar te laten raaskallen hitsen ze elkaar alleen maar op. Politici bejegenen en 5g-masten in de hens zetten
Het gaat natuurlijk van kwaad tot erger. Zeker omdat het vaak normale masten zijn die in de hens gestoken worden. En dat is gewoon een probleemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
5G gekkies kan je vinden onder een 5G mast, laat ze daar maar zitten.
We hebben geen nobele ridders nodig om 5G gekkies te bestrijden, want die gaan ook onder die mast zitten.
Het wordt pas erger als je het voedt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk van kwaad tot erger. Zeker omdat het vaak normale masten zijn die in de hens gestoken worden. En dat is gewoon een probleem
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Onder Flat-earthers zijn er zoveel verschillende groepen die de aarde nog platter vinden dan de ander.
Wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Moest lachen bij de Netflix docu 'Behind the curve'
Onder Flat-earthers zijn er zoveel verschillende groepen die de aarde nog platter vinden dan de ander.
Hé haagsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
hee Naatje
Heb het idee dat die zogenaamde “flat-earthers” gewoon acteurs zijn om het gewone volk af te leiden van de echte complotdenkers. Kan toch niet man die mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Moest lachen bij de Netflix docu 'Behind the curve'
is toch juist mooi. Beetje uitslapen, beetje feunen, beetje gamen en om half 5 ben je toch al thuis dus hoef je niet te gaan.quote:
Ben al vanaf 9 uur online en minder gedaan dan op kantoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is toch juist mooi. Beetje uitslapen, beetje feunen, beetje gamen en om half 5 ben je toch al thuis dus hoef je niet te gaan.
Van werken word je anders nog depressieverquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al vanaf 9 uur online en minder gedaan dan op kantoor
Deprimerend
Koala’s hebben geen huis.quote:
Het zal toch af moetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van werken word je anders nog depressiever
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
je krijgt 100 euro van @:amarantha als je 200 likes of meer geeft
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef HPLC het volgende:
ik stop ermee, ik heb al sinds de lockdown in maart niet zo hard gewerkt. Welterusten
Ooit gehoord van een komodovaraan?quote:
Ja toevallig wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een komodovaraan?
Dit weiger ik pertinent. Likes horen gegeven te worden op inhoud.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
je krijgt 100 euro van @:amarantha als je 200 likes of meer geeft
Enge dingen zijn dat.quote:
Daar heb ik gister nog mee geknikkerd jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een komodovaraan?
Eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weiger ik pertinent. Likes horen gegeven te worden op inhoud.
Ja bahquote:
Mijn berichtjes hebben heel veel inhoud.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weiger ik pertinent. Likes horen gegeven te worden op inhoud.
Zolang je mensen probeert om te kopen gaan we daar natuurlijk niet in meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bah
[..]
Mijn berichtjes hebben heel veel inhoud.
Dat zei Hans, ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je mensen probeert om te kopen gaan we daar natuurlijk niet in mee
Nou vooruitquote:
Wel beetje jammer dat je geen thee liefhebster bentquote:
(lol)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik gister nog mee geknikkerd ja
Toch nog weekje fokken dan maatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Hoop dat die je niet per ongeluk heeft gebeten want dan ben je volgende week dood
(lol)
Ik denk steeds dat je mijn vriend mikeytt bedoelt. Helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Haha. Mikey is minuten na zijn vrijlating meteen alweer bezig zie ikLekker man.
Dat lijkt mij een mooie laatste levensinvulling.quote:
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat je mijn vriend mikeytt bedoelt. Helaas.
Komt @Mortaxx dichter in de buurt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bij
Heb je zo'n grote piemel dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh eindelijk dan toch een webcam bemachtigd. Duurde een week of drie maar dan heb je ook wat.
Kan ik ook eindelijk op chaturbate wat bijverdienen.
In COR welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt @:mortaxx dichter in de buurt?
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.quote:
Ik hou hem in de gaten.quote:[..]
In COR wel
Wel even je account linken he. Kunnen we met zijn alle wat tokens inzamelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.
[..]
Ik hou hem in de gaten.![]()
Zal hem wel even in de banner neergooien, wordt FOK! er meteen ook beter vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel even je account linken he. Kunnen we met zijn alle wat tokens inzamelen
Geen siswet taferelen he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal hem wel even in de banner neergooien, wordt FOK! er meteen ook beter van
Ik hou me netjes aan de wet maatquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou me netjes aan de wet maat
(lol)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zij waarschijnlijk ook maar toch stopt ze meloenen in dr reet. Zal vast niet strafbaar zijn
Maar was ze zelf ook buiten toen dan? Want anders mag dat toch gewoon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Nee heb het over dat ze ooit een nacht op een cel heeft doorgebracht omdat ze te zien was vanaf de straat
Nee man is schennispleging als je vanaf de openbare weg te zien bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar was ze zelf ook buiten toen dan? Want anders mag dat toch gewoon?
Ja wist dat het op openbare plekken strafbaar is maar in je eigen huis wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man is schennispleging als je vanaf de openbare weg te zien bent
Ja daar was mevrouw het zelf niet helemaal mee eens (en een stel zolderkamerrukkers ook niet (lol))quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wist dat het op openbare plekken strafbaar is maar in je eigen huis wist ik niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar was mevrouw het zelf niet helemaal mee eens (en een stel zolderkamerrukkers ook niet (lol))
Jammer dat hij vrij spel krijgt van De mods.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bij
Wij bepalen niet wie er geband wordt en voor hoe lang etc hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij vrij spel krijgt van De mods.
En jammer dat zodra je daar wat van zegt, het notes regent.
Ok @HPLCquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan hehquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zaterdag in principe vervolgdate, maar nu zegt ze dat ze van veel dingen stress krijgt op dit moment, ook hiervan. Geen idee wat ik hier mee aanmoet, ik wil natuurlijk heel graag, tegelijkertijd wil ik haar geen stress bezorgen... (Het idee is om een stukje te wandelen)
Hou wel even in de gaten dat het om een tweede date gaat, niet om een zekere levenspartner.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan heh
Ja, is ook weer zo. Geen idee hoe ik dit doe zonder direct afstandelijk te zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou wel even in de gaten dat het om een tweede date gaat, niet om een zekere levenspartner.
Ik denk dat je, onbedoeld, soms wat verstikkend op zo'n meid kan overkomen. Waarschijnlijk uit enthousiasme maar dat kan je beter voor je houden dan
Je bent redelijk geinvesteerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan heh
Jullie hebben nog niks he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, is ook weer zo. Geen idee hoe ik dit doe zonder direct afstandelijk te zijn...
Hoop dat het doorgaat man! Gewoon rustig aan doen, en haar ruimte geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zaterdag in principe vervolgdate, maar nu zegt ze dat ze van veel dingen stress krijgt op dit moment, ook hiervan. Geen idee wat ik hier mee aanmoet, ik wil natuurlijk heel graag, tegelijkertijd wil ik haar geen stress bezorgen... (Het idee is om een stukje te wandelen)
Ja, denk dat de date morgen niet doorgaat, maar ruimte geven lijkt me sowieso verstandig en dan komt het op een later moment wel. Het is gewoon verdomde onhandig om dit soort gesprekken via tekst te doen omdat je niet ziet wat de lading is van de tekst van iemand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hoop dat het doorgaat man! Gewoon rustig aan doen, en haar ruimte geven.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, denk dat de date morgen niet doorgaat, maar ruimte geven lijkt me sowieso verstandig en dan komt het op een later moment wel. Het is gewoon verdomde onhandig om dit soort gesprekken via tekst te doen omdat je niet ziet wat de lading is van de tekst van iemand.
Moet dit nou net als Braddie online komtquote:
Ja echt, lullig weer hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet dit nou net als Braddie online komt
Dat vind ik echt walgelijk inderdaad. Op Reddit kom je ook vaak mensen tegen die dan contact zoeken en willen bellen. Waarom zou ik willen bellen met een vreemde. Ik bel mijn moeder niet eens graag. Liever appen, of in het echt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
En voiceberichten versturen werkt vaak ook niet omdat niet iedereen daar van houd
Zij houdt wel van voiceberichten, maar haar telefoon was deze week gestolen dus dat is nu geen optie...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
En voiceberichten versturen werkt vaak ook niet omdat niet iedereen daar van houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |