Maar was ze zelf ook buiten toen dan? Want anders mag dat toch gewoon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Nee heb het over dat ze ooit een nacht op een cel heeft doorgebracht omdat ze te zien was vanaf de straat
Nee man is schennispleging als je vanaf de openbare weg te zien bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar was ze zelf ook buiten toen dan? Want anders mag dat toch gewoon?
Ja wist dat het op openbare plekken strafbaar is maar in je eigen huis wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man is schennispleging als je vanaf de openbare weg te zien bent
Ja daar was mevrouw het zelf niet helemaal mee eens (en een stel zolderkamerrukkers ook niet (lol))quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wist dat het op openbare plekken strafbaar is maar in je eigen huis wist ik niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar was mevrouw het zelf niet helemaal mee eens (en een stel zolderkamerrukkers ook niet (lol))
Jammer dat hij vrij spel krijgt van De mods.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bij
Wij bepalen niet wie er geband wordt en voor hoe lang etc hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij vrij spel krijgt van De mods.
En jammer dat zodra je daar wat van zegt, het notes regent.
Ok @HPLCquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan hehquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zaterdag in principe vervolgdate, maar nu zegt ze dat ze van veel dingen stress krijgt op dit moment, ook hiervan. Geen idee wat ik hier mee aanmoet, ik wil natuurlijk heel graag, tegelijkertijd wil ik haar geen stress bezorgen... (Het idee is om een stukje te wandelen)
Hou wel even in de gaten dat het om een tweede date gaat, niet om een zekere levenspartner.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan heh
Ja, is ook weer zo. Geen idee hoe ik dit doe zonder direct afstandelijk te zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou wel even in de gaten dat het om een tweede date gaat, niet om een zekere levenspartner.
Ik denk dat je, onbedoeld, soms wat verstikkend op zo'n meid kan overkomen. Waarschijnlijk uit enthousiasme maar dat kan je beter voor je houden dan
Je bent redelijk geinvesteerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu zelf stress omdat ik geen idee heb of ik de juiste dingen zeg of ga zeggen, wat deze week begon vanuit haar met een 'ik wil je beter leren kennen' is nu een 'je bent redelijk geïnvesteerd en dat drukt op me,' deze dingen kunnen nooit in een fijne rechte streep gaan heh
Jullie hebben nog niks he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, is ook weer zo. Geen idee hoe ik dit doe zonder direct afstandelijk te zijn...
Hoop dat het doorgaat man! Gewoon rustig aan doen, en haar ruimte geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zaterdag in principe vervolgdate, maar nu zegt ze dat ze van veel dingen stress krijgt op dit moment, ook hiervan. Geen idee wat ik hier mee aanmoet, ik wil natuurlijk heel graag, tegelijkertijd wil ik haar geen stress bezorgen... (Het idee is om een stukje te wandelen)
Ja, denk dat de date morgen niet doorgaat, maar ruimte geven lijkt me sowieso verstandig en dan komt het op een later moment wel. Het is gewoon verdomde onhandig om dit soort gesprekken via tekst te doen omdat je niet ziet wat de lading is van de tekst van iemand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hoop dat het doorgaat man! Gewoon rustig aan doen, en haar ruimte geven.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, denk dat de date morgen niet doorgaat, maar ruimte geven lijkt me sowieso verstandig en dan komt het op een later moment wel. Het is gewoon verdomde onhandig om dit soort gesprekken via tekst te doen omdat je niet ziet wat de lading is van de tekst van iemand.
Moet dit nou net als Braddie online komtquote:
Ja echt, lullig weer hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet dit nou net als Braddie online komt
Dat vind ik echt walgelijk inderdaad. Op Reddit kom je ook vaak mensen tegen die dan contact zoeken en willen bellen. Waarom zou ik willen bellen met een vreemde. Ik bel mijn moeder niet eens graag. Liever appen, of in het echt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
En voiceberichten versturen werkt vaak ook niet omdat niet iedereen daar van houd
Zij houdt wel van voiceberichten, maar haar telefoon was deze week gestolen dus dat is nu geen optie...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
En voiceberichten versturen werkt vaak ook niet omdat niet iedereen daar van houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |