Enge dingen zijn dat.quote:
Daar heb ik gister nog mee geknikkerd jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een komodovaraan?
Eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weiger ik pertinent. Likes horen gegeven te worden op inhoud.
Ja bahquote:
Mijn berichtjes hebben heel veel inhoud.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit weiger ik pertinent. Likes horen gegeven te worden op inhoud.
Zolang je mensen probeert om te kopen gaan we daar natuurlijk niet in meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bah
[..]
Mijn berichtjes hebben heel veel inhoud.
Dat zei Hans, ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je mensen probeert om te kopen gaan we daar natuurlijk niet in mee
Nou vooruitquote:
Wel beetje jammer dat je geen thee liefhebster bentquote:
(lol)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik gister nog mee geknikkerd ja
Toch nog weekje fokken dan maatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Hoop dat die je niet per ongeluk heeft gebeten want dan ben je volgende week dood
(lol)
Ik denk steeds dat je mijn vriend mikeytt bedoelt. Helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Haha. Mikey is minuten na zijn vrijlating meteen alweer bezig zie ikLekker man.
Dat lijkt mij een mooie laatste levensinvulling.quote:
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat je mijn vriend mikeytt bedoelt. Helaas.
Komt @Mortaxx dichter in de buurt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste troll ooit. Daar is Kingflopland niks bij
Heb je zo'n grote piemel dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh eindelijk dan toch een webcam bemachtigd. Duurde een week of drie maar dan heb je ook wat.
Kan ik ook eindelijk op chaturbate wat bijverdienen.
In COR welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt @:mortaxx dichter in de buurt?
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.quote:
Ik hou hem in de gaten.quote:[..]
In COR wel
Wel even je account linken he. Kunnen we met zijn alle wat tokens inzamelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon goed gevormd licaam.
[..]
Ik hou hem in de gaten.![]()
Zal hem wel even in de banner neergooien, wordt FOK! er meteen ook beter vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel even je account linken he. Kunnen we met zijn alle wat tokens inzamelen
Geen siswet taferelen he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal hem wel even in de banner neergooien, wordt FOK! er meteen ook beter van
Ik hou me netjes aan de wet maatquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou me netjes aan de wet maat
(lol)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zij waarschijnlijk ook maar toch stopt ze meloenen in dr reet. Zal vast niet strafbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |