Preciesquote:Op woensdag 30 september 2020 09:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan dat soort usernames hebben we goede herinneringen inderdaad
Ja dat zou wat rage quits teweeg hebben gebracht hoor!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:46 schreef Em31 het volgende:
[..]ik zat dus inderdaad te denken, zal ik ‘ik zei leuke mensen’ zeggen, maar wist niet of dat goed zou vallen
Hoezo denkt iedereen dat ik zwaar alcoholist ben? Door de week drink ik geen druppel!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga op les bij @:vosss, die kan bier zuipen
Kan gebeuren malloot2000!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het Em31 is en niet Em13
Wat was niet de bedoeling?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
Je hebt toch elk weekend bier en nootjes in huisquote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo denkt iedereen dat ik zwaar alcoholist ben? Door de week drink ik geen druppel!
In dat geval heb ik nu spijtquote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zou wat rage quits teweeg hebben gebracht hoor!
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
Dat noemen ze een uitdagingquote:Op woensdag 30 september 2020 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Met speciale tekens is het wel lastig inloggen op een ander apparaat
Jawel.quote:
Hahahaaquote:Op woensdag 30 september 2020 09:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan jij mijn DM's ook even aan jouw kant verwijderen? Dank!
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan jij mijn DM's ook even aan jouw kant verwijderen? Dank!
Gewoon doen @molloot200quote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 wel van Jobi afblijven he? Anders moet ik een nieuw koosnaampje
IJs_heerquote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
En dan toch overwegen om je username aan te laten passen he. Maar ik heb geen idee waarin dan precies.![]()
Bruine_beer, gewoon weer eens wat anders!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
En dan toch overwegen om je username aan te laten passen he. Maar ik heb geen idee waarin dan precies.![]()
Beer van kleur danquote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bruine_beer, gewoon weer eens wat anders!
Er staat een @bruine_beer aan het hek te rammelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bruine_beer, gewoon weer eens wat anders!
Voor jou altijdquote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 wel van Jobi afblijven he? Anders moet ik een nieuw koosnaampje
Ik had niet verwacht dat die al in gebruik zou zijnquote:Op woensdag 30 september 2020 10:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er staat een @:Bruine_beer aan het hek te rammelen.
Ja ik ga nu ook twijfelenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beer van kleur dan![]()
Bruin ligt gevoelig
Pape_gaaiquote:Op woensdag 30 september 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
Britse dierentuin verplaatst papegaaien die constant bezoekers afkraken https://www.nu.nl/dieren/(...)oekers-afkraken.html (via @:NUnl)
Toen werd @Em31 geboren, ik zie een verband!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat die al in gebruik zou zijn![]()
Hij is wel al 13 jaar niet meer hier gesignaleerd.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen werd @:Em31 geboren, ik zie een verband!
Gelijk heb je dinges.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik pas mijn nick ook niet aan hoor. Kan deze nu onthouden.
haags_kwartiertjequote:
Vis een optie?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
Vismandquote:
Het is vismadquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
Kijk hier kunnen mensen een voorbeeld aan nemen!
Hoe, wat of wie je ook bent accepteer elkaar!
Ja ik word altijd wat emotioneel maar ook heel erg blij als ik zie hoe dieren met elkaar omgaan.
Alhoewel...volgens mij denkt Senna zo langzamerhand dat ze ook een kat is!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
Ja ik word altijd wat emotioneel maar ook heel erg blij als ik zie hoe dieren met elkaar omgaan.
[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Team CyMoquote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo en ik zijn er vroeg bij om woeste Nederlanders te irriteren (al blijven de reacties voorlopig uit).
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is heul geen Nederlander.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo en ik zijn er vroeg bij om woeste Nederlanders te irriteren (al blijven de reacties voorlopig uit).
[ twitter ]
[ twitter ]
Redneck!quote:Op woensdag 30 september 2020 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is heul geen Nederlander.
Dat kan ik niet zien, er zit een doek overheen.quote:
Op Twitter zitten een paar azijnzeikers hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
Je zal maar zo chronisch boos dat je hele dag door dat soort reacties plaatst onder tweets van Nederlandse sites
Een paar is heel voorzichtig uitgedrukt.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op Twitter zitten een paar azijnzeikers hoor.
Het gifje uit deze tweet kan team CyMo vast nog ,wel een keer gebruikenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een paar is heel voorzichtig uitgedrukt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:10 schreef Dave het volgende:
[..]
@:azijnzeiker
[..]
Gelukkig voor je bestaat die al.
Je bent aardig op drave @Dave .quote:Op woensdag 30 september 2020 11:11 schreef Dave het volgende:
Oh kut, dubbele quote chaos en verwarring. Die tag was niet bedoeld.
😆quote:Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik moest hier stiekem om grinniken.
@azijnzeiker200 kan nogquote:
OH ohquote:Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, en je hebt 'm nu gementioned, nou komt ie terug!
@grammarnasi iets voor jou misschien?quote:
ASEINCIJQERquote:
Nee, @koffiemeuk welquote:Op woensdag 30 september 2020 11:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
@:grammarnasi iets voor jou misschien?
nice.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is toch raar dat je dezelfde post
[..]
dubbel kunt quoten?
Alleen als er wel of geen F1 isquote:Op woensdag 30 september 2020 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt toch elk weekend bier en nootjes in huis
Iets zegt me dat je van haken en breien houdt.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus volgende week weerquote:
En deze week ook. Lees mijn vorige post nog eens goedquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kijken of ik groene vingers heb.
Ik ga kattengras kweken
quote:
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen warenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen waren
Hahahaquote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n fretten starten de stofzuiger soms door met hun lompe pootjes op de startknop te gaan staan
Daarna vallen ze de draaiende borstel aan
AOIquote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahahaWel handig, fretten die uit zichzelf het huishouden doen
Luca ook niet. Vroeger vluchtte hij echt weg, nu gaat hij met een geirriteerde blik naar mij staren vanuit de vensterbankquote:
Mens van het goede levenquote:
😆quote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n fretten starten de stofzuiger soms door met hun lompe pootjes op de startknop te gaan staan
Daarna vallen ze de draaiende borstel aan
Als Silke dat ook konquote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen waren
Ik hoor het net ook!quote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
België heeft eindelijk weer een regering.
2020 is een vreemd jaarquote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
Paniek, dit kan nietquote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
België.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
IJs_belg dan maar?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
België.![]()
![]()
![]()
Altijd tegendraads, dus nu de wereld in de fik staat leveren ze goed nieuws. Belgiëgoden.
Wacht maar af in 2021quote:Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
BelgiëHoeven we niet meer na te denken over een eventuele splitsing tussen Vlaanderen en Wallonië voorlopig. Toch? Toch toch?
Juichen.gifquote:Op woensdag 30 september 2020 12:02 schreef H_T het volgende:
@:Fred_B gefeliciteerd met je nieuwe premier!
Een beetje wat Rutte ook wel over zich heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juichen.gif![]()
Het is zowaar een vrij normaal iemand, van de Vlaamse D66. Verder is deze regering er vermoedelijk één die vooral gemotiveerd is om de rit uit te zitten, en weinig bijzondere beslissingen gaat nemen.
Pluto, als daar leven is?quote:
Gezellig tochquote:
Dat hangt van de lokale lockdownregels af natuurlijkquote:
Ach, je kan even vooruit tot de volgende regeringscrisisquote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juichen.gif![]()
Het is zowaar een vrij normaal iemand, van de Vlaamse D66. Verder is deze regering er vermoedelijk één die vooral gemotiveerd is om de rit uit te zitten, en weinig bijzondere beslissingen gaat nemen.
Echt ja, nu dit er wel even doorheen krijgenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
België.![]()
![]()
![]()
Altijd tegendraads, dus nu de wereld in de fik staat leveren ze goed nieuws. Belgiëgoden.
Nee?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik een slecht mens dat ik nog steeds boodschappen doe zonder mondkapje?
Zolang je daarbij niemand helemaal omhelst, zal het wel goed komen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb uitgebreid getongd met de knappe kassa jongen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je daarbij niemand helemaal omhelst, zal het wel goed komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb uitgebreid getongd met de knappe kassa jongen.Maar is de kassajongen plaatselijk Jumbo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
[..]
Ik heb uitgebreid getongd met de knappe kassa jongen.Dat moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat heb ik niet uitgezocht. Vond ik een beetje ongepast.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar is de kassajongen plaatselijk Jumbo?
[..]
Ik heb uitgebreid getongd met de knappe kassa jongen.NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oh dat weet ik niet of ik dat zo'n goede verbetering vindquote:Op woensdag 30 september 2020 13:44 schreef Meke het volgende:
Wow mense je kunt ineens ook mobiel ondertitels zien!
Het bestaan van knappe kassajongens moedig ik graag aan!quote:Op woensdag 30 september 2020 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ging er al vanuit dat jij dit zou waarderen.
quote:Forum: corona is niet het killer-virus dat we dachten
Forum voor Democratie en het voormalig VVD-Kamerlid Van Haga vormen de afwijkende geluiden in de Kamer. Zij vinden de maatregelen overdreven, omdat corona volgens hen niet zo gevaarlijk is als eerst gedacht.
"Het is niet het killer-virus gebleken dat we dachten", zei Forum-Kamerlid Hiddema. Hij wil specifieke maatregelen om kwetsbare groepen, zoals ouderen, te beschermen. Van Haga vroeg zich af of het niet beter is om de maatregelen om te draaien en kwetsbaren te vragen afstand te houden.
Hier in het dorp zitten eigenlijk alleen maar kassameisjesquote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het bestaan van knappe kassajongens moedig ik graag aan!
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forumquote:
Mogen ze nog wel de naam 'meisje' hebben? Hier zijn het vaak van die 50+'ers.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier in het dorp zitten eigenlijk alleen maar kassameisjesZe zijn alleen bijna allemaal niet knap
Hoe gaan we bepalen welke helft binnen moet blijven?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forum![]()
Oh nee hier zijn het nog wel regelmatig middelbare scholieren die dit als bijbaan doenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel de naam 'meisje' hebben? Hier zijn het vaak van die 50+'ers.
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaan we bepalen welke helft binnen moet blijven?
quote:
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.
Eitje: de provincies Groningen, Overijssel, Flevoland, Zeeland, Noord-Brabant en Noord-Holland blijven thuis in oneven weeknummers, de andere provincies op de even weeknummersquote:Op woensdag 30 september 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet ergens beginnen. FDF mag er ook bij, die blijven dan lekker op stal.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?
Ik zal alvast het goede antwoord verklappen: gelukkig niet.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Eitje: de provincies Groningen, Overijssel, Flevoland, Zeeland, Noord-Brabant en Noord-Holland blijven thuis in oneven weeknummers, de andere provincies op de even weeknummers
Het verbaast me nog dat niet dit het nieuwsbericht is:quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En hoe zien ze dat laatste voor zich? Zodra de kwetsbaren zich alsnog onder de andere mensen begeven krijgen ze het alsnog. Moeten we die voor eeuwig opsluiten ofzo?
quote:Forum: corona is niet het killer-virus dat we dachten
Forum voor Democratie en het voormalig VVD-Kamerlid Van Haga vormen de afwijkende geluiden in de Kamer. Zij vinden de maatregelen overdreven, omdat corona volgens hen niet zo gevaarlijk is als eerst gedacht.
"Het is niet het killer-virus gebleken dat we dachten", zei Forum-Kamerlid Hiddema. Hij wil specifieke maatregelen om het virus zo snel mogelijk te laten verdwijnen. "Als we het virus gewoon de vrije loop laten, zijn binnen de kortste keren alle mensen uit een kwetsbare groep besmet. Vervolgens zal het virus dus geen probleem meer zijn, als alle kwetsbaren toch al zijn gepakt door het virus."
Telkens als je denkt dat het niet erger meer kanquote:Op woensdag 30 september 2020 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forum![]()
Ik stem voorquote:Op woensdag 30 september 2020 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderquote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?
Ik zal alvast het goede antwoord verklappen: gelukkig niet.
Ik vond die provinciale statenverkiezing waarin FvD de meeste zetels kreeg ook wel pijnlijk hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderdomste strategie ooit.
Ze zagen natuurlijk die mensen tegen de maatregelen roepen en dachten dat dat er heel veel zijn, maar ze waren even vergeten dat er een overgrote stille meerderheid is.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderdomste strategie ooit.
Volgens een aantal forum aanhangers op het forum moet gewoon iedereen die ouder is dan 60 niet meer de deur uit voor een jaar. Net als mensen met overgewicht, astma, nierproblemen of hartproblemen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slecht niet nee, maar ik denk dat het voor het winkelpersoneel wel een stuk fijner zal zijn als iedereen ze wel opmoet. Het is toch alsof je op kantoor zit en iedereen zomaar zonder mondkapje in en uit loopt.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Dat vergeten populistische groepjes wel vaker.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zagen natuurlijk die mensen tegen de maatregelen roepen en dachten dat dat er heel veel zijn, maar ze waren even vergeten dat er een overgrote stille meerderheid is.
Ja opsluiten van de rest van de bevolking en ook gewoon geen zorg meer geven aan bejaarden en zieken, die zoeken het zelf maar uit.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En hoe zien ze dat laatste voor zich? Zodra de kwetsbaren zich alsnog onder de andere mensen begeven krijgen ze het alsnog. Moeten we die voor eeuwig opsluiten ofzo?
Dat gebeurt op m'n werk, we hoeven alleen een mondkapje op bij cliënt contacten.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Slecht niet nee, maar ik denk dat het voor het winkelpersoneel wel een stuk fijner zal zijn als iedereen ze wel opmoet. Het is toch alsof je op kantoor zit en iedereen zomaar zonder mondkapje in en uit loopt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aanstaande zaterdag komt er Duitse invasie richting Nederland
Je kunt het uitzettenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet of ik dat zo'n goede verbetering vind
Dat was ook al wel weer even geleden.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aanstaande zaterdag komt er Duitse invasie richting Nederland
Nationale feestdag voor de Duitsersquote:Op woensdag 30 september 2020 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat dan? Is dan de herfstvakantie begonnen?
Maar lopen op je werk ook zo veel mensen van buitenaf binnen, de hele dag door?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gebeurt op m'n werk, we hoeven alleen een mondkapje op bij cliënt contacten.
Oh nou, meteen doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens een aantal forum aanhangers op het forum moet gewoon iedereen die ouder is dan 60 niet meer de deur uit voor een jaar. Net als mensen met overgewicht, astma, nierproblemen of hartproblemen.
Dat is ongeveer de helft van de Nederlandse bevolking, gewoon geen stap of iets naar buiten.
Dan kunnen hun weer lekker naar de kroeg
Nee, want die mogen niet zomaar overal komen. Zijn allemaal interne collega's.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar lopen op je werk ook zo veel mensen van buitenaf binnen, de hele dag door?
Ja dat heb ik toen ook vaak gedacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond die provinciale statenverkiezing waarin FvD de meeste zetels kreeg ook wel pijnlijk hoorGelukkig was dat geen Tweede Kamerverkiezing.
Totaal verkeerde inschatting ja, waardoor het dus vooral verbazingwekkend is dat ze er mee door blijven gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zagen natuurlijk die mensen tegen de maatregelen roepen en dachten dat dat er heel veel zijn, maar ze waren even vergeten dat er een overgrote stille meerderheid is.
En als je ouders van 60+ bij jou in huis wonen gewoon opsluiten in een kamer en af en toe wat eten naar binnen gooien.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh nou, meteen doen.
Maar ik ben eigenlijk ook ietsjes te kort voor mijn gewicht.
Ja precies dat bedoel ik. Als supermarktmedewerker word je de hele dag omringd door mensen die overal geweest kunnen zijn (en dat vaak ook zijn, aan alle verhalen over feestjes en zo te horen).quote:Op woensdag 30 september 2020 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, want die mogen niet zomaar overal komen. Zijn allemaal interne collega's.
Bij Baudet lijkt het meer een cult zoals bij Trump enzo.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:09 schreef Momo het volgende:
Ik erger me zo erg aan Baudet en die volgers he, bij Wilders heb ik dan nou helemaal niet behalve dat ik er af en toe een beetje om moet lachen
Ik zag welgeteld één iemand met mondkapje, dus het begin is er!quote:Op woensdag 30 september 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies dat bedoel ik. Als supermarktmedewerker word je de hele dag omringd door mensen die overal geweest kunnen zijn (en dat vaak ook zijn, aan alle verhalen over feestjes en zo te horen).
Ik sluit mezelf wel op in mijn kamer. Mogen zij de rest van het huis gebruiken.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
En als je ouders van 60+ bij jou in huis wonen gewoon opsluiten in een kamer en af en toe wat eten naar binnen gooien.
Ze kan gelijk meedoen aan tv-programma 90 Days van TLCquote:
Ik ken haar niet maar ik zal direct even reageren met een afwijzing. Voelt ook wel eens lekker.quote:
Dit is inderdaad ondoordacht geneuzel. Maar het is wel zo dat we moeten nadenken over beleid dat voor de langere termijn houdbaar is. Dit virus blijft er hoe dan ook wel tot eind volgend jaar, en misschien nog wel langer (ook als we tussendoor een hoopgevend vaccin vinden). Dan kan je niet continu in paniekmodus blijven, en bijvoorbeeld één dag van tevoren een wielerwedstrijd afgelasten waar toch geen hond zou komen kijken.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens een aantal forum aanhangers op het forum moet gewoon iedereen die ouder is dan 60 niet meer de deur uit voor een jaar. Net als mensen met overgewicht, astma, nierproblemen of hartproblemen.
Dat is ongeveer de helft van de Nederlandse bevolking, gewoon geen stap of iets naar buiten.
Ik ben niet straight, maar iemand hier zal Heidi toch wel willen redden?quote:
Ok, we hebben een redder voor Heidiquote:Op woensdag 30 september 2020 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat is er aan de hand?
Moedige persoon!quote:Op woensdag 30 september 2020 14:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zag welgeteld één iemand met mondkapje, dus het begin is er!
![]()
Ja dat maak je natuurlijk normaal altijd andersom mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken haar niet maar ik zal direct even reageren met een afwijzing. Voelt ook wel eens lekker.
Krijgen ze wel precies de samenleving die ze het liefst zien...quote:Op woensdag 30 september 2020 14:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou mag het niet hopen dat dit nog bijna anderhalf jaar duurt. Het is wel belangrijk om de juiste balans te vinden tussen maatregelen en de economie en druk op de zorg. Maar dat is denk ik een lastig proces om daar de juiste keuzes in te maken. We hebben dit nog nooit meegemaakt in een moderne samenleving. De belangrijkste lessen leren we door het te doen nu.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ondoordacht geneuzel. Maar het is wel zo dat we moeten nadenken over beleid dat voor de langere termijn houdbaar is. Dit virus blijft er hoe dan ook wel tot eind volgend jaar, en misschien nog wel langer (ook als we tussendoor een hoopgevend vaccin vinden). Dan kan je niet continu in paniekmodus blijven, en bijvoorbeeld één dag van tevoren een wielerwedstrijd afgelasten waar toch geen hond zou komen kijken.
Daarom, dagelijks!quote:Op woensdag 30 september 2020 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat maak je natuurlijk normaal altijd andersom mee.
Waar te beginnen..quote:Op woensdag 30 september 2020 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat is er aan de hand?
Nou ja goed, als je ook dagelijks een stuk of 50 pogingen doet dan gaat het wat afwijzingen betreft ook snel natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Arme jongen, je hebt het ook niet makkelijk!
Bij het begin. En dat hoeft niet bij de oerknal te zijn, mag iets recenter.quote:
Ze heeft het over dat debatquote:Op woensdag 30 september 2020 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij het begin. En dat hoeft niet bij de oerknal te zijn, mag iets recenter.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja goed, als je ook dagelijks een stuk of 50 pogingen doet dan gaat het wat afwijzingen betreft ook snel natuurlijk.
(Nee dit is niet waar, voordat iemand zich het echt afvraagt!)
Het zal niet continu hevig zijn, maar ik zie niet echt in hoe we met zo’n besmettelijk virus kunnen voorkomen dat er continu golfbewegingen zijn tot er een heel grote groep is gevaccineerd.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou mag het niet hopen dat dit nog bijna anderhalf jaar duurt. Het is wel belangrijk om de juiste balans te vinden tussen maatregelen en de economie en druk op de zorg. Maar dat is denk ik een lastig proces om daar de juiste keuzes in te maken. We hebben dit nog nooit meegemaakt in een moderne samenleving. De belangrijkste lessen leren we door het te doen nu.
De Nederlandse regering wel. Dat deden ze al voor de corona maatregelen. Partijen zijn te bang om stemmen te verliezen bij de volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal niet continu hevig zijn, maar ik zie niet echt in hoe we met zo’n besmettelijk virus kunnen voorkomen dat er continu golfbewegingen zijn tot er een heel grote groep is gevaccineerd.
Wat overigens niet betekent dat ik een pasklare oplossing heb, maar je kan de maatschappij niet oneindig opzadelen met hak op de tak-beleid.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een mini appeltaartje uit de oven gehaald.
Duitsland heeft ook relatief weinig besmettingen.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je van haken en breien houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een mini appeltaartje uit de oven gehaald.
Dit kookboek?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanavond dahl met rode linzen uit een kookboek maken die tijdens mijn verjaardag heb gekregen
Wauw toevallig, bijna dat ga ik ook maken (linzensoep).quote:Op woensdag 30 september 2020 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanavond dahl met rode linzen uit een kookboek maken die tijdens mijn verjaardag heb gekregen
We denken (bijna) hetzelfdequote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw toevallig, bijna dat ga ik ook maken (linzensoep).
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lekker hoor!quote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw toevallig, bijna dat ga ik ook maken (linzensoep).
Ik zit op de laptop, dus ik heb niks van meegekregen op mobielquote:Op woensdag 30 september 2020 14:58 schreef Guanabana het volgende:
Kan niet zeggen dat ik die ondertitel + signature op de mobiele versie echt een verbetering vind.
Ik heb 4 jaar in Venlo gewoond, midden in het centrum, om de hoek was een grote Nederlandse supermarkt met de naam Die Zwei Brüdersquote:Op woensdag 30 september 2020 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nationale feestdag voor de Duitsers
Ik heb in Sneek gewoond. Op die dag is gewoon invasie van Duitsers.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in Venlo gewoond, midden in het centrum, om de hoek was een grote Nederlandse supermarkt met de naam Die Zwei Brüders![]()
Als de winkels in Duitsland dicht waren nou dan kon je je lol op. Je zag en hoorde alleen maar Duits. Ik werkte toen in Eindhoven en later in Boxmeer, nou dan vluchtte ik heel erg vroeg de stad uit en werkte dan over om zo laat mogelijk terug te komen, want overal chaos!
Was ik vrij dan bleef ik zoveel mogelijk binnen! Maar kon dan wel "genieten" van de hordes met winkelende Duitsers
In Sneek ook??? Goh nooit zo bij nagedacht. Ik dacht echt dat ze alleen de zuidelijke provincies overspoelden!quote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in Sneek gewoond. Op die dag is gewoon invasie van Duitsers.
Ze overspoelen ook Friesland. Ze zijn er vaak eind maart al en dan eind oktober / begin november gaat de laatste weg.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:05 schreef summer52 het volgende:
[..]
In Sneek ook??? Goh nooit zo bij nagedacht. Ik dacht echt dat ze alleen de zuidelijke provincies overspoelden!
Dit herken ik nogal.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in Venlo gewoond, midden in het centrum, om de hoek was een grote Nederlandse supermarkt met de naam Die Zwei Brüders![]()
Als de winkels in Duitsland dicht waren nou dan kon je je lol op. Je zag en hoorde alleen maar Duits. Ik werkte toen in Eindhoven en later in Boxmeer, nou dan vluchtte ik heel erg vroeg de stad uit en werkte dan over om zo laat mogelijk terug te komen, want overal chaos!
Was ik vrij dan bleef ik zoveel mogelijk binnen! Maar kon dan wel "genieten" van de hordes met winkelende Duitsers
Het verbaasde mij gewoon dat er zoveel echt zoveel Duitsers boodschappen kwamen doen, en dan vooral koffie, pallets met koffie, hebben ze dat in Duitsland niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef Momo het volgende:
Ik ben opgegroeid in Enschede dus ja ik ben ook wel eens wat Duitsers gezien
Koffie is in Duitsland duurder schijnbaar net als vis. Er stond dan ook koffiekraam op de markt inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef summer52 het volgende:
[..]
Het verbaasde mij gewoon dat er zoveel echt zoveel Duitsers boodschappen kwamen doen, en dan vooral koffie, pallets met koffie, hebben ze dat in Duitsland niet?
En gebakken vis, op de Markt werd dan om 7 uur het vet al verhit, dat rook ik altijd in mijn huis brrr
Op koffie zit in Duitsland een hoge belasting.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef summer52 het volgende:
[..]
Het verbaasde mij gewoon dat er zoveel echt zoveel Duitsers boodschappen kwamen doen, en dan vooral koffie, pallets met koffie, hebben ze dat in Duitsland niet?
En gebakken vis, op de Markt werd dan om 7 uur het vet al verhit, dat rook ik altijd in mijn huis brrr
Die heb ik! Maar dan de Nederlandse uitvoeringquote:
Zeker op koopzondagquote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef Momo het volgende:
Ik ben opgegroeid in Enschede dus ja ik ben ook wel eens wat Duitsers gezien
Profiteren van een prijsverschil is niet zo raar toch? Sterke drank is in Duitsland weer goedkoper, net als benzinequote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Koffie is in Duitsland duurder schijnbaar net als vis. Er stond dan ook koffiekraam op de markt inderdaad.
Mijn ouders gaan altijd tanken en drank halen in Duitsland jaquote:Op woensdag 30 september 2020 15:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker op koopzondag
[..]
Profiteren van een prijsverschil is niet zo raar toch? Sterke drank is in Duitsland weer goedkoper, net als benzine
Heb ik een paar weken terug ook nog gedaanquote:Op woensdag 30 september 2020 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan altijd tanken en drank halen in Duitsland ja
Er komt Duitse schlager muziek uit je auto of Scooterquote:Op woensdag 30 september 2020 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik een paar weken terug ook nog gedaanDagje uit voor mij, alvast wat Sinterklaascadeautjes gekocht, slokje voor later en een slokje V-Power Racing voor de bolide, want zelfs dat was goedkoper dan normale benzine in Nederland.
Merk ik nou echt verschil in hoe mijn auto rijdt? Natuurlijk niet
DJ Ötzi, maar die zat al in de cd-wisselaarquote:Op woensdag 30 september 2020 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er komt Duitse schlager muziek uit je auto of Scooter![]()
Dat eerstequote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ook in Venlo gewoond euhhh of Sneek?
Voor mij was het echt een cultuurschok, na 30 jaar in Zwolle gewoond te hebben was het echt even wennen dat leven in Venlo.quote:
Tijdelijk ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
Voor mij was het echt een cultuurschok, na 30 jaar in Zwolle gewoond te hebben was het echt even wennen dat leven in Venlo.
Was het voor jou ook tijdelijk, of ben je er geboren?
wielrennen lukt niet te organiseren, maar een F1 race welquote:Op woensdag 30 september 2020 16:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Amstel Gold Race afgelast, damnit
Drie weken door Frankrijk touren was mogelijk, in België fietsen ze nu ook vrolijk door maar hier kan niet een dagje in Limburg worden gereden. Eerst mocht alles nu wordt alles schuimbekkend afgelast want niks is meer werkbaar.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
wielrennen lukt niet te organiseren, maar een F1 race wel
prutsers
Sterker nog: wielrennen wordt momenteel overal georganiseerd, maar in Nederland kan het blijkbaar nietquote:Op woensdag 30 september 2020 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
prutsers
...waarbij het wielrennen in Nederland is, en de F1 nietquote:Op woensdag 30 september 2020 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
prutsers
Het is een advies?quote:
En dan vergeet je nog het WK afgelopen week op een F1 circuit in Italië. Vreemd dat het in Nederland dan niet mag.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie weken door Frankrijk touren was mogelijk, in België fietsen ze nu ook vrolijk door maar hier kan niet een dagje in Limburg worden gereden. Eerst mocht alles nu wordt alles schuimbekkend afgelast want niks is meer werkbaar.
Wat helemaal niets met elkaar te maken heeft in dit geval, maar oké.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
prutsers
Nee hoor maar ik word hier zo kribbig van. Meteen alles weer aflasten en 0 flexibiliteit. Het is niet dat het de Amsterdam Gold Race is.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben de wielerfanaten hier therapie nodig?
Hebben we mooi wel twee jaar op rij een Nederlandse winnaar, net als met het ESF!quote:Op woensdag 30 september 2020 16:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Amstel Gold Race afgelast, damnit
Ik blijf altijd maar denken, het is hopelijk ook in dit geval een schreeuwende minderheid.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:57 schreef summer52 het volgende:
Wat een gezeik over het dragen van mondkapjes. Op FB gaat het ook los, beperking van vrijheid nee een dikke beademingsbuis in je keel werkt bevrijdend!
Doe gewoon een smoeltje voor, waarom zo moeilijk doen?
Ik word hier zo boos om, zit verdikkeme, en met mij veel anderen, al vanaf februari thuis, weinig tot geen bezoek, boodschappen en andere zaken online bestellen en laten bezorgen, het enige wat ik buiten doe is met Senna wandelen!
Maar ik doe het niet alleen voor mijzelf maar voor iedereen zodat we volgend jaar misschien weer "normaal" kunnen leven.
Zo moest het even kwijt
Helemaal gelijk hoor, heel veel mensen kijken niet verder hun eigen situatie.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:57 schreef summer52 het volgende:
Wat een gezeik over het dragen van mondkapjes. Op FB gaat het ook los, beperking van vrijheid nee een dikke beademingsbuis in je keel werkt bevrijdend!
Ik word hier zo boos om, zit verdikkeme, en met mij veel anderen, al vanaf februari thuis, weinig tot geen bezoek, boodschappen en andere zaken online bestellen en laten bezorgen, het enige wat ik buiten doe is met Senna wandelen!
Maar ik doe het niet alleen voor mijzelf maar voor iedereen zodat we volgend jaar misschien weer "normaal" kunnen leven.
Zo moest het even kwijt
Nederlandse overheid heeft gewoon een hekel aan wielrennen, dat is het!quote:Op woensdag 30 september 2020 16:58 schreef Momo het volgende:
Ik kan wel naar een geologie beurs in Regio Den Haag waar paar honderd mensen zijn maar een wielerwedstrijd waar de start en finish al voor 150m in de omgeving waren afgezet en opgeroepen om niet te komen in een regio met de minste besmettingen kan niet
Met nummer 1 Mathieu fanboy Bruino Bruins was dit nooit gebeurdquote:Op woensdag 30 september 2020 17:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nederlandse overheid heeft gewoon een hekel aan wielrennen, dat is het!
Positive thinkingquote:Op woensdag 30 september 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we mooi wel twee jaar op rij een Nederlandse winnaar, net als met het ESF!
Tijd voor een nieuwe politieke partij: Wij Zijn Wielrennen.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Met nummer 1 Mathieu fanboy Bruino Bruins was dit nooit gebeurd![]()
Die ging nog wielerstriptekeningen maken.
Goed gezegd hoor!quote:Op woensdag 30 september 2020 16:57 schreef summer52 het volgende:
Zo moest het even kwijt
Dit is natuurlijk de crux, de Randstad moet natuurlijk niet al te veel beperkt worden, he, de rest van het land moet maar bloeden!quote:Op woensdag 30 september 2020 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Fijn voor de entertainment sector, maar dat dit dan wel kan in Amsterdam nog wel
Tegen wie heb je het nu?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:57 schreef summer52 het volgende:
Zo moest het even kwijt
Daarom zei ik vorige week: Amsterdam in de Noordzee dumpenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de crux, de Randstad moet natuurlijk niet al te veel beperkt worden, he, de rest van het land moet maar bloeden!
Als WD op de lijst gaat staan (WielerDemocraten) en hopen op vergisstemmenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe politieke partij: Wij Zijn Wielrennen.
Het verbaast me vooral aan de recente maatregelen dat buitenactiviteiten onevenredig zwaar worden beperkt. Wielrennen (en praktisch alle amateursport) hebben nauwelijks problemen om, al dan niet met kleine aanpassingen, te voldoen aan 1,5 meter afstand.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Fijn voor de entertainment sector, maar dat dit dan wel kan in Amsterdam nog wel
Ja da's balenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Wij hebben vandaag ook wéér een van onze kampen afgezegdBaal ik zo bang, zó ontzettend klaar mee
Maarja, de volledige leiding zijn studenten uit code rood gebied, bijna alle kinderen komen uit code rood gebied. Kon gewoon niet, en je wilt ook niet dat er een superspreader inzit en dat je goede naam ook besmet is
![]()
Therapie nodig?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's balen
Ik heb vandaag te horen gekregen dat m'n favoriete supermarkt de deuren sluit omdat er te weinig klanten zijn.
Potjandorie, waar moet Harry Vermeegen nu zijn Unox-worst halen?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's balen
Ik heb vandaag te horen gekregen dat m'n favoriete supermarkt de deuren sluit omdat er te weinig klanten zijn.
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's balen
Dat gaat hij nou in een supermarkt doen die er een kilometertje vanaf ligtquote:Op woensdag 30 september 2020 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Potjandorie, waar moet Harry Vermeegen nu zijn Unox-worst halen?
Dat is ook kutquote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's balen
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Dus, de BinckBank Tour heeft een van de Nederlandse etappes weten te vervangen door een tijdrit en doen een beetje naughty
[ twitter ]
Iedereen die op Nederlandse grond komt wordt gediskwalificeerd?
Ik heb wel andere opties in de buurt maar daar kan je dan weer geen Friese producten krijgenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh neenou dat moeten wij je maar een pakketje sturen!
Bizarquote:Op woensdag 30 september 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel andere opties in de buurt maar daar kan je dan weer geen Friese producten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |