Nederlandse overheid heeft gewoon een hekel aan wielrennen, dat is het!quote:Op woensdag 30 september 2020 16:58 schreef Momo het volgende:
Ik kan wel naar een geologie beurs in Regio Den Haag waar paar honderd mensen zijn maar een wielerwedstrijd waar de start en finish al voor 150m in de omgeving waren afgezet en opgeroepen om niet te komen in een regio met de minste besmettingen kan niet
Met nummer 1 Mathieu fanboy Bruino Bruins was dit nooit gebeurdquote:Op woensdag 30 september 2020 17:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nederlandse overheid heeft gewoon een hekel aan wielrennen, dat is het!
Positive thinkingquote:Op woensdag 30 september 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we mooi wel twee jaar op rij een Nederlandse winnaar, net als met het ESF!
Tijd voor een nieuwe politieke partij: Wij Zijn Wielrennen.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Met nummer 1 Mathieu fanboy Bruino Bruins was dit nooit gebeurd![]()
Die ging nog wielerstriptekeningen maken.
Goed gezegd hoor!quote:Op woensdag 30 september 2020 16:57 schreef summer52 het volgende:
Wat een gezeik over het dragen van mondkapjes. Op FB gaat het ook los, beperking van vrijheid nee een dikke beademingsbuis in je keel werkt bevrijdend!
Doe gewoon een smoeltje voor, waarom zo moeilijk doen?
Ik word hier zo boos om, zit verdikkeme, en met mij veel anderen, al vanaf februari thuis, weinig tot geen bezoek, boodschappen en andere zaken online bestellen en laten bezorgen, het enige wat ik buiten doe is met Senna wandelen!
Maar ik doe het niet alleen voor mijzelf maar voor iedereen zodat we volgend jaar misschien weer "normaal" kunnen leven.
Zo moest het even kwijt
Dit is natuurlijk de crux, de Randstad moet natuurlijk niet al te veel beperkt worden, he, de rest van het land moet maar bloeden!quote:Op woensdag 30 september 2020 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Fijn voor de entertainment sector, maar dat dit dan wel kan in Amsterdam nog wel
Tegen wie heb je het nu?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:57 schreef summer52 het volgende:
Wat een gezeik over het dragen van mondkapjes. Op FB gaat het ook los, beperking van vrijheid nee een dikke beademingsbuis in je keel werkt bevrijdend!
Doe gewoon een smoeltje voor, waarom zo moeilijk doen?
Ik word hier zo boos om, zit verdikkeme, en met mij veel anderen, al vanaf februari thuis, weinig tot geen bezoek, boodschappen en andere zaken online bestellen en laten bezorgen, het enige wat ik buiten doe is met Senna wandelen!
Maar ik doe het niet alleen voor mijzelf maar voor iedereen zodat we volgend jaar misschien weer "normaal" kunnen leven.
Zo moest het even kwijt
Daarom zei ik vorige week: Amsterdam in de Noordzee dumpenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de crux, de Randstad moet natuurlijk niet al te veel beperkt worden, he, de rest van het land moet maar bloeden!
Als WD op de lijst gaat staan (WielerDemocraten) en hopen op vergisstemmenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe politieke partij: Wij Zijn Wielrennen.
Het verbaast me vooral aan de recente maatregelen dat buitenactiviteiten onevenredig zwaar worden beperkt. Wielrennen (en praktisch alle amateursport) hebben nauwelijks problemen om, al dan niet met kleine aanpassingen, te voldoen aan 1,5 meter afstand.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Fijn voor de entertainment sector, maar dat dit dan wel kan in Amsterdam nog wel
Ja da's balenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Wij hebben vandaag ook wéér een van onze kampen afgezegdBaal ik zo bang, zó ontzettend klaar mee
Maarja, de volledige leiding zijn studenten uit code rood gebied, bijna alle kinderen komen uit code rood gebied. Kon gewoon niet, en je wilt ook niet dat er een superspreader inzit en dat je goede naam ook besmet is
![]()
Therapie nodig?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's balen
Ik heb vandaag te horen gekregen dat m'n favoriete supermarkt de deuren sluit omdat er te weinig klanten zijn.
Potjandorie, waar moet Harry Vermeegen nu zijn Unox-worst halen?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's balen
Ik heb vandaag te horen gekregen dat m'n favoriete supermarkt de deuren sluit omdat er te weinig klanten zijn.
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's balen
Dat gaat hij nou in een supermarkt doen die er een kilometertje vanaf ligtquote:Op woensdag 30 september 2020 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Potjandorie, waar moet Harry Vermeegen nu zijn Unox-worst halen?
Dat is ook kutquote:Op woensdag 30 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's balen
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Dus, de BinckBank Tour heeft een van de Nederlandse etappes weten te vervangen door een tijdrit en doen een beetje naughty
[ twitter ]
Iedereen die op Nederlandse grond komt wordt gediskwalificeerd?
Ik heb wel andere opties in de buurt maar daar kan je dan weer geen Friese producten krijgenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh neenou dat moeten wij je maar een pakketje sturen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |