Oh dat weet ik niet of ik dat zo'n goede verbetering vindquote:Op woensdag 30 september 2020 13:44 schreef Meke het volgende:
Wow mense je kunt ineens ook mobiel ondertitels zien!
Het bestaan van knappe kassajongens moedig ik graag aan!quote:Op woensdag 30 september 2020 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ging er al vanuit dat jij dit zou waarderen.
quote:Forum: corona is niet het killer-virus dat we dachten
Forum voor Democratie en het voormalig VVD-Kamerlid Van Haga vormen de afwijkende geluiden in de Kamer. Zij vinden de maatregelen overdreven, omdat corona volgens hen niet zo gevaarlijk is als eerst gedacht.
"Het is niet het killer-virus gebleken dat we dachten", zei Forum-Kamerlid Hiddema. Hij wil specifieke maatregelen om kwetsbare groepen, zoals ouderen, te beschermen. Van Haga vroeg zich af of het niet beter is om de maatregelen om te draaien en kwetsbaren te vragen afstand te houden.
Hier in het dorp zitten eigenlijk alleen maar kassameisjesquote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het bestaan van knappe kassajongens moedig ik graag aan!
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forumquote:
Mogen ze nog wel de naam 'meisje' hebben? Hier zijn het vaak van die 50+'ers.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier in het dorp zitten eigenlijk alleen maar kassameisjesZe zijn alleen bijna allemaal niet knap
Hoe gaan we bepalen welke helft binnen moet blijven?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forum![]()
Oh nee hier zijn het nog wel regelmatig middelbare scholieren die dit als bijbaan doenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel de naam 'meisje' hebben? Hier zijn het vaak van die 50+'ers.
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaan we bepalen welke helft binnen moet blijven?
quote:
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.
Eitje: de provincies Groningen, Overijssel, Flevoland, Zeeland, Noord-Brabant en Noord-Holland blijven thuis in oneven weeknummers, de andere provincies op de even weeknummersquote:Op woensdag 30 september 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet ergens beginnen. FDF mag er ook bij, die blijven dan lekker op stal.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?
Ik zal alvast het goede antwoord verklappen: gelukkig niet.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Eitje: de provincies Groningen, Overijssel, Flevoland, Zeeland, Noord-Brabant en Noord-Holland blijven thuis in oneven weeknummers, de andere provincies op de even weeknummers
Het verbaast me nog dat niet dit het nieuwsbericht is:quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En hoe zien ze dat laatste voor zich? Zodra de kwetsbaren zich alsnog onder de andere mensen begeven krijgen ze het alsnog. Moeten we die voor eeuwig opsluiten ofzo?
quote:Forum: corona is niet het killer-virus dat we dachten
Forum voor Democratie en het voormalig VVD-Kamerlid Van Haga vormen de afwijkende geluiden in de Kamer. Zij vinden de maatregelen overdreven, omdat corona volgens hen niet zo gevaarlijk is als eerst gedacht.
"Het is niet het killer-virus gebleken dat we dachten", zei Forum-Kamerlid Hiddema. Hij wil specifieke maatregelen om het virus zo snel mogelijk te laten verdwijnen. "Als we het virus gewoon de vrije loop laten, zijn binnen de kortste keren alle mensen uit een kwetsbare groep besmet. Vervolgens zal het virus dus geen probleem meer zijn, als alle kwetsbaren toch al zijn gepakt door het virus."
Telkens als je denkt dat het niet erger meer kanquote:Op woensdag 30 september 2020 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forum![]()
Ik stem voorquote:Op woensdag 30 september 2020 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderquote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?
Ik zal alvast het goede antwoord verklappen: gelukkig niet.
Ik vond die provinciale statenverkiezing waarin FvD de meeste zetels kreeg ook wel pijnlijk hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderdomste strategie ooit.
Ze zagen natuurlijk die mensen tegen de maatregelen roepen en dachten dat dat er heel veel zijn, maar ze waren even vergeten dat er een overgrote stille meerderheid is.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderdomste strategie ooit.
Volgens een aantal forum aanhangers op het forum moet gewoon iedereen die ouder is dan 60 niet meer de deur uit voor een jaar. Net als mensen met overgewicht, astma, nierproblemen of hartproblemen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slecht niet nee, maar ik denk dat het voor het winkelpersoneel wel een stuk fijner zal zijn als iedereen ze wel opmoet. Het is toch alsof je op kantoor zit en iedereen zomaar zonder mondkapje in en uit loopt.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik een slecht mens dat ik nog steeds boodschappen doe zonder mondkapje?
Dat vergeten populistische groepjes wel vaker.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zagen natuurlijk die mensen tegen de maatregelen roepen en dachten dat dat er heel veel zijn, maar ze waren even vergeten dat er een overgrote stille meerderheid is.
Ja opsluiten van de rest van de bevolking en ook gewoon geen zorg meer geven aan bejaarden en zieken, die zoeken het zelf maar uit.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En hoe zien ze dat laatste voor zich? Zodra de kwetsbaren zich alsnog onder de andere mensen begeven krijgen ze het alsnog. Moeten we die voor eeuwig opsluiten ofzo?
Dat gebeurt op m'n werk, we hoeven alleen een mondkapje op bij cliënt contacten.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Slecht niet nee, maar ik denk dat het voor het winkelpersoneel wel een stuk fijner zal zijn als iedereen ze wel opmoet. Het is toch alsof je op kantoor zit en iedereen zomaar zonder mondkapje in en uit loopt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aanstaande zaterdag komt er Duitse invasie richting Nederland
Je kunt het uitzettenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet of ik dat zo'n goede verbetering vind
Dat was ook al wel weer even geleden.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aanstaande zaterdag komt er Duitse invasie richting Nederland
Nationale feestdag voor de Duitsersquote:Op woensdag 30 september 2020 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat dan? Is dan de herfstvakantie begonnen?
Maar lopen op je werk ook zo veel mensen van buitenaf binnen, de hele dag door?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gebeurt op m'n werk, we hoeven alleen een mondkapje op bij cliënt contacten.
Oh nou, meteen doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens een aantal forum aanhangers op het forum moet gewoon iedereen die ouder is dan 60 niet meer de deur uit voor een jaar. Net als mensen met overgewicht, astma, nierproblemen of hartproblemen.
Dat is ongeveer de helft van de Nederlandse bevolking, gewoon geen stap of iets naar buiten.
Dan kunnen hun weer lekker naar de kroeg
Nee, want die mogen niet zomaar overal komen. Zijn allemaal interne collega's.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar lopen op je werk ook zo veel mensen van buitenaf binnen, de hele dag door?
Ja dat heb ik toen ook vaak gedacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond die provinciale statenverkiezing waarin FvD de meeste zetels kreeg ook wel pijnlijk hoorGelukkig was dat geen Tweede Kamerverkiezing.
Totaal verkeerde inschatting ja, waardoor het dus vooral verbazingwekkend is dat ze er mee door blijven gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zagen natuurlijk die mensen tegen de maatregelen roepen en dachten dat dat er heel veel zijn, maar ze waren even vergeten dat er een overgrote stille meerderheid is.
En als je ouders van 60+ bij jou in huis wonen gewoon opsluiten in een kamer en af en toe wat eten naar binnen gooien.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh nou, meteen doen.
Maar ik ben eigenlijk ook ietsjes te kort voor mijn gewicht.
Ja precies dat bedoel ik. Als supermarktmedewerker word je de hele dag omringd door mensen die overal geweest kunnen zijn (en dat vaak ook zijn, aan alle verhalen over feestjes en zo te horen).quote:Op woensdag 30 september 2020 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, want die mogen niet zomaar overal komen. Zijn allemaal interne collega's.
Bij Baudet lijkt het meer een cult zoals bij Trump enzo.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:09 schreef Momo het volgende:
Ik erger me zo erg aan Baudet en die volgers he, bij Wilders heb ik dan nou helemaal niet behalve dat ik er af en toe een beetje om moet lachen
Ik zag welgeteld één iemand met mondkapje, dus het begin is er!quote:Op woensdag 30 september 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies dat bedoel ik. Als supermarktmedewerker word je de hele dag omringd door mensen die overal geweest kunnen zijn (en dat vaak ook zijn, aan alle verhalen over feestjes en zo te horen).
Ik sluit mezelf wel op in mijn kamer. Mogen zij de rest van het huis gebruiken.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
En als je ouders van 60+ bij jou in huis wonen gewoon opsluiten in een kamer en af en toe wat eten naar binnen gooien.
Ze kan gelijk meedoen aan tv-programma 90 Days van TLCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |