Oh dat weet ik niet of ik dat zo'n goede verbetering vindquote:Op woensdag 30 september 2020 13:44 schreef Meke het volgende:
Wow mense je kunt ineens ook mobiel ondertitels zien!
Het bestaan van knappe kassajongens moedig ik graag aan!quote:Op woensdag 30 september 2020 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ging er al vanuit dat jij dit zou waarderen.
quote:Forum: corona is niet het killer-virus dat we dachten
Forum voor Democratie en het voormalig VVD-Kamerlid Van Haga vormen de afwijkende geluiden in de Kamer. Zij vinden de maatregelen overdreven, omdat corona volgens hen niet zo gevaarlijk is als eerst gedacht.
"Het is niet het killer-virus gebleken dat we dachten", zei Forum-Kamerlid Hiddema. Hij wil specifieke maatregelen om kwetsbare groepen, zoals ouderen, te beschermen. Van Haga vroeg zich af of het niet beter is om de maatregelen om te draaien en kwetsbaren te vragen afstand te houden.
Hier in het dorp zitten eigenlijk alleen maar kassameisjesquote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het bestaan van knappe kassajongens moedig ik graag aan!
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forumquote:
Mogen ze nog wel de naam 'meisje' hebben? Hier zijn het vaak van die 50+'ers.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier in het dorp zitten eigenlijk alleen maar kassameisjesZe zijn alleen bijna allemaal niet knap
Hoe gaan we bepalen welke helft binnen moet blijven?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forum![]()
Oh nee hier zijn het nog wel regelmatig middelbare scholieren die dit als bijbaan doenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel de naam 'meisje' hebben? Hier zijn het vaak van die 50+'ers.
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaan we bepalen welke helft binnen moet blijven?
quote:
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.
Eitje: de provincies Groningen, Overijssel, Flevoland, Zeeland, Noord-Brabant en Noord-Holland blijven thuis in oneven weeknummers, de andere provincies op de even weeknummersquote:Op woensdag 30 september 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaan we bepalen welke helft binnen moet blijven?
Klopt, maar je moet ergens beginnen. FDF mag er ook bij, die blijven dan lekker op stal.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?
Ik zal alvast het goede antwoord verklappen: gelukkig niet.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Eitje: de provincies Groningen, Overijssel, Flevoland, Zeeland, Noord-Brabant en Noord-Holland blijven thuis in oneven weeknummers, de andere provincies op de even weeknummers
Het verbaast me nog dat niet dit het nieuwsbericht is:quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En hoe zien ze dat laatste voor zich? Zodra de kwetsbaren zich alsnog onder de andere mensen begeven krijgen ze het alsnog. Moeten we die voor eeuwig opsluiten ofzo?
quote:Forum: corona is niet het killer-virus dat we dachten
Forum voor Democratie en het voormalig VVD-Kamerlid Van Haga vormen de afwijkende geluiden in de Kamer. Zij vinden de maatregelen overdreven, omdat corona volgens hen niet zo gevaarlijk is als eerst gedacht.
"Het is niet het killer-virus gebleken dat we dachten", zei Forum-Kamerlid Hiddema. Hij wil specifieke maatregelen om het virus zo snel mogelijk te laten verdwijnen. "Als we het virus gewoon de vrije loop laten, zijn binnen de kortste keren alle mensen uit een kwetsbare groep besmet. Vervolgens zal het virus dus geen probleem meer zijn, als alle kwetsbaren toch al zijn gepakt door het virus."
Telkens als je denkt dat het niet erger meer kanquote:Op woensdag 30 september 2020 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de helft van de Nederlandse bevolking moet gewoon binnen blijven dan kunnen de gewone mensen leven feesten en carnaval vieren, wat een egoïsten he. Goed plan Forum![]()
Ik stem voorquote:Op woensdag 30 september 2020 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dat Forum het goede voorbeeld moet geven en binnen moet blijven.
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderquote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heeft Forum de helft van Nederland als achterban?
Ik zal alvast het goede antwoord verklappen: gelukkig niet.
Ik vond die provinciale statenverkiezing waarin FvD de meeste zetels kreeg ook wel pijnlijk hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderdomste strategie ooit.
Ze zagen natuurlijk die mensen tegen de maatregelen roepen en dachten dat dat er heel veel zijn, maar ze waren even vergeten dat er een overgrote stille meerderheid is.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en als ze zo doorgaan worden het er ook steeds minderdomste strategie ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |