quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kijken of ik groene vingers heb.
Ik ga kattengras kweken
quote:
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen warenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen waren
Hahahaquote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n fretten starten de stofzuiger soms door met hun lompe pootjes op de startknop te gaan staan
Daarna vallen ze de draaiende borstel aan
AOIquote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahahaWel handig, fretten die uit zichzelf het huishouden doen
Luca ook niet. Vroeger vluchtte hij echt weg, nu gaat hij met een geirriteerde blik naar mij staren vanuit de vensterbankquote:
Mens van het goede levenquote:
😆quote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n fretten starten de stofzuiger soms door met hun lompe pootjes op de startknop te gaan staan
Daarna vallen ze de draaiende borstel aan
Als Silke dat ook konquote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen waren
Ik hoor het net ook!quote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
België heeft eindelijk weer een regering.
2020 is een vreemd jaarquote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
Paniek, dit kan nietquote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
België.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
IJs_belg dan maar?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
België.![]()
![]()
![]()
Altijd tegendraads, dus nu de wereld in de fik staat leveren ze goed nieuws. Belgiëgoden.
Wacht maar af in 2021quote:Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
BelgiëHoeven we niet meer na te denken over een eventuele splitsing tussen Vlaanderen en Wallonië voorlopig. Toch? Toch toch?
Juichen.gifquote:Op woensdag 30 september 2020 12:02 schreef H_T het volgende:
@:Fred_B gefeliciteerd met je nieuwe premier!
Een beetje wat Rutte ook wel over zich heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juichen.gif![]()
Het is zowaar een vrij normaal iemand, van de Vlaamse D66. Verder is deze regering er vermoedelijk één die vooral gemotiveerd is om de rit uit te zitten, en weinig bijzondere beslissingen gaat nemen.
Dat hangt van de lokale lockdownregels af natuurlijkquote:
Ach, je kan even vooruit tot de volgende regeringscrisisquote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juichen.gif![]()
Het is zowaar een vrij normaal iemand, van de Vlaamse D66. Verder is deze regering er vermoedelijk één die vooral gemotiveerd is om de rit uit te zitten, en weinig bijzondere beslissingen gaat nemen.
Echt ja, nu dit er wel even doorheen krijgenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
België.![]()
![]()
![]()
Altijd tegendraads, dus nu de wereld in de fik staat leveren ze goed nieuws. Belgiëgoden.
Nee?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik een slecht mens dat ik nog steeds boodschappen doe zonder mondkapje?
Zolang je daarbij niemand helemaal omhelst, zal het wel goed komen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik een slecht mens dat ik nog steeds boodschappen doe zonder mondkapje?
Ik heb uitgebreid getongd met de knappe kassa jongen.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je daarbij niemand helemaal omhelst, zal het wel goed komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb uitgebreid getongd met de knappe kassa jongen.Maar is de kassajongen plaatselijk Jumbo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
[..]
Ik heb uitgebreid getongd met de knappe kassa jongen.Dat moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat heb ik niet uitgezocht. Vond ik een beetje ongepast.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar is de kassajongen plaatselijk Jumbo?
[..]
Ik heb uitgebreid getongd met de knappe kassa jongen.NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |