quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kijken of ik groene vingers heb.
Ik ga kattengras kweken
quote:
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen warenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen waren
Hahahaquote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n fretten starten de stofzuiger soms door met hun lompe pootjes op de startknop te gaan staan
Daarna vallen ze de draaiende borstel aan
AOIquote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahahaWel handig, fretten die uit zichzelf het huishouden doen
Luca ook niet. Vroeger vluchtte hij echt weg, nu gaat hij met een geirriteerde blik naar mij staren vanuit de vensterbankquote:
Mens van het goede levenquote:
😆quote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n fretten starten de stofzuiger soms door met hun lompe pootjes op de startknop te gaan staan
Daarna vallen ze de draaiende borstel aan
Als Silke dat ook konquote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn katten ging vroeger wel eens op de stofzuiger zitten terwijl we aan het stofzuigen waren
Ik hoor het net ook!quote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
België heeft eindelijk weer een regering.
2020 is een vreemd jaarquote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
Paniek, dit kan nietquote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
België.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:00 schreef Dave het volgende:
IJs_belg dan maar?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
België.![]()
![]()
![]()
Altijd tegendraads, dus nu de wereld in de fik staat leveren ze goed nieuws. Belgiëgoden.
Wacht maar af in 2021quote:Op woensdag 30 september 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
BelgiëHoeven we niet meer na te denken over een eventuele splitsing tussen Vlaanderen en Wallonië voorlopig. Toch? Toch toch?
Juichen.gifquote:Op woensdag 30 september 2020 12:02 schreef H_T het volgende:
@:Fred_B gefeliciteerd met je nieuwe premier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |