haags_kwartiertjequote:
Vis een optie?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
En dan toch overwegen om je username aan te laten passen he. Maar ik heb geen idee waarin dan precies.![]()
Vismandquote:
Het is vismadquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
Kijk hier kunnen mensen een voorbeeld aan nemen!
Hoe, wat of wie je ook bent accepteer elkaar!
Ja ik word altijd wat emotioneel maar ook heel erg blij als ik zie hoe dieren met elkaar omgaan.
Alhoewel...volgens mij denkt Senna zo langzamerhand dat ze ook een kat is!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
Ja ik word altijd wat emotioneel maar ook heel erg blij als ik zie hoe dieren met elkaar omgaan.
[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Team CyMoquote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo en ik zijn er vroeg bij om woeste Nederlanders te irriteren (al blijven de reacties voorlopig uit).
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is heul geen Nederlander.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo en ik zijn er vroeg bij om woeste Nederlanders te irriteren (al blijven de reacties voorlopig uit).
[ twitter ]
[ twitter ]
Redneck!quote:Op woensdag 30 september 2020 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is heul geen Nederlander.
Dat kan ik niet zien, er zit een doek overheen.quote:
Op Twitter zitten een paar azijnzeikers hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
Je zal maar zo chronisch boos dat je hele dag door dat soort reacties plaatst onder tweets van Nederlandse sites
Een paar is heel voorzichtig uitgedrukt.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op Twitter zitten een paar azijnzeikers hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |