Preciesquote:Op woensdag 30 september 2020 09:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan dat soort usernames hebben we goede herinneringen inderdaad
Ja dat zou wat rage quits teweeg hebben gebracht hoor!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:46 schreef Em31 het volgende:
[..]ik zat dus inderdaad te denken, zal ik ‘ik zei leuke mensen’ zeggen, maar wist niet of dat goed zou vallen
Hoezo denkt iedereen dat ik zwaar alcoholist ben? Door de week drink ik geen druppel!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga op les bij @:vosss, die kan bier zuipen
Kan gebeuren malloot2000!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het Em31 is en niet Em13
Wat was niet de bedoeling?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
Je hebt toch elk weekend bier en nootjes in huisquote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo denkt iedereen dat ik zwaar alcoholist ben? Door de week drink ik geen druppel!
In dat geval heb ik nu spijtquote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zou wat rage quits teweeg hebben gebracht hoor!
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
Dat noemen ze een uitdagingquote:Op woensdag 30 september 2020 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Met speciale tekens is het wel lastig inloggen op een ander apparaat
Jawel.quote:
Hahahaaquote:Op woensdag 30 september 2020 09:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan jij mijn DM's ook even aan jouw kant verwijderen? Dank!
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan jij mijn DM's ook even aan jouw kant verwijderen? Dank!
Gewoon doen @molloot200quote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 wel van Jobi afblijven he? Anders moet ik een nieuw koosnaampje
IJs_heerquote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
En dan toch overwegen om je username aan te laten passen he. Maar ik heb geen idee waarin dan precies.![]()
Bruine_beer, gewoon weer eens wat anders!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
En dan toch overwegen om je username aan te laten passen he. Maar ik heb geen idee waarin dan precies.![]()
Beer van kleur danquote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bruine_beer, gewoon weer eens wat anders!
Er staat een @bruine_beer aan het hek te rammelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bruine_beer, gewoon weer eens wat anders!
Voor jou altijdquote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 wel van Jobi afblijven he? Anders moet ik een nieuw koosnaampje
Ik had niet verwacht dat die al in gebruik zou zijnquote:Op woensdag 30 september 2020 10:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er staat een @:Bruine_beer aan het hek te rammelen.
Ja ik ga nu ook twijfelenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beer van kleur dan![]()
Bruin ligt gevoelig
Pape_gaaiquote:Op woensdag 30 september 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
Britse dierentuin verplaatst papegaaien die constant bezoekers afkraken https://www.nu.nl/dieren/(...)oekers-afkraken.html (via @:NUnl)
Toen werd @Em31 geboren, ik zie een verband!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat die al in gebruik zou zijn![]()
Hij is wel al 13 jaar niet meer hier gesignaleerd.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen werd @:Em31 geboren, ik zie een verband!
Gelijk heb je dinges.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik pas mijn nick ook niet aan hoor. Kan deze nu onthouden.
haags_kwartiertjequote:
Vis een optie?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef ijs_beer het volgende:
Vismandquote:
Het is vismadquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
Kijk hier kunnen mensen een voorbeeld aan nemen!
Hoe, wat of wie je ook bent accepteer elkaar!
Ja ik word altijd wat emotioneel maar ook heel erg blij als ik zie hoe dieren met elkaar omgaan.
Alhoewel...volgens mij denkt Senna zo langzamerhand dat ze ook een kat is!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
Ja ik word altijd wat emotioneel maar ook heel erg blij als ik zie hoe dieren met elkaar omgaan.
[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Team CyMoquote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo en ik zijn er vroeg bij om woeste Nederlanders te irriteren (al blijven de reacties voorlopig uit).
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is heul geen Nederlander.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo en ik zijn er vroeg bij om woeste Nederlanders te irriteren (al blijven de reacties voorlopig uit).
[ twitter ]
[ twitter ]
Redneck!quote:Op woensdag 30 september 2020 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is heul geen Nederlander.
Dat kan ik niet zien, er zit een doek overheen.quote:
Op Twitter zitten een paar azijnzeikers hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
Je zal maar zo chronisch boos dat je hele dag door dat soort reacties plaatst onder tweets van Nederlandse sites
Een paar is heel voorzichtig uitgedrukt.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op Twitter zitten een paar azijnzeikers hoor.
Het gifje uit deze tweet kan team CyMo vast nog ,wel een keer gebruikenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een paar is heel voorzichtig uitgedrukt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:10 schreef Dave het volgende:
[..]
@:azijnzeiker
[..]
Gelukkig voor je bestaat die al.
Je bent aardig op drave @Dave .quote:Op woensdag 30 september 2020 11:11 schreef Dave het volgende:
Oh kut, dubbele quote chaos en verwarring. Die tag was niet bedoeld.
😆quote:Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik moest hier stiekem om grinniken.
@azijnzeiker200 kan nogquote:
OH ohquote:Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, en je hebt 'm nu gementioned, nou komt ie terug!
@grammarnasi iets voor jou misschien?quote:
ASEINCIJQERquote:
Nee, @koffiemeuk welquote:Op woensdag 30 september 2020 11:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
@:grammarnasi iets voor jou misschien?
nice.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is toch raar dat je dezelfde post
[..]
dubbel kunt quoten?
Alleen als er wel of geen F1 isquote:Op woensdag 30 september 2020 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt toch elk weekend bier en nootjes in huis
Iets zegt me dat je van haken en breien houdt.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus volgende week weerquote:
En deze week ook. Lees mijn vorige post nog eens goedquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kijken of ik groene vingers heb.
Ik ga kattengras kweken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |