SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Maar een Daveje doen dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
ik moet al kokhalzen bij de gedachte van zo'n staaf in m'n keel
Deze niet te obvious?quote:
Ga ik doenquote:
Ik post alleen kwaliteitspicsquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Straks ga je nog rare plaatjes posten
Club Tropicana? Zomers, vrolijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Maar het is niet uitgesloten dat ik dan ook een emotionele dweil wordt
Die was net op radio2quote:
Het liefst hoor ik George livequote:
Leukquote:
Keihard “Outside” of zo uit je speakers knallen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Maar het is niet uitgesloten dat ik dan ook een emotionele dweil wordt
Jamaar dan word je misschien te emosjioneel tijdens je test. Met Club Tropicana denk je aan de mooie vakantie in Tenerife ofzoquote:
Ik sta nog op 0quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik zit pas aan mijn eerste kopje koffie van de dag trouwens
Ja, vind ik ook welquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat heel verstandig geredeneerd. Zeker als je je werk prima vanuit thuis kunt doen, waarom zou je dan onnodig risico's nemen.
Ik ben ook snotterig, weet voor 99% zeker dat het verkoudheid is. Want de enige persoon met verkoudheid waar ik bij in de buurt ben geweest, is al negatief getest op Corona.
Maar ik blijf gewoon thuis zolang ik snotterig ben.
Edit: vandaag is het alweer een stuk minder dan gisteren dus ik ga er vanuit dat het morgen bij mijn sollicatie wel weg is, zo niet dan moet het maar online![]()
Dat sowieso, voor allebeiquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh God![]()
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te ontspannen.
Dat is beter idd. Ze hadden het thuiswerken bij ons moeten doorzetten. Nu zitten ze met de gebakken peren en is het veel meer gedoe|:)
Ik Studio Brusselquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuken toevallig
![]()
Ik luister internetradio. Radio 10 60's en 70's hits
Ik weet niet wat Dave er zelf van vindt, maar persoonlijk vind ik dat er wel erg veel als Daveje aangemerkt wordt de laatste tijd (mening als user, mag je gewoon negerenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Om 'm nou helemaal te negeren is ook weer zielig.
Het gaat wel lekker met de rare dromen de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb echt 0,0 motivatie voor mijn werk vandaag, moet morgen eerst die sollicatie gehad hebben![]()
En ik had heel naar gedroomd vannacht. Ik moest samen met mijn moeder ontsnappen aan een soort Doctor Freeze en daarvoor moesten we in een trein maar dat bleek een achtbaan te zijn. En die ging vervolgens in een geheime tunnel en toen kwamen we op een heel drukke markt uit en daar konden we geen 1,5 meter afstand houden. En de dodelijke ijshagel was er bijna, dus ik wou met mijn moeder weg van de markt, maar zij moest eerst plassen en toen raakte ik haar kwijt
De persoon Dave heeft hier allang niks meer mee te maken, daarom tag ik 'm ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik Studio BrusselDie hebben vaak een leuke mix aan muziek en weinig irritant geleuter tussendoor. Nu nog minder dan normaal, want als ik het goed begrijp is daar een corona-uitbraak geweest en zitten bijna alle normale dj's thuis
[..]
Ik weet niet wat Dave er zelf van vindt, maar persoonlijk vind ik dat er wel erg veel als Daveje aangemerkt wordt de laatste tijd (mening als user, mag je gewoon negeren)
Als je het zo leest klinkt het heel idioot, maar het voelde heel echt en ik werd ook heel naar wakkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met de rare dromen de laatste tijd
StuBru hoor ik ook goeie verhalen over! Ik luister meestal internetradio en dan zenders met oudere hits en zonder DJ'squote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik Studio BrusselDie hebben vaak een leuke mix aan muziek en weinig irritant geleuter tussendoor. Nu nog minder dan normaal, want als ik het goed begrijp is daar een corona-uitbraak geweest en zitten bijna alle normale dj's thuis
[..]
Ik weet niet wat Dave er zelf van vindt, maar persoonlijk vind ik dat er wel erg veel als Daveje aangemerkt wordt de laatste tijd (mening als user, mag je gewoon negeren)
Het leuke van StuBru vind ik dat ze van alles draaien, en dan ook nog door elkaar. Zij kunnen rustig een onbekende singer-songwriter, hiphop uit begin jaren '90 en Rammstein binnen een kwartier draaien. Er zijn wel wat nummers die vaker voorbij komen, maar naar mijn idee ook minder dan bij de meeste Nederlandse zendersquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
StuBru hoor ik ook goeie verhalen over! Ik luister meestal internetradio en dan zenders met oudere hits en zonder DJ's.
Vaak Antenne Bayern 80-er Kulthits, of Antenne Bayern Oldies but Goldies.
Ik heb hem er op gezet, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het leuke van StuBru vind ik dat ze van alles draaien, en dan ook nog door elkaar. Zij kunnen rustig een onbekende singer-songwriter, hiphop uit begin jaren '90 en Rammstein binnen een kwartier draaien. Er zijn wel wat nummers die vaker voorbij komen, maar naar mijn idee ook minder dan bij de meeste Nederlandse zenders
Niet naar buiten gaanquote:
Jus!quote:
Fijnquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:38 schreef Strani het volgende:
Alle renners opnieuw negatief in de Tour.
Ja dat zou echt heel triest zijn geweest, en dat iemand anders er dan zelfs met de eindzege vandoor zou kunnen gaan, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn
Ik zou het zo sneu vinden als renners daarom de TDF zouden moeten verlaten, omdat meerderen in hun ploeg dan corona zouden hebben terwijl je zelf net zo lekker gaat.
ach ze zijn er bijnaquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn
Ik zou het zo sneu vinden als renners daarom de TDF zouden moeten verlaten, omdat meerderen in hun ploeg dan corona zouden hebben terwijl je zelf net zo lekker gaat.
De druk, de druk!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hem er op gezet, ben benieuwd!
Er was Belgische reclame en ze zeiden enerGie en plaats van enersjiequote:
heb het ook eens opgezetquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was Belgische reclame en ze zeiden enerGie en plaats van enersjie![]()
Het begint al veelbelovend dus!
Ja echt, dat soort dromen kunnen dan vaak ook nog uren in je hoofd blijven zitten en je gedachten vullenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je het zo leest klinkt het heel idioot, maar het voelde heel echt en ik werd ook heel naar wakker
Je gaat waarschijnlijk ook een paar keer een verfreclame voorbij horen komen. Dat bedrijf heet Colora, maar ik blijf er Corona in horenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was Belgische reclame en ze zeiden enerGie en plaats van enersjie![]()
Het begint al veelbelovend dus!
Dit. StuBru.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het leuke van StuBru vind ik dat ze van alles draaien, en dan ook nog door elkaar. Zij kunnen rustig een onbekende singer-songwriter, hiphop uit begin jaren '90 en Rammstein binnen een kwartier draaien. Er zijn wel wat nummers die vaker voorbij komen, maar naar mijn idee ook minder dan bij de meeste Nederlandse zenders
Bedankt voor de tip, klinkt ook wel als iets wat ik leuk ga vindenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Never forget.quote:
Hou je Haags!quote:
Ik mag hier helemaal niet zijn joh.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen maar spieken!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag hier helemaal niet zijn joh.
Wat fijn dat je zo lekker tot rust bent gekomenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
Weer terug van uit de Ardennen. Gemountainbiked, gekajakt en gewandeld. Was er wel even aan toe, want was eind vorige week echt even te gespannen, en voel me nu helemaal weer zen.
(Behalve tijdens het kajakken dan, wat dat bijzonder frustererend door een te lage waterstand en continu op de rotsen lopen daardoor en zo en ze hadden me een lekke kajak meegegeven waardoor ik ben omgeslagen en met een volgelopen kajak net op het ene stuk dat wel echt diep was naar de kant moest zwemmen.![]()
![]()
)
Is ze goedgekeurd?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom net met silke bij de dierenarts vandaan.
1e inenting gehad en ze is goedgekeurd.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
Weer terug van uit de Ardennen. Gemountainbiked, gekajakt en gewandeld. Was er wel even aan toe, want was eind vorige week echt even te gespannen, en voel me nu helemaal weer zen.
(Behalve tijdens het kajakken dan, wat dat bijzonder frustererend door een te lage waterstand en continu op de rotsen lopen daardoor en zo en ze hadden me een lekke kajak meegegeven waardoor ik ben omgeslagen en met een volgelopen kajak net op het ene stuk dat wel echt diep was naar de kant moest zwemmen.![]()
![]()
)
Nicequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1e inenting gehad en ze is goedgekeurd.
Lekker volledig afgemat zijn elke avond is op zich wel goed voor me blijkt nu.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo lekker tot rust bent gekomenOntspanning door inspanning
![]()
Dat kayakken klinkt niet heel succesvol inderdaadmaar als je maar plezier hebt gehad
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef Cee het volgende:
[..]Waar zat je?
Groeten uit de Ardennen. Er zit hier een kajakverhuurdinges echt om de hoek en ik twijfel al of ik het aan durf of niet puur vanwege het omslaangevaar.
Ik snap het. Omslaan op zích is nog niet zo erg, maar ik ben dan bang dat ik klem kom te zitten onder de kayakquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef Cee het volgende:
[..]Waar zat je?
Groeten uit de Ardennen. Er zit hier een kajakverhuurdinges echt om de hoek en ik twijfel al of ik het aan durf of niet puur vanwege het omslaangevaar.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil straks patatje oorlog halenquote:
Tuna Melt Tosti?quote:
Ik zit aan een tosti ham/kaas momenteelquote:
We zitten vrijwel aan de barrage de Nisramont, aan de Ourthe, een andere plek dus. Maar ook hier lager water en de verhuurster vertelde ons gisteren dat de vorige gasten haar hadden verteld dat de verhuur die week dicht was ivm de waterstand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Elkaar gewoon net misgelopen.
![]()
Trois ponts (vlak bij Stavelot en Francorchamps) ! En ik heb de kajak gehuurd in Coo. Zou ik niet doen en kijken naar een andere.Ik vond deze namelijk vies tegenvallen dus.
Het leuk aan StuBru, en in mindere mate andere Vlaamse zenders, is inderdaad dat er een leuke afwisseling en vooral veel onvoorspelbaarheid inzit. Bij de gemiddelde Nederlandse zender hoor je soms best prima muziek, maar het blijft wel allemaal netjes binnen de lijntjes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu heb spijt dat ik geen Tuna Melt tosti heb gemaaktquote:
ik kende het serieus nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu heb spijt dat ik geen Tuna Melt tosti heb gemaakt
Da's best de andere kant uit ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:57 schreef Cee het volgende:
[..]
We zitten vrijwel aan de barrage de Nisramont, aan de Ourthe, een andere plek dus. Maar ook hier lager water en de verhuurster vertelde ons gisteren dat de vorige gasten haar hadden verteld dat de verhuur die week dicht was ivm de waterstand.
We gaan straks barbecueën.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo aan kaas/uibollen met filet americain
Als ik de baas zou worden op 3FM zou ik ook meteen wat bedenken om meer muziek buiten de gebaande paden te draaien. Ze hebben vrij bedroevende luistercijfers dus je kan daar weinig mee verliezen, maar mogelijk wel wat mee winnenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het leuk aan StuBru, en in mindere mate andere Vlaamse zenders, is inderdaad dat er een leuke afwisseling en vooral veel onvoorspelbaarheid inzit. Bij de gemiddelde Nederlandse zender hoor je soms best prima muziek, maar het blijft wel allemaal netjes binnen de lijntjes.
3FM is al jarenlang triest qua product en luisteraarsquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik de baas zou worden op 3FM zou ik ook meteen wat bedenken om meer muziek buiten de gebaande paden te draaien. Ze hebben vrij bedroevende luistercijfers dus je kan daar weinig mee verliezen, maar mogelijk wel wat mee winnenEn liefst ook wat minder geleuter van de dj's en minder luisteraars aan de lijn
Ook lekkerquote:
Ja, en dat zou wat mij betreft niet hoeven. Ze hebben ergens gigantisch de boot gemist.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
3FM is al jarenlang triest qua product en luisteraars
Mwoah, ik ben doorgaans niet zo’n fan van watersporten als het allemaal te onvoorspelbaar en zo is, was meer omdat ik onlangs was gaan kanoën in een rustige stroom bij mij in de buurt dus dit leek me wel leuk. Alhoewel ik folders ging halen bij de VVV gisteren en daar stonden mensen in kano’s afgebeeld die door een snelle stroom met kleine watervalletjes werden gejaagd en toen dacht ik al no thanks.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's best de andere kant uit ja.Dan inderdaad even goed kijken, misschien zijn er andere wateractiviteiten die nog wel kunnen?
Nice, misschien dat alvast voor lunch.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:02 schreef Koen66 het volgende:
ik ga de BBQ om een uur of 5 aansteken
Oké, hoe jaag ik je weg...quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag hier helemaal niet zijn joh.
Arizona snapt ook niks van hoe wij ingeroosterd zijn he?quote:
dan is 5 uur te laatquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nice, misschien dat alvast voor lunch.
Tetten? Denk ik dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Leuk, lekker actief weekendjequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
)
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is iemand op het station op de grond gevallen
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.quote:
Het oude 3FM is grotendeels doorgeschoven naar Radio 2, zij het met minder schijtlol, maar wel met een nogal saaie en voorspelbare playlist.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en dat zou wat mij betreft niet hoeven. Ze hebben ergens gigantisch de boot gemist.
spannendquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.
Dat kanoën in de Ardennen heb ik twee keer gedaan, en was in beide gevallen iets wat ik na een uur wel had gezien. Maar doorgaans duurt het een stuk langerquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben doorgaans niet zo’n fan van watersporten als het allemaal te onvoorspelbaar en zo is, was meer omdat ik onlangs was gaan kanoën in een rustige stroom bij mij in de buurt dus dit leek me wel leuk. Alhoewel ik folders ging halen bij de VVV gisteren en daar stonden mensen in kano’s afgebeeld die door een snelle stroom met kleine watervalletjes werden gejaagd en toen dacht ik al no thanks.Het wordt ook heel warm dus dan maar gewoon lekker wat wandelingetjes in de schaduw en mooie plaatjes schieten en gewoon genieten van de RUST EN RUIMTE. Genot.
Ben je aan het filmen en selfies aan het nemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, dat is asociaal.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je aan het filmen en selfies aan het nemen?
Mochten die hulpverleners in de weg lopen, dan duw je ze maar weg hoor.
Ah, zeker onverwachts een woordjestoets Frans. Dat hakt erinquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo te zien overhoring.
Ben weer onderweg.
Overhitting, autocorrectie op mobiel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, zeker onverwachts een woordjestoets Frans. Dat hakt erin
daar zou ik ook eng van wordenquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo te zien overhoring.
Ben weer onderweg.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, zeker onverwachts een woordjestoets Frans. Dat hakt erin
Oeh, heftigquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Frietquote:
450 euro doneren anders blijft het patatquote:
Straks Prinsjesdag kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Totaal geen zin meer. Veel te warm om te werken.![]()
quote:
Lekker en lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wacht nu op mijn lunch bij de snackbar
niets op het label te zien?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:52 schreef H_T het volgende:
Ik heb gisteren per ongeluk vegetarische filet americain gekocht. Gelukkig smaakt deze variant best aardig
Jawel (het woord filet ontbreekt bijvoorbeeld), maar dat had ik over het hoofd gezien.quote:
Ach, het kan erger, mijn vriend kwam thuis met Casseler rib in plaats van Yorkhamquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel (het woord filet ontbreekt bijvoorbeeld), maar dat had ik over het hoofd gezien.
Heel mooiquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:52 schreef H_T het volgende:
Ik heb gisteren per ongeluk vegetarische filet americain gekocht. Gelukkig smaakt deze variant best aardig
Cassellerribquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach, het kan erger, mijn vriend kwam thuis met Casseler rib in plaats van Yorkham
Balenquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef Redefine het volgende:
Vakantie van volgende week zal nog afwachten worden. Delen van Zwitserland (niet waar wij zitten) zijn vandaag naar oranje gegaan. Dus dat wordt de komende dagen afwachten.
Balen! Hopelijk kunnen jullie gewoon blijven gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef Redefine het volgende:
Vakantie van volgende week zal nog afwachten worden. Delen van Zwitserland (niet waar wij zitten) zijn vandaag naar oranje gegaan. Dus dat wordt de komende dagen afwachten.
Dat is zo irritant. Lekker vakantie plannen lukt niet echt. Hopelijk blijft de rest van Zwitserland op geel en kunnen jullie alsnog gaan!quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef Redefine het volgende:
Het is vooral het westen van het land waar al enige maanden problemen zijn. Tot nu toe bleef het steeds daarbij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef Redefine het volgende:
Heen met de auto, dus dat is geen probleem. Terug met de trein is te annuleren tegen klein bedrag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
BalenKan je nog (gratis) annuleren mocht dat nodig zijn?
Ja het is nog steeds het westen. Tot aan Fribourg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is vooral het westen van het land waar al enige maanden problemen zijn. Tot nu toe bleef het steeds daarbij.
Waar ga jij naartoe?
het verbaasd me dat er uberhaupt nog landen zijn waar we welkom zijnquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:44 schreef Arizona het volgende:
Ik denk eigenlijk dat heel veel bestemmingen die wel op code oranje staan, het niets slechter doen dan wij hier in Nederland zelf.
Ok, daar waren wij een maand terug ook, maar dan in Meiringen. Behalve mondkapjes in het OV leek Corona niet te bestaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het is nog steeds het westen. Tot aan Fribourg.
Wij zitten dan zelf in Berner Oberland. In de buurt van Interlaken.
ja inderdaad, dat die landen ons niet tegenhouden. Het gaat hier helemaal niet zo denderend qua besmettingen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het verbaasd me dat er uberhaupt nog landen zijn waar we welkom zijn
Ik zal duimen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef Redefine het volgende:
zelfde als dat ik in Oostenrijk had.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, daar waren wij een maand terug ook, maar dan in Meiringen. Behalve mondkapjes in het OV leek Corona niet te bestaan.
Dan lees je de verkeerde stukken tekst, denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfde als dat ik in Oostenrijk had.
Ik las de lokale krant, behalve dat het veel ging over de geplande Tiroler feesten, en voorbereidingen op het komende wintersportseizoen, ging letterlijk maar 1 artikel over corona.
In NL is er nauwelijks andere info dan corona. En andere onderwerpen als Prinsjesdag en de Tour gaan voor de helft ook over corona
Ik was/ben van plan dit jaar m'n zusje mee te nemen naar Londen, nog net voor de Brexit er is. Maar dan moet dat wel een beetje lekker kunnen. Eindeloos gepiekerd ook over of het al slim is om hotel en vlucht samen te boeken, los, of weer wat anders te verzinnen. Voorlopig staat het er zo voor: ik heb een hotel gereserveerd dat ik tot een dag van te voren gratis kan annuleren. Vluchten boek ik nog niet, want er vliegt zoveel naar Londen dat vroeg boeken niet een extreem groot voordeel is. En verder wachten we afquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:03 schreef Arizona het volgende:
Wij hopen in het najaar nog een weekendje naar Zuid-Limburg te gaan, met ons tweeën. Verder hebben we geen vakantieplannen meer dit jaar en dat is volgens mij maar goed ook
Volgend jaar dan hopelijk wel een dag of 10 naar Kroatië, met dochter, en met ons tweeën een weekje Oostenrijk (Alpbachtal staat op de verlanglijst)
Altijd mooi.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:11 schreef Koen66 het volgende:
wij hadden in de herfstvakantie nog een weekje Kreta staan, maar gelukkig is dat hotel kennelijk niet open gegaan waardoor het uiteindelijk gecancelt is. gezien de huidige situatie is dat ook maar beter
Hebben nu ons oog laten vallen op een bungalowpark in Zeeland
SPOILER: update vaderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER: update vaderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Vooralsnog geldt dat daar nog steeds. Buiten mondkapjes in het OV geen regels waar je met een paar personen geen last van hebt. Zolang daar niks aan veranderd, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, daar waren wij een maand terug ook, maar dan in Meiringen. Behalve mondkapjes in het OV leek Corona niet te bestaan.
SPOILER: update vaderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILER: update vaderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel sterkte. Hopelijk gaat het morgen helemaal goed. Ik zal voor jullie duimen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
dit dus @Luctor.et.Emergoquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:19 schreef Redefine het volgende:
[..]Veel sterkte. Hopelijk gaat het morgen helemaal goed. Ik zal voor jullie duimen.
Ik ook. Zit even buiten nu maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik word wel loom van dit warme weer.En dan is het nu maar een dagje. Misschien te weinig gedronken.
Ik heb vanavond nog een competitiewedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Zit even buiten nu maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo lekker
Wat een fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een competitiewedstrijd
Hahaha succes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een competitiewedstrijd
Ik 'hoop' dat vandaag een uitschieter is maar ik vrees een zware herfstquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
25 ziekenhuis opnames en 18 IC opnames vandaag door Corona in Nederland...
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd, is het je eerste?quote:
Ontzettend veel sterkte!SPOILER: update vaderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Tante Meke klinkt wel goedquote:
Als we het zelf maar snappen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Arizona snapt ook niks van hoe wij ingeroosterd zijn he?
Jaaaa gefeliciteerd!quote:
ben er ook wel klaar mee, zometeen de BBQ aanstekenquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stop ermee voor vandaag.
Laatste college ook net afgelopenquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stop ermee voor vandaag.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Laatste college ook net afgelopen
Moet nog steeds even wat nakijken, maar kan gelukkig met de tour aan.
Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er ook wel klaar mee, zometeen de BBQ aansteken
Mij ook. Als je op covidly kijkt, het corona dashboard, dan doen maar een achttal landen (Hongarije, Tsjechië, Slowakije, Oekraïne, Griekenland, Spanje en Frankrijk) in Europa het slechter.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het verbaasd me dat er uberhaupt nog landen zijn waar we welkom zijn
Kom net een miljoen te kortquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:53 schreef Strani het volgende: [..] Overweeg je om 'm tegen dat prijsje zelf ook aan te schaffen?
Goed dat je het even zegt! Vanmorgen was ik het ook van plan, maar nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:57 schreef Arizona het volgende:
Ik luister vandaag geen StuBru meer, teveel muziek waar ik niets mee had.
Ben weer terug naar mijn 60's en 70's hitzender
Ik geef ze morgen of overmorgen nog wel weer een kans, misschien hadden ze net een minder dagje vandaagquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt! Vanmorgen was ik het ook van plan, maar nog niet gebeurd
Je hebt het een eerlijke kans gegevenquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:57 schreef Arizona het volgende:
Ik luister vandaag geen StuBru meer, teveel muziek waar ik niets mee had.
Ben weer terug naar mijn 60's en 70's hitzender
Gefeliciteerd tante Meke!quote:
Ik las corona levelquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Mijn concentratie level is vandaag zo laag, echt niet te doen
Je hebt net de explosie van clown Flip gemist.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:08 schreef koffieleuk het volgende:
Yess, net optijd klaar om de finale mee te pakken
Heb ik net nog meegepakt!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt net de explosie van clown Flip gemist.
Wat een leuke UI heb jequote:
Hoera Gefeliciteerd!quote:
Wij zien hier voor Lenny lijkt me?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt net de explosie van clown Flip gemist.
Dat lijkt me een goede aanname.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wij zien hier voor Lenny lijkt me?
Gefeliciteerd tante Mekequote:
Leuk geworden hoorquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:17 schreef summer52 het volgende:
Zo wat doe je op zo'n warme dag...een wollen trui afbreien en in elkaar zetten!
Op naar het volgende project![]()
[ afbeelding ]
Vest cq jas! In ieder geval iets van lekker dik garen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk geworden hoor
En wat wórdt het volgende project?
Wat een mooie kleurquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:17 schreef summer52 het volgende:
Zo wat doe je op zo'n warme dag...een wollen trui afbreien en in elkaar zetten!
Op naar het volgende project![]()
[ afbeelding ]
Die is toch van het rennen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wij zien hier voor Lenny lijkt me?
Ja, samen met Forrest!quote:
Of zingenquote:
Als je geen koorts hebt en ook niet kucht, zullen je na een telefoontje ook wel niet laten testen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:22 schreef Arizona het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ing-coronamelder-app
"Nederlanders die een melding van de CoronaMelder-app krijgen worden niet langer gevraagd om zich zo snel mogelijk te laten testen op een mogelijke besmetting."
Nou, die kan ik dus ook wel de-installeren. Als je je alleen bij klachten mag / moet laten testen kunnen we de app en het bron- en contactonderzoek wel de deur uit doen.
Dit wordt een lange, lange herfst
Ik ben nog steeds snotterig en en wordt niet minder. Morgen heb ik mijn sollicitatiegesprek en aan de telefoon liet ze vrij duidelijk merken het liefst Face to Face het gesprek te hebben. Maar zo kan ik er niet naartoe...Als het morgen niet over is moet ik toch weer bellen en vragen of het online kan of verplaatst kan worden. Wat een sh*tzooi zeg. Ik solliciteer ook eens
![]()
En als het morgen niet minder is ga ik ook maar proberen me te laten testen. Online kon ik niets inplannen vandaag, morgen dan maar bellen, bellen, bellen als ik het zo lees.
/einderant
Huh? We werken toch nog steeds zoveel mogelijk thuis?quote:RIVM: Besmettingen op het werk nemen toe
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, is het je eerste?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Tante Meke klinkt wel goed
Gefeliciteeerd
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoera!Wat leuk! Gefeliciteerd
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd tante Meke!![]()
“ If we lay a strong enough foundation
We'll pass it on to you, we'll give the world to you
And you'll blow us all away”
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Wat is het geworden? Ja, een baby, maar een meisje of jongen?
quote:
quote:
Thanks allemaalquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd tante Meke![]()
Ook peettante?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal![]()
![]()
Inderdaad de eerste! Ik wist vanochtend al dat ze aan het bevallen was, dus voelde echt weer alsof ik op m'n eindexamenbelletje aan het wachten was![]()
Het is een jongetje![]()
En geen peettante, maar daar doen ze niet aan denk ikWel voor altijd de enige tante ooit, dus wel suikertante
![]()
En het gaat allemaal goed
Thanks! Ooms heeft deze al, en komen er wellicht ook alleen maar meer bijquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Herkenbaar! Maar dan suikeroom.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks! Ooms heeft deze al, en komen er wellicht ook alleen maar meer bij
Ik sluit me bij de gequote mensen aan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:41 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal![]()
![]()
Inderdaad de eerste! Ik wist vanochtend al dat ze aan het bevallen was, dus voelde echt weer alsof ik op m'n eindexamenbelletje aan het wachten was![]()
Het is een jongetje![]()
En geen peettante, maar daar doen ze niet aan denk ikWel voor altijd de enige tante ooit, dus wel suikertante
![]()
En het gaat allemaal goed
Ik had ze ook allemaal los kunnen quoten, dan had je dit probleem nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:43 schreef Dave het volgende:
Wat wel een mooie functionaliteit zou zijn is om de gequote tekst automatisch wat in te korten, of deels uitklapbaar te maken, zoals bij een spoiler.
Extra aanhang dan hè, ik geloof niet dat er nog biologische ooms of tantes bij komenquote:
Nouja niet álle mannen in de familie, wel al m'n broers en de vader heeft geen broers of zussenquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:46 schreef Dave het volgende:
Oh, wacht, aangetrouwd? Maar dan zouden alle mannen in je familie gay moeten zijn, anders kun jij niet de enige tante zijn?
Logiquizje met Meke’s familiequote:Op dinsdag 15 september 2020 18:47 schreef Dave het volgende:
Nou ja, niet alle, maar degenen die nu al oom zijn.
zul je zien.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je geen koorts hebt en ook niet kucht, zullen je na een telefoontje ook wel niet laten testen.![]()
Beterschap in ieder geval!
Thaaanksquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sluit me bij de gequote mensen aan.
Zit wel een leuke structuur in die je niet uit kunt vogelen denk ikquote:
Thanksquote:
Ohja dat kon er ook nog wel bij qua 2020. Tropische stormen in de mediterrane.quote:
Dit is geen storm volgens de voorspellingen maar een orkaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ohja dat kon er ook nog wel bij qua 2020. Tropische stormen in de mediterrane.
Oom zoekt nichtquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Extra aanhang dan hè, ik geloof niet dat er nog biologische ooms of tantes bij komen
Jadabedoelikook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is geen storm volgens de voorspellingen maar een orkaan.
Wel heel 2020 idd. Het kan de sterkste medicane vanaf begin van de metingen worden volgens de voorspellingen.quote:
quote:
Eau eau eauquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Huh? We werken toch nog steeds zoveel mogelijk thuis?
Ik neem aan dat iedereen z'n hersenen over mijn logigram aan het breken is. Enige acceptabele verklaringquote:
Ik had het niet op staan, ik zet het op z er wordt 2-0 gescoordquote:
Geen meter bier dusquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Het onweert hier met alleen lichtflitsen. Geen gedonder of geregen.
Ik dacht er nog even aan om in te zetten op Kiev, want een Nederlandse club in de VCL is doorgaans lachwekkend. Maar Kiev kan er ook niet zo veel van, dus ik vond het te riskant.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had het niet op staan, ik zet het op z er wordt 2-0 gescoord
Ron Vlaar wisselenquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
God AZ gooit ook wel 2x z'n eigen ruiten in.
Ja ik begreep er weinig van. Wat is de bedoeling?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen z'n hersenen over mijn logigram aan het breken is. Enige acceptabele verklaring
Een stamboom maken die de onderliggende verhoudingen weergeeftquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik begreep er weinig van. Wat is de bedoeling?
En wat winnen we als we de puzzel oplossen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Een stamboom maken die de onderliggende verhoudingen weergeeft
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wat winnen we als we de puzzel oplossen?
De verwachtingen zijn hoog gespannenquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!
Eeuwige roemquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wat winnen we als we de puzzel oplossen?
Maar dan is de vraag wat voor roemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekend natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag wat voor roemEr zit een verschil tussen bekend en berucht
quote:
Wel anderhalve meter, maar puur om afstand te houden.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel anderhalve meter, maar puur om afstand te houden.
Is goed joh, regel ik voor jequote:
quote:
Eerst nog even het logigram oplossen hèquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Freddie leeftBowie is ook niet slecht gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik begrijp er weinig van. Maar heb dan ook net een wijn-radler ingeschonken. Geen idee waarom maar het was in de aanbiedingquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Eerst nog even het logigram oplossen hè
Ja, die deed het best goedquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bowie is ook niet slecht gedaan
Wat is dat nu weer, wijn Radlerquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp er weinig van. Maar heb dan ook net een wijn-radler ingeschonken. Geen idee waarom maar het was in de aanbieding
En ik lees net dat ze zijn stem ook hebben gebruikt voor de film. Samen met die van Freddie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, die deed het best goed
Marc Martel is natuurlijk lead zanger (geweest) van "Queen Extravaganza" en later "Ultimate Queen Celebration".
Dit is z'n auditie van destijds
quote:Martel contributed vocal recordings for the Queen biographical film, Bohemian Rhapsody (2018).[16] Film producer Graham King confirmed that Marc Martel recorded vocals for the film in Rolling Stone article:
Most singing scenes in the movie rely on either vocal stems from Queen master tapes or new recordings by Marc Martel, a Canadian Christian rock singer whose voice is practically identical to the late frontman's. "Literally, you could close your eyes and it's Freddie," says King. "And that's a very tough thing to do."[17]
And in an interview to FilmJournal International he revealed more details about Martel's involvement in the making of the movie:
Rami sings a little bit in the film, there's a lot of Freddie Mercury obviously, and a lot of Marc Martel. He sent a video to Brian May and Roger Taylor and he sounds exactly like Freddie Mercury. We knew that we had someone we could use for parts that maybe Rami couldn't do and obviously Freddie didn't do. So we were in Abbey Road recording studio for maybe two and a half months with Marc and with Rami, recording bits and pieces that we knew we needed. It's hard to find someone who can sing like Freddie Mercury and I'm not sure the movie would have happened if we didn't have Marc.[18]
Hij heeft nu de tijdquote:
Klopt, ze hebben hier en daar wat overgedubbed met zijn stemquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik lees net dat ze zijn stem ook hebben gebruikt voor de film. Samen met die van Freddie.
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Een stamboom maken die de onderliggende verhoudingen weergeeft
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:25 schreef H_T het volgende:
Jullie zijn natuurlijk geschokt en verbijsterd over mijn per-fecte oplossing
WAT? Hoezo niet?!?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik kan hem alleen niet goedrekenen
Omdat het niet op de kop onderaan de pagina staatquote:
Het staat anders wel op de laatste paginaquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Omdat het niet op de kop onderaan de pagina staat
De laatste pagina geloven.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het staat anders wel op de laatste pagina
Bij eckte puzzelboekjes staan daar de antwoorden, zoals het hoort. Die onzin van ondersteboven op de pagina neem je maar weer mee naar Donald Duck's Moppentrommelquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
De laatste pagina geloven.
Alsof dat niet alleen mods door het slotje heen zijn.
Wat is er mis met Donald Duckquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij eckte puzzelboekjes staan daar de antwoorden, zoals het hoort. Die onzin van ondersteboven op de pagina neem je maar weer mee naar Donald Duck's Moppentrommel
Niks, maar het is ook niet bepaald de autoriteit op het gebied van puzzelboekjesquote:
Speciaal voor Meke post ik nog even door het slotje heenquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
De laatste pagina geloven.
Alsof dat niet alleen mods door het slotje heen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |