SPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:01 schreef Arizona het volgende:
sterkte.SPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Vervelend, sterkte! Ik duimquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Hij voelt zich niet goed, dus de dokter wil hem even zien.
SPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Je moet ook niet alleen maar spieken!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:52 schreef Cyan9 het volgende:
M'n *spiekt in de slowchat* post slaat nu natuurlijk nergens meer op.
Fijn dat soort dingenSPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hadden laatst 300+ sollicitanten op een vacature en dan moet je het héél goed bijhouden, anders zie je door de bomen het bos niet meer
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Mooi hoor, zo’n zwarte katquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
@:Luctor.et.Emergo sterkte met je vader!
@:Arizona ik zal voor je duimen!
@:Cee fijne vakantie!
En dit is mijn Dikkie Dik die een heerlijk plekje heeft opgezocht![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig nog niet, het lijkt mij echt horror! Sterkte, ach misschien valt het wel mee en overdrijven al die mensen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik moet ook een Corona-test.
Bij de GGD kwam ik er bijna niet door. Toen ik eenmaal iemand aan de telefoon kreeg, kon het alleen nog maar in Amersfoort (woon in Doetinchem)![]()
Toen maar een particuliere test-afspraak gemaakt in Arnhem.
Ik zie vooral op tegen het wattenstaafje in de keel, ik kokhals nogal snel. Iemand hier al een test ondergaan?
Nog geen ervaring mee, maar het lijkt me dat die staaf in je neus onprettiger is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
Bij de GGD kwam ik er bijna niet door. Toen ik eenmaal iemand aan de telefoon kreeg, kon het alleen nog maar in Amersfoort (woon in Doetinchem)![]()
Ik zie vooral op tegen het wattenstaafje in de keel, ik kokhals nogal snel. Iemand hier al een test ondergaan?
Ja leuk hè? Maar het is een monster hoor, want hij is nu even bezig om een andere kat de buurt uit te jagen, zucht...quote:
Jachtinstinct hèquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:19 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja leuk hè? Maar het is een monster hoor, want hij is nu even bezig om een andere kat de buurt uit te jagen, zucht...
Ja, dat zei mijn zoon ook. Hij is al een keer getest, maar ik kokhals snelquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, maar het lijkt me dat die staaf in je neus onprettiger is.
Balen zeg. Heb je klachten? Met al jouw besmette collega's heb je natuurlijk wel meer kans dan gemiddeld op Corona. Je moet nu wel verplicht thuiswerken deze week.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn zoon ook. Hij is al een keer getest, maar ik kokhals snel
Mooie kat hoorquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
Ik kokhals ook heel snel, de tandarts kan ook heel moeilijk fotos maken bij mij![]()
Sterkte Sjors!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik heb wel klachten, maar niet Corona-gerelateerd. Meer leeftijd-gerelateerd. Volgens mijquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen zeg. Heb je klachten? Met al jouw besmette collega's heb je natuurlijk wel meer kans dan gemiddeld op Corona. Je moet nu wel verplicht thuiswerken deze week.![]()
Ik kokhals ook heel snel, de tandarts kan ook heel moeilijk fotos maken bij mij![]()
Sterkte!
Edit: krijg je de kosten nog vergoed van die particuliere test?
Komt goed hoor Jobi, het is maar een paar secondenquote:
We werken trouwens thuis tot nader order.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen zeg. Heb je klachten? Met al jouw besmette collega's heb je natuurlijk wel meer kans dan gemiddeld op Corona. Je moet nu wel verplicht thuiswerken deze week.![]()
Sterkte!
Edit: krijg je de kosten nog vergoed van die particuliere test?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |