quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, zeker onverwachts een woordjestoets Frans. Dat hakt erin
Oeh, heftigquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.
Frietquote:
450 euro doneren anders blijft het patatquote:
Straks Prinsjesdag kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Totaal geen zin meer. Veel te warm om te werken.![]()
quote:
Lekker en lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wacht nu op mijn lunch bij de snackbar
niets op het label te zien?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:52 schreef H_T het volgende:
Ik heb gisteren per ongeluk vegetarische filet americain gekocht. Gelukkig smaakt deze variant best aardig
Jawel (het woord filet ontbreekt bijvoorbeeld), maar dat had ik over het hoofd gezien.quote:
Ach, het kan erger, mijn vriend kwam thuis met Casseler rib in plaats van Yorkhamquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel (het woord filet ontbreekt bijvoorbeeld), maar dat had ik over het hoofd gezien.
Heel mooiquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:52 schreef H_T het volgende:
Ik heb gisteren per ongeluk vegetarische filet americain gekocht. Gelukkig smaakt deze variant best aardig
Cassellerribquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach, het kan erger, mijn vriend kwam thuis met Casseler rib in plaats van Yorkham
Balenquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef Redefine het volgende:
Vakantie van volgende week zal nog afwachten worden. Delen van Zwitserland (niet waar wij zitten) zijn vandaag naar oranje gegaan. Dus dat wordt de komende dagen afwachten.
Balen! Hopelijk kunnen jullie gewoon blijven gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef Redefine het volgende:
Vakantie van volgende week zal nog afwachten worden. Delen van Zwitserland (niet waar wij zitten) zijn vandaag naar oranje gegaan. Dus dat wordt de komende dagen afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |