Ook lekkerquote:
Ja, en dat zou wat mij betreft niet hoeven. Ze hebben ergens gigantisch de boot gemist.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
3FM is al jarenlang triest qua product en luisteraars
Mwoah, ik ben doorgaans niet zo’n fan van watersporten als het allemaal te onvoorspelbaar en zo is, was meer omdat ik onlangs was gaan kanoën in een rustige stroom bij mij in de buurt dus dit leek me wel leuk. Alhoewel ik folders ging halen bij de VVV gisteren en daar stonden mensen in kano’s afgebeeld die door een snelle stroom met kleine watervalletjes werden gejaagd en toen dacht ik al no thanks.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's best de andere kant uit ja.Dan inderdaad even goed kijken, misschien zijn er andere wateractiviteiten die nog wel kunnen?
Nice, misschien dat alvast voor lunch.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:02 schreef Koen66 het volgende:
ik ga de BBQ om een uur of 5 aansteken
Oké, hoe jaag ik je weg...quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag hier helemaal niet zijn joh.
Arizona snapt ook niks van hoe wij ingeroosterd zijn he?quote:
dan is 5 uur te laatquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nice, misschien dat alvast voor lunch.
Tetten? Denk ik dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Leuk, lekker actief weekendjequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
Weer terug van uit de Ardennen. Gemountainbiked, gekajakt en gewandeld. Was er wel even aan toe, want was eind vorige week echt even te gespannen, en voel me nu helemaal weer zen.
(Behalve tijdens het kajakken dan, wat dat bijzonder frustererend door een te lage waterstand en continu op de rotsen lopen daardoor en zo en ze hadden me een lekke kajak meegegeven waardoor ik ben omgeslagen en met een volgelopen kajak net op het ene stuk dat wel echt diep was naar de kant moest zwemmen.![]()
![]()
)
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1e inenting gehad en ze is goedgekeurd.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is iemand op het station op de grond gevallen
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.quote:
Het oude 3FM is grotendeels doorgeschoven naar Radio 2, zij het met minder schijtlol, maar wel met een nogal saaie en voorspelbare playlist.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en dat zou wat mij betreft niet hoeven. Ze hebben ergens gigantisch de boot gemist.
spannendquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.
Dat kanoën in de Ardennen heb ik twee keer gedaan, en was in beide gevallen iets wat ik na een uur wel had gezien. Maar doorgaans duurt het een stuk langerquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben doorgaans niet zo’n fan van watersporten als het allemaal te onvoorspelbaar en zo is, was meer omdat ik onlangs was gaan kanoën in een rustige stroom bij mij in de buurt dus dit leek me wel leuk. Alhoewel ik folders ging halen bij de VVV gisteren en daar stonden mensen in kano’s afgebeeld die door een snelle stroom met kleine watervalletjes werden gejaagd en toen dacht ik al no thanks.Het wordt ook heel warm dus dan maar gewoon lekker wat wandelingetjes in de schaduw en mooie plaatjes schieten en gewoon genieten van de RUST EN RUIMTE. Genot.
Ben je aan het filmen en selfies aan het nemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.
Nee, dat is asociaal.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je aan het filmen en selfies aan het nemen?
Mochten die hulpverleners in de weg lopen, dan duw je ze maar weg hoor.
Ah, zeker onverwachts een woordjestoets Frans. Dat hakt erinquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo te zien overhoring.
Ben weer onderweg.
Overhitting, autocorrectie op mobiel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, zeker onverwachts een woordjestoets Frans. Dat hakt erin
daar zou ik ook eng van wordenquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo te zien overhoring.
Ben weer onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |