SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Maar een Daveje doen dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
ik moet al kokhalzen bij de gedachte van zo'n staaf in m'n keel
Deze niet te obvious?quote:
Ga ik doenquote:
Ik post alleen kwaliteitspicsquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Straks ga je nog rare plaatjes posten
Club Tropicana? Zomers, vrolijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Maar het is niet uitgesloten dat ik dan ook een emotionele dweil wordt
Die was net op radio2quote:
Het liefst hoor ik George livequote:
Leukquote:
Keihard “Outside” of zo uit je speakers knallen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
Maar het is niet uitgesloten dat ik dan ook een emotionele dweil wordt
Jamaar dan word je misschien te emosjioneel tijdens je test. Met Club Tropicana denk je aan de mooie vakantie in Tenerife ofzoquote:
Ik sta nog op 0quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik zit pas aan mijn eerste kopje koffie van de dag trouwens
Ja, vind ik ook welquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat heel verstandig geredeneerd. Zeker als je je werk prima vanuit thuis kunt doen, waarom zou je dan onnodig risico's nemen.
Ik ben ook snotterig, weet voor 99% zeker dat het verkoudheid is. Want de enige persoon met verkoudheid waar ik bij in de buurt ben geweest, is al negatief getest op Corona.
Maar ik blijf gewoon thuis zolang ik snotterig ben.
Edit: vandaag is het alweer een stuk minder dan gisteren dus ik ga er vanuit dat het morgen bij mijn sollicatie wel weg is, zo niet dan moet het maar online![]()
Dat sowieso, voor allebeiquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh God![]()
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te ontspannen.
Dat is beter idd. Ze hadden het thuiswerken bij ons moeten doorzetten. Nu zitten ze met de gebakken peren en is het veel meer gedoe|:)
Ik Studio Brusselquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuken toevallig
![]()
Ik luister internetradio. Radio 10 60's en 70's hits
Ik weet niet wat Dave er zelf van vindt, maar persoonlijk vind ik dat er wel erg veel als Daveje aangemerkt wordt de laatste tijd (mening als user, mag je gewoon negerenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Om 'm nou helemaal te negeren is ook weer zielig.
Het gaat wel lekker met de rare dromen de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb echt 0,0 motivatie voor mijn werk vandaag, moet morgen eerst die sollicatie gehad hebben![]()
En ik had heel naar gedroomd vannacht. Ik moest samen met mijn moeder ontsnappen aan een soort Doctor Freeze en daarvoor moesten we in een trein maar dat bleek een achtbaan te zijn. En die ging vervolgens in een geheime tunnel en toen kwamen we op een heel drukke markt uit en daar konden we geen 1,5 meter afstand houden. En de dodelijke ijshagel was er bijna, dus ik wou met mijn moeder weg van de markt, maar zij moest eerst plassen en toen raakte ik haar kwijt
De persoon Dave heeft hier allang niks meer mee te maken, daarom tag ik 'm ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik Studio BrusselDie hebben vaak een leuke mix aan muziek en weinig irritant geleuter tussendoor. Nu nog minder dan normaal, want als ik het goed begrijp is daar een corona-uitbraak geweest en zitten bijna alle normale dj's thuis
[..]
Ik weet niet wat Dave er zelf van vindt, maar persoonlijk vind ik dat er wel erg veel als Daveje aangemerkt wordt de laatste tijd (mening als user, mag je gewoon negeren)
Als je het zo leest klinkt het heel idioot, maar het voelde heel echt en ik werd ook heel naar wakkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met de rare dromen de laatste tijd
StuBru hoor ik ook goeie verhalen over! Ik luister meestal internetradio en dan zenders met oudere hits en zonder DJ'squote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik Studio BrusselDie hebben vaak een leuke mix aan muziek en weinig irritant geleuter tussendoor. Nu nog minder dan normaal, want als ik het goed begrijp is daar een corona-uitbraak geweest en zitten bijna alle normale dj's thuis
[..]
Ik weet niet wat Dave er zelf van vindt, maar persoonlijk vind ik dat er wel erg veel als Daveje aangemerkt wordt de laatste tijd (mening als user, mag je gewoon negeren)
Het leuke van StuBru vind ik dat ze van alles draaien, en dan ook nog door elkaar. Zij kunnen rustig een onbekende singer-songwriter, hiphop uit begin jaren '90 en Rammstein binnen een kwartier draaien. Er zijn wel wat nummers die vaker voorbij komen, maar naar mijn idee ook minder dan bij de meeste Nederlandse zendersquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
StuBru hoor ik ook goeie verhalen over! Ik luister meestal internetradio en dan zenders met oudere hits en zonder DJ's.
Vaak Antenne Bayern 80-er Kulthits, of Antenne Bayern Oldies but Goldies.
Ik heb hem er op gezet, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het leuke van StuBru vind ik dat ze van alles draaien, en dan ook nog door elkaar. Zij kunnen rustig een onbekende singer-songwriter, hiphop uit begin jaren '90 en Rammstein binnen een kwartier draaien. Er zijn wel wat nummers die vaker voorbij komen, maar naar mijn idee ook minder dan bij de meeste Nederlandse zenders
Niet naar buiten gaanquote:
Jus!quote:
Fijnquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:38 schreef Strani het volgende:
Alle renners opnieuw negatief in de Tour.
Ja dat zou echt heel triest zijn geweest, en dat iemand anders er dan zelfs met de eindzege vandoor zou kunnen gaan, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn
Ik zou het zo sneu vinden als renners daarom de TDF zouden moeten verlaten, omdat meerderen in hun ploeg dan corona zouden hebben terwijl je zelf net zo lekker gaat.
ach ze zijn er bijnaquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn
Ik zou het zo sneu vinden als renners daarom de TDF zouden moeten verlaten, omdat meerderen in hun ploeg dan corona zouden hebben terwijl je zelf net zo lekker gaat.
De druk, de druk!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hem er op gezet, ben benieuwd!
Er was Belgische reclame en ze zeiden enerGie en plaats van enersjiequote:
heb het ook eens opgezetquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was Belgische reclame en ze zeiden enerGie en plaats van enersjie![]()
Het begint al veelbelovend dus!
Ja echt, dat soort dromen kunnen dan vaak ook nog uren in je hoofd blijven zitten en je gedachten vullenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je het zo leest klinkt het heel idioot, maar het voelde heel echt en ik werd ook heel naar wakker
Je gaat waarschijnlijk ook een paar keer een verfreclame voorbij horen komen. Dat bedrijf heet Colora, maar ik blijf er Corona in horenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was Belgische reclame en ze zeiden enerGie en plaats van enersjie![]()
Het begint al veelbelovend dus!
Dit. StuBru.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het leuke van StuBru vind ik dat ze van alles draaien, en dan ook nog door elkaar. Zij kunnen rustig een onbekende singer-songwriter, hiphop uit begin jaren '90 en Rammstein binnen een kwartier draaien. Er zijn wel wat nummers die vaker voorbij komen, maar naar mijn idee ook minder dan bij de meeste Nederlandse zenders
Bedankt voor de tip, klinkt ook wel als iets wat ik leuk ga vindenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Never forget.quote:
Hou je Haags!quote:
Ik mag hier helemaal niet zijn joh.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen maar spieken!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag hier helemaal niet zijn joh.
Wat fijn dat je zo lekker tot rust bent gekomenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
Weer terug van uit de Ardennen. Gemountainbiked, gekajakt en gewandeld. Was er wel even aan toe, want was eind vorige week echt even te gespannen, en voel me nu helemaal weer zen.
(Behalve tijdens het kajakken dan, wat dat bijzonder frustererend door een te lage waterstand en continu op de rotsen lopen daardoor en zo en ze hadden me een lekke kajak meegegeven waardoor ik ben omgeslagen en met een volgelopen kajak net op het ene stuk dat wel echt diep was naar de kant moest zwemmen.![]()
![]()
)
Is ze goedgekeurd?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom net met silke bij de dierenarts vandaan.
1e inenting gehad en ze is goedgekeurd.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
Weer terug van uit de Ardennen. Gemountainbiked, gekajakt en gewandeld. Was er wel even aan toe, want was eind vorige week echt even te gespannen, en voel me nu helemaal weer zen.
(Behalve tijdens het kajakken dan, wat dat bijzonder frustererend door een te lage waterstand en continu op de rotsen lopen daardoor en zo en ze hadden me een lekke kajak meegegeven waardoor ik ben omgeslagen en met een volgelopen kajak net op het ene stuk dat wel echt diep was naar de kant moest zwemmen.![]()
![]()
)
Nicequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1e inenting gehad en ze is goedgekeurd.
Lekker volledig afgemat zijn elke avond is op zich wel goed voor me blijkt nu.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo lekker tot rust bent gekomenOntspanning door inspanning
![]()
Dat kayakken klinkt niet heel succesvol inderdaadmaar als je maar plezier hebt gehad
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef Cee het volgende:
[..]Waar zat je?
Groeten uit de Ardennen. Er zit hier een kajakverhuurdinges echt om de hoek en ik twijfel al of ik het aan durf of niet puur vanwege het omslaangevaar.
Ik snap het. Omslaan op zích is nog niet zo erg, maar ik ben dan bang dat ik klem kom te zitten onder de kayakquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef Cee het volgende:
[..]Waar zat je?
Groeten uit de Ardennen. Er zit hier een kajakverhuurdinges echt om de hoek en ik twijfel al of ik het aan durf of niet puur vanwege het omslaangevaar.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil straks patatje oorlog halenquote:
Tuna Melt Tosti?quote:
Ik zit aan een tosti ham/kaas momenteelquote:
We zitten vrijwel aan de barrage de Nisramont, aan de Ourthe, een andere plek dus. Maar ook hier lager water en de verhuurster vertelde ons gisteren dat de vorige gasten haar hadden verteld dat de verhuur die week dicht was ivm de waterstand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Elkaar gewoon net misgelopen.
![]()
Trois ponts (vlak bij Stavelot en Francorchamps) ! En ik heb de kajak gehuurd in Coo. Zou ik niet doen en kijken naar een andere.Ik vond deze namelijk vies tegenvallen dus.
Het leuk aan StuBru, en in mindere mate andere Vlaamse zenders, is inderdaad dat er een leuke afwisseling en vooral veel onvoorspelbaarheid inzit. Bij de gemiddelde Nederlandse zender hoor je soms best prima muziek, maar het blijft wel allemaal netjes binnen de lijntjes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu heb spijt dat ik geen Tuna Melt tosti heb gemaaktquote:
ik kende het serieus nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu heb spijt dat ik geen Tuna Melt tosti heb gemaakt
Da's best de andere kant uit ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:57 schreef Cee het volgende:
[..]
We zitten vrijwel aan de barrage de Nisramont, aan de Ourthe, een andere plek dus. Maar ook hier lager water en de verhuurster vertelde ons gisteren dat de vorige gasten haar hadden verteld dat de verhuur die week dicht was ivm de waterstand.
We gaan straks barbecueën.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo aan kaas/uibollen met filet americain
Als ik de baas zou worden op 3FM zou ik ook meteen wat bedenken om meer muziek buiten de gebaande paden te draaien. Ze hebben vrij bedroevende luistercijfers dus je kan daar weinig mee verliezen, maar mogelijk wel wat mee winnenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het leuk aan StuBru, en in mindere mate andere Vlaamse zenders, is inderdaad dat er een leuke afwisseling en vooral veel onvoorspelbaarheid inzit. Bij de gemiddelde Nederlandse zender hoor je soms best prima muziek, maar het blijft wel allemaal netjes binnen de lijntjes.
3FM is al jarenlang triest qua product en luisteraarsquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik de baas zou worden op 3FM zou ik ook meteen wat bedenken om meer muziek buiten de gebaande paden te draaien. Ze hebben vrij bedroevende luistercijfers dus je kan daar weinig mee verliezen, maar mogelijk wel wat mee winnenEn liefst ook wat minder geleuter van de dj's en minder luisteraars aan de lijn
Ook lekkerquote:
Ja, en dat zou wat mij betreft niet hoeven. Ze hebben ergens gigantisch de boot gemist.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
3FM is al jarenlang triest qua product en luisteraars
Mwoah, ik ben doorgaans niet zo’n fan van watersporten als het allemaal te onvoorspelbaar en zo is, was meer omdat ik onlangs was gaan kanoën in een rustige stroom bij mij in de buurt dus dit leek me wel leuk. Alhoewel ik folders ging halen bij de VVV gisteren en daar stonden mensen in kano’s afgebeeld die door een snelle stroom met kleine watervalletjes werden gejaagd en toen dacht ik al no thanks.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's best de andere kant uit ja.Dan inderdaad even goed kijken, misschien zijn er andere wateractiviteiten die nog wel kunnen?
Nice, misschien dat alvast voor lunch.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:02 schreef Koen66 het volgende:
ik ga de BBQ om een uur of 5 aansteken
Oké, hoe jaag ik je weg...quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag hier helemaal niet zijn joh.
Arizona snapt ook niks van hoe wij ingeroosterd zijn he?quote:
dan is 5 uur te laatquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nice, misschien dat alvast voor lunch.
Tetten? Denk ik dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Leuk, lekker actief weekendjequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
)
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is iemand op het station op de grond gevallen
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.quote:
Het oude 3FM is grotendeels doorgeschoven naar Radio 2, zij het met minder schijtlol, maar wel met een nogal saaie en voorspelbare playlist.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en dat zou wat mij betreft niet hoeven. Ze hebben ergens gigantisch de boot gemist.
spannendquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.
Dat kanoën in de Ardennen heb ik twee keer gedaan, en was in beide gevallen iets wat ik na een uur wel had gezien. Maar doorgaans duurt het een stuk langerquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben doorgaans niet zo’n fan van watersporten als het allemaal te onvoorspelbaar en zo is, was meer omdat ik onlangs was gaan kanoën in een rustige stroom bij mij in de buurt dus dit leek me wel leuk. Alhoewel ik folders ging halen bij de VVV gisteren en daar stonden mensen in kano’s afgebeeld die door een snelle stroom met kleine watervalletjes werden gejaagd en toen dacht ik al no thanks.Het wordt ook heel warm dus dan maar gewoon lekker wat wandelingetjes in de schaduw en mooie plaatjes schieten en gewoon genieten van de RUST EN RUIMTE. Genot.
Ben je aan het filmen en selfies aan het nemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of geraakt door een bus. Nu net een ambulance erbij gekomen.
Nee, dat is asociaal.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je aan het filmen en selfies aan het nemen?
Mochten die hulpverleners in de weg lopen, dan duw je ze maar weg hoor.
Ah, zeker onverwachts een woordjestoets Frans. Dat hakt erinquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo te zien overhoring.
Ben weer onderweg.
Overhitting, autocorrectie op mobiel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, zeker onverwachts een woordjestoets Frans. Dat hakt erin
daar zou ik ook eng van wordenquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo te zien overhoring.
Ben weer onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |