1e inenting gehad en ze is goedgekeurd.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
Weer terug van uit de Ardennen. Gemountainbiked, gekajakt en gewandeld. Was er wel even aan toe, want was eind vorige week echt even te gespannen, en voel me nu helemaal weer zen.
(Behalve tijdens het kajakken dan, wat dat bijzonder frustererend door een te lage waterstand en continu op de rotsen lopen daardoor en zo en ze hadden me een lekke kajak meegegeven waardoor ik ben omgeslagen en met een volgelopen kajak net op het ene stuk dat wel echt diep was naar de kant moest zwemmen.![]()
![]()
)
Nicequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1e inenting gehad en ze is goedgekeurd.
Lekker volledig afgemat zijn elke avond is op zich wel goed voor me blijkt nu.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo lekker tot rust bent gekomenOntspanning door inspanning
![]()
Dat kayakken klinkt niet heel succesvol inderdaadmaar als je maar plezier hebt gehad
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef Cee het volgende:
[..]Waar zat je?
Groeten uit de Ardennen. Er zit hier een kajakverhuurdinges echt om de hoek en ik twijfel al of ik het aan durf of niet puur vanwege het omslaangevaar.
Ik snap het. Omslaan op zķch is nog niet zo erg, maar ik ben dan bang dat ik klem kom te zitten onder de kayakquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef Cee het volgende:
[..]Waar zat je?
Groeten uit de Ardennen. Er zit hier een kajakverhuurdinges echt om de hoek en ik twijfel al of ik het aan durf of niet puur vanwege het omslaangevaar.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil straks patatje oorlog halenquote:
Tuna Melt Tosti?quote:
We zitten vrijwel aan de barrage de Nisramont, aan de Ourthe, een andere plek dus. Maar ook hier lager water en de verhuurster vertelde ons gisteren dat de vorige gasten haar hadden verteld dat de verhuur die week dicht was ivm de waterstand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Elkaar gewoon net misgelopen.
![]()
Trois ponts (vlak bij Stavelot en Francorchamps) ! En ik heb de kajak gehuurd in Coo. Zou ik niet doen en kijken naar een andere.Ik vond deze namelijk vies tegenvallen dus.
Het leuk aan StuBru, en in mindere mate andere Vlaamse zenders, is inderdaad dat er een leuke afwisseling en vooral veel onvoorspelbaarheid inzit. Bij de gemiddelde Nederlandse zender hoor je soms best prima muziek, maar het blijft wel allemaal netjes binnen de lijntjes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het leuke van StuBru vind ik dat ze van alles draaien, en dan ook nog door elkaar. Zij kunnen rustig een onbekende singer-songwriter, hiphop uit begin jaren '90 en Rammstein binnen een kwartier draaien. Er zijn wel wat nummers die vaker voorbij komen, maar naar mijn idee ook minder dan bij de meeste Nederlandse zenders
ik kende het serieus nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu heb spijt dat ik geen Tuna Melt tosti heb gemaakt
Da's best de andere kant uit ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:57 schreef Cee het volgende:
[..]
We zitten vrijwel aan de barrage de Nisramont, aan de Ourthe, een andere plek dus. Maar ook hier lager water en de verhuurster vertelde ons gisteren dat de vorige gasten haar hadden verteld dat de verhuur die week dicht was ivm de waterstand.
We gaan straks barbecueėn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo aan kaas/uibollen met filet americain
Als ik de baas zou worden op 3FM zou ik ook meteen wat bedenken om meer muziek buiten de gebaande paden te draaien. Ze hebben vrij bedroevende luistercijfers dus je kan daar weinig mee verliezen, maar mogelijk wel wat mee winnenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het leuk aan StuBru, en in mindere mate andere Vlaamse zenders, is inderdaad dat er een leuke afwisseling en vooral veel onvoorspelbaarheid inzit. Bij de gemiddelde Nederlandse zender hoor je soms best prima muziek, maar het blijft wel allemaal netjes binnen de lijntjes.
3FM is al jarenlang triest qua product en luisteraarsquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik de baas zou worden op 3FM zou ik ook meteen wat bedenken om meer muziek buiten de gebaande paden te draaien. Ze hebben vrij bedroevende luistercijfers dus je kan daar weinig mee verliezen, maar mogelijk wel wat mee winnenEn liefst ook wat minder geleuter van de dj's en minder luisteraars aan de lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |