dit dus @Luctor.et.Emergoquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:19 schreef Redefine het volgende:
[..]Veel sterkte. Hopelijk gaat het morgen helemaal goed. Ik zal voor jullie duimen.
Ik ook. Zit even buiten nu maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik word wel loom van dit warme weer.En dan is het nu maar een dagje. Misschien te weinig gedronken.
Ik heb vanavond nog een competitiewedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Zit even buiten nu maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo lekker
Wat een fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een competitiewedstrijd
Hahaha succes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een competitiewedstrijd
Ik 'hoop' dat vandaag een uitschieter is maar ik vrees een zware herfstquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
25 ziekenhuis opnames en 18 IC opnames vandaag door Corona in Nederland...
Gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ontzettend veel sterkte!SPOILER: update vaderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Tante Meke klinkt wel goedquote:
Als we het zelf maar snappen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Arizona snapt ook niks van hoe wij ingeroosterd zijn he?
Jaaaa gefeliciteerd!quote:
ben er ook wel klaar mee, zometeen de BBQ aanstekenquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stop ermee voor vandaag.
Laatste college ook net afgelopenquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stop ermee voor vandaag.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Laatste college ook net afgelopen
Moet nog steeds even wat nakijken, maar kan gelukkig met de tour aan.
Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er ook wel klaar mee, zometeen de BBQ aansteken
Mij ook. Als je op covidly kijkt, het corona dashboard, dan doen maar een achttal landen (Hongarije, Tsjechië, Slowakije, Oekraïne, Griekenland, Spanje en Frankrijk) in Europa het slechter.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het verbaasd me dat er uberhaupt nog landen zijn waar we welkom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |