Nouja niet álle mannen in de familie, wel al m'n broers en de vader heeft geen broers of zussenquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:46 schreef Dave het volgende:
Oh, wacht, aangetrouwd? Maar dan zouden alle mannen in je familie gay moeten zijn, anders kun jij niet de enige tante zijn?
Logiquizje met Meke’s familiequote:Op dinsdag 15 september 2020 18:47 schreef Dave het volgende:
Nou ja, niet alle, maar degenen die nu al oom zijn.
zul je zien.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je geen koorts hebt en ook niet kucht, zullen je na een telefoontje ook wel niet laten testen.![]()
Beterschap in ieder geval!
Thaaanksquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sluit me bij de gequote mensen aan.
Zit wel een leuke structuur in die je niet uit kunt vogelen denk ikquote:
Thanksquote:
Ohja dat kon er ook nog wel bij qua 2020. Tropische stormen in de mediterrane.quote:
Dit is geen storm volgens de voorspellingen maar een orkaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ohja dat kon er ook nog wel bij qua 2020. Tropische stormen in de mediterrane.
Oom zoekt nichtquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Extra aanhang dan hè, ik geloof niet dat er nog biologische ooms of tantes bij komen
Jadabedoelikook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is geen storm volgens de voorspellingen maar een orkaan.
Wel heel 2020 idd. Het kan de sterkste medicane vanaf begin van de metingen worden volgens de voorspellingen.quote:
quote:
Eau eau eauquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Huh? We werken toch nog steeds zoveel mogelijk thuis?
Ik neem aan dat iedereen z'n hersenen over mijn logigram aan het breken is. Enige acceptabele verklaringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |