SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zeeuwse bolus wel, bolus als los woord kan ook gewoon 'drol' betekenenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Cee het volgende:
Een bolus is toch zo’n plakbroodje, met kaneel? Boh!-lus
Wel vreselijk om hele tijd in je hoofd te hebben hangen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Meke het volgende:
Haha oja @:Cee ik kijk ook wel eens alleen het eerste deel, maar stop dan meestal na de message from the King
Ja wij denken misschien ook wel dat we een stukje misschien verkeerd genterpreteerd hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen de familie hebben we ook dit spel
[ afbeelding ]
Je moet met boten spullen halen voor je van een waterval af lazert. Best een aardig idee, maar we hebben het niet vaak gespeeld. Dus elke keer moeten we opzoeken wat de regels ook weer waren, niemand die echt een strategie heeft en zo verder. Hoewel het best een aardig spel is, komt het er meestal op neer dat we gewoon een bekend spel uit de kast halen en dus weer Rummikub of Cluedo spelen
Ja dat bedoel ik met plakbroodjequote:Op zondag 23 augustus 2020 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeeuwse bolus wel, bolus als los woord kan ook gewoon 'drol' betekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja dat is waar. Ik heb ook wel vaak the declaration van Angelica in m'n hoofdquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel vreselijk om hele tijd in je hoofd te hebben hangen.
Ja, dat heb ik nu dus al een hele tijd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar. Ik heb ook wel vaak the declaration van Angelica in m'n hoofd
Dat heb ik ook wel eens met een nieuw spel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij denken misschien ook wel dat we een stukje misschien verkeerd genterpreteerd hebben![]()
![]()
Ik vind nieuwe spellen juist altijd ook wel heel leuk om te doen
And when I meet Thomas Jefferson I'mma compel him to conclude women in the sequel!quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu dus al een hele tijd.![]()
Work!
Haha ja je moest hier steeds kaarten pakken en in de handleiding stond dat je er dan al punten voor kreegquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met een nieuw spel.
'Eh, jongens, ik denk dat ik twee beurten geleden mogelijk vals gespeeld heb. Hoe zit regel X ook weer?'
Bij nieuwe spellen vind ik het wel gruwelijk irritant als mensen te vroeg vragen gaan stellen, of vragen over dingen die je NET hebt uitgelegd. Als het even kan lees ik de regels solo vooraf, en neem ik ze daarna pas door met de groep
Oh die ken ik niet, maar dat klinkt echt leukquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens vind ik Fluxx echt topDe basis is vrij goed te begrijpen, maar er is ook ruimte voor ingewikkeld gekloot waardoor iemand ineens met wat slimmigheden het spel heeft gewonnen of compleet heeft omgedraaid
Er zijn heel veel edities van Fluxx, maar wat ze gemeenschappelijk hebben is dat de regels tijdens het spel veranderen. Helemaal aan het begin is het pak 1 kaart, speel 1 kaart en is het nog niet mogelijk om het spel te winnen. Daarvoor moet iemand eerst een doel-kaart spelen. Als iemand het doel bereikt heeft (meestal twee attributen tegelijk voor je hebben liggen) is het spel meteen afgelopen. Ook al is die speler niet op dat moment aan de beurt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, maar dat klinkt echt leuk![]()
no worries matequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:29 schreef usagi414 het volgende:
Ik wil een second option van @:Prisha of @:Thefreshprince voordat je dat doet
Good meurning. Oeh...klinkt goed, lekker wandelen, het is heerlijk weer voorquote:Op zondag 23 augustus 2020 08:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Gisteren tijdens en na de Fok!crash heerlijk gebbqd bij vrienden. En straks gaan we de lange wandeling maken.
Ja.quote:
Viel de server in het water?quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ja.
Ik ging zwemmen en heb daarbij het forum laten crashen.
Blijkbaar.quote:
Ah het was dus jouw schuld?quote:Op zondag 23 augustus 2020 07:37 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kwam ook weer eens posten gisteren hoor, ligt gelijk de hele site eruit.
Wat een waanzin.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik wou de server desinfecteren met chloorwater vanwege het coronavirus.
Oh heerlijk zeg! Nu heb ik trouwens ook zin om te bbqenquote:Op zondag 23 augustus 2020 08:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Gisteren tijdens en na de Fok!crash heerlijk gebbqd bij vrienden. En straks gaan we de lange wandeling maken.
Ik gooi het voor nu maar op toeval. Maar ik zal vast weer een tijdje afwezig zijn en als hij bij mijn eerste post dan wr crasht dan schrikt Fok! gewoon even van mijn postquote:
Roglicquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wielerfans! Ik moet een voorspelling doen wie de Tour gaat winnen. Dus: wie gaat de Tour winnen?
Jodyquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wielerfans! Ik moet een voorspelling doen wie de Tour gaat winnen. Dus: wie gaat de Tour winnen?
Was bij mij ook zo. Toen ik zelf belde kreeg ik zonder gezeur direct de uitslag te horenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:12 schreef BillDauterive het volgende:
De uitslag van de coronatest laat op zich wachten en is zojuist de 48 uur gepasseerd. Ik hoop wel dat ik vandaag nog de uitslag krijg.
Thibaut Pinot.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, knullig is dat. Als ik aan het eind van de middag nog niets gehoord heb, ga ik zelf bellenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was bij mij ook zo. Toen ik zelf belde kreeg ik zonder gezeur direct de uitslag te horen
Interessante theoriequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je ploeg 2 coronagevallen heeft, dan wordt je hele ploeg uit de tour gehaald. Ik zie het nog wel gebeuren dat Roglic een paar dagen voor Parijs uit de tour wordt gehaald omdat twee materiaalmannen positief getest worden op corona. Dit zal bij een Franse ploeg niet zo snel gebeuren
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat zal gaan. Zullen ploegen erg voorzichtig zijn en iedereen - buiten de renners om - met lichte verkoudheidsklachten meteen naar huis sturen? Als die weg zijn voordat ze getest worden, dan is de ploeg veilig. Maar ja, dan kom je wel met een erg uitgedunde ploeg in Parijs aanquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Interessante theorieDe ASO heeft wel vaker van dat soort grappen. Bij de Franse ploeg kan het zomaar zijn dat de positieve testresultaten even kwijt zijn tot vlak na de finish
Waarschijnlijk ook niet met suiker.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de rest van Nederland is 'een bolus' niet iets dat je vrijwillig eet
Of ze verwisselen die met de uitslag van een concurrent.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Interessante theorieDe ASO heeft wel vaker van dat soort grappen. Bij de Franse ploeg kan het zomaar zijn dat de positieve testresultaten even kwijt zijn tot vlak na de finish
Weer even deze afstoffenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ze verwisselen die met de uitslag van een concurrent.
Je kan nog wel in je ochtendjas postenquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:08 schreef Strani het volgende:
Ahhh net vergeten in de ochtend te posten vandaag.
Primoz Roglic.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De doorweektheidsscore is geen 96%?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
96% Heatran gevangen. 15 Attack. Ik ben best tevreden daarmee. Uiteraard niet shiny.
Het begon alleen wel even flink te regenen.Gelukkig onder een boom kunnen schuilen, dus qua doorweektheid valt het nog enigszins mee.
Een echte pokemonmaster gaat natuurlijk door wind en regen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
96% Heatran gevangen. 15 Attack. Ik ben best tevreden daarmee. Uiteraard niet shiny.
Het begon alleen wel even flink te regenen.Gelukkig onder een boom kunnen schuilen, dus qua doorweektheid valt het nog enigszins mee.
In dit weer? Ik post gewoon naakt natuurlijk!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan nog wel in je ochtendjas posten
Zegt de vrouw die recent vanaf de bank Pokemons aan het vangen was.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Een echte pokemonmaster gaat natuurlijk door wind en regen.
Nee, gelukkig niet.quote:
Ja, dat ben ik niet. Ik ben meer een mooiweerspeler.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Een echte pokemonmaster gaat natuurlijk door wind en regen.
Zeker weten? Het is nu een stuk frisser!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit weer? Ik post gewoon naakt natuurlijk!
@Strani is natuurlijk wel zeer warmbloedig. Iets met kunstmatig Spaans temperament.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker weten? Het is nu een stuk frisser!
Bij jullie wel h?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker weten? Het is nu een stuk frisser!
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Strani is natuurlijk wel zeer warmbloedig. Iets met kunstmatig Spaans temperament.
De kachel telt niet mee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jullie wel h?Ik zag 19 graden staan? Hier nog gewoon netjes boven de 30 hoor
We zouden niet anders willen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
Ik ga de komende week echt alles kapotklagen hier over de hitte, berg jullie maar (en hoop maar dat het over precies een week inderdaad gaat regenen met 'slechts' 27 graden zoals nu voorspeld wordt).
Kutzomer dat het is Cyan9!!quote:
Alsof je lang genoeg bent om bij m'n schouders te kunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Kutzomer dat het is Cyan9!!
*Schudt Cyan9 aan de schouders om echt over te brengen hoe erg het is.
Jij bent in een warm land gaan wonen, hier hoort het gewoon matig weer te zijnquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
Ik ga de komende week echt alles kapotklagen hier over de hitte, berg jullie maar (en hoop maar dat het over precies een week inderdaad gaat regenen met 'slechts' 27 graden zoals nu voorspeld wordt).
Bekijk het positief Straan: je zou ook in Siberie kunnen wonen waar het -40 tot 60 wordt. Koud heb jij het iig nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
1.92quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alsof je lang genoeg bent om bij m'n schouders te kunnen.
Hahaha nee maar ik wil dat zo graag MMF, eventjes koud hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Bekijk het positief Straan: je zou ook in Siberie kunnen wonen waar het -40 tot 60 wordt. Koud heb jij het iig niet.
Knuffel een ijsbeer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nee maar ik wil dat zo graag MMF, eventjes koud hebben
Hier in het dorp weet ik een prima winkeltje, helpt dat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:30 schreef F1gamer het volgende:
Heeft iemand tips waar ik katoenen mondkapje kan kopen voor wat smal gezicht. Nee, ik wil kinder mondkapje.
Moet ik eerst naar je toe. Dan terug naar NL en 14 dagen in quarantaine. Dat schiet niet op.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier in het dorp weet ik een prima winkeltje, helpt dat?
10 dagen nu toch maar? Dat maakt het wel de moeite waard toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar je toe. Dan terug naar NL en 14 dagen in quarantaine. Dat schiet niet op.
Bij jou te zijn welquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
10 dagen nu toch maar? Dat maakt het wel de moeite waard toch?
Ach je moet maar zo denken, er zijn mensen die 1.56 of minder zijn en dat ben jij tenminste niet.quote:
Dan stop je je hoofd maar in de vriezer Straanses, beetje creatief zijnquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nee maar ik wil dat zo graag MMF, eventjes koud hebben
Alhoewel dit nog gewoon de beste optie is natuurlijkquote:
Ik ga dit straks even proberen. Dat van de vriezer hquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:43 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dan stop je je hoofd maar in de vriezer Straanses, beetje creatief zijn.
[..]
Alhoewel dit nog gewoon de beste optie is natuurlijk
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh jee, dit gaat opeens een hele andere kant op.
Dan heeft OF F1gamer iets over jou gemist OF we hebben iets over haar gemistquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh jee, dit gaat opeens een hele andere kant op.
Ik vind dit heel interessant allemaal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan heeft OF F1gamer iets over jou gemist OF we hebben iets over haar gemist![]()
Ah! Nog even MotoGP hier maar ik zal straks wel kijken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:56 schreef Momo het volgende:
Mathieu is nu al in de aanval op het NK en weg met een groepje en de wedstrijd is net begonnen
Ik ga voor Indyquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:17 schreef sportfreak het volgende:
Vanavond tegelijk de Champions League finale en de Indy 500
Jammer voor je dat het gelijkertijd isquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:17 schreef sportfreak het volgende:
Vanavond tegelijk de Champions League finale en de Indy 500
Die heeft gezien hoe gisteren de race verliep. Dus slim gedaan van hem.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:56 schreef Momo het volgende:
Mathieu is nu al in de aanval op het NK en weg met een groepje en de wedstrijd is net begonnen
Voor mij is het ook makkelijk, maar dan de andere kant opquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het gelijkertijd isVoor mij is de keuze makkelijk, CL finale. IndyCar heb ik helemaal niks mee.
Dat blijft mooiquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu Wim Kok die niet weet hoe hij een computermuis moet gebruiken
Is 'ie ook, maar niet vandaag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:
Door dat muziekje nu bij de NOS lijkt het net alsof hij overleden is
Keurig in de hoek van het scherm toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu Wim Kok die niet weet hoe hij een computermuis moet gebruiken
Ze kon natuurlijk niet finishen met een fiets met motor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Eens, maar wel een rare fietswissel.
Fijn!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Nou maar hopen dat de keelpijn snel over gaat, maar dat maakt me op dit moment weinig uit
Fijn! Mijn tante is ook in de omgeving, dan kan ik even naar haar toe, die heb ik dit hele jaar nog niet gezien.
Goed nieuws!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Nou maar hopen dat de keelpijn snel over gaat, maar dat maakt me op dit moment weinig uit
Fijn! Mijn tante is ook in de omgeving, dan kan ik even naar haar toe, die heb ik dit hele jaar nog niet gezien.
Goed om te horenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Gelukkig!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Goed zo!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Mooi om te lezenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Ohh wat fijn!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Dat is mooi!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Het lijkt, ook door die smalle weggetjes en verkeersborden, alsof ze over zo’n grote parkeerplaats langs een Franse snelweg rijden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:35 schreef Em31 het volgende:
Zo'n berg ziet er toch wat lullig uit hier, hoe vaak ze ook zeggen dat het zo zwaar is![]()
Niet geheel onterecht natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Het hele peloton is bang voor Mathieu
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb kleinschalig #OPHEF veroorzaakt.
[ twitter ]
Goedquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Ah, jij hebt vandaag eens wappies op je dakquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Ik vond het wel eens tijd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vandaag eens wappies op je dak
Nee, al zou ik ook niet meteen een alternatief weten. Met een stuk of 4 Jumbo’s naar de finale is ook niet ideaal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
Mathieu is wel een baas hoor, maar dit is niet zo slim denk ik
Ach ja, het is ook bijna niet te doen om tegen zo'n blok te fietsen. En nu toch wel een aardig gaatje!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
Mathieu is wel een baas hoor, maar dit is niet zo slim denk ik
Wildroosterquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Schrik me steeds kapot door dat geluid, klinkt als zo'n luchtdruk ding?
Zijn de wildroostersquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Schrik me steeds kapot door dat geluid, klinkt als zo'n luchtdruk ding?
Hapsnurkerquote:
quote:
Wat een goed nieuws!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Ik ook nietquote:
het klinkt nergens naarquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook nietGa er vanuit dat het als belediging bedoeld is?
![]()
Hapsnurker gebruik ik wel vakerquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook nietGa er vanuit dat het als belediging bedoeld is?
![]()
Het is eigenlijk meer een soort heuvel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:35 schreef Em31 het volgende:
Zo'n berg ziet er toch wat lullig uit hier, hoe vaak ze ook zeggen dat het zo zwaar is![]()
Is dat niet gewoon een smerig verkooptrucje van dat restaurant, wellicht hebben ze een regensysteem om mensen snel naar binnen te krijgen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
@:billdauterive wat fijn dat je geen corona hebt, beterschap nu met de klachten!
De wandeling die we maakten was prachtig. Alleen hebben we bijna 17 km gelopen in plaats van 15 omdat we een stukje verkeerd waren gelopen
. Maar het was heel leuk. En regenbui gehad en die viel toen we letterlijk 10 stappen van het enige restaurant op de route waren
dus dat werd pauze met koffie en appeltaart
Weer wat geleerd. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo enorm ben beledigd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hapsnurker gebruik ik wel vakerHet is inderdaad niet positief bedoeld. Beetje in de richting van sukkel of slome
Heeft dat restaurant niet nodig, het is een enorme pleisterplaats voor dagjesmensen. Maar het was anders wel een heel goede zet geweest!quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een smerig verkooptrucje van dat restaurant, wellicht hebben ze een regensysteem om mensen snel naar binnen te krijgen?
Nou gelukkig maar danquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heeft dat restaurant niet nodig, het is een enorme pleisterplaats voor dagjesmensen. Maar het was anders wel een heel goede zet geweest!
Haha goede timing! Wel leuk, hoe is het nu met je voeten?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
@:billdauterive wat fijn dat je geen corona hebt, beterschap nu met de klachten!
De wandeling die we maakten was prachtig. Alleen hebben we bijna 17 km gelopen in plaats van 15 omdat we een stukje verkeerd waren gelopen
. Maar het was heel leuk. En regenbui gehad en die viel toen we letterlijk 10 stappen van het enige restaurant op de route waren
dus dat werd pauze met koffie en appeltaart
Wat een top idee ditquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een smerig verkooptrucje van dat restaurant, wellicht hebben ze een regensysteem om mensen snel naar binnen te krijgen?
Ja, wat een leuke lieve reacties!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Koop jij een restaurant? Dan regel ik de rest!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zullen we de details even doornemen en kijken of we het in werking kunnen stellen?
Het begint nog best sympathiek. Maar daarna gaat het heel snel bergafwaarts.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Hoe veel moet ik daarvoor neertellen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Koop jij een restaurant? Dan regel ik de rest!
Misschien is er nog ergens een Spaans dorpje waar we een huis voor 1 euro kunnen krijgen. Word je eventueel wel gevolgd door RTL, maar dat moet dan maar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe veel moet ik daarvoor neertellen?
300 euro zal toch wel genoeg zijn?
Koop een foodtruck, kun je naar de regen toerijden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Koop jij een restaurant? Dan regel ik de rest!
Ik elleboog die cameramensen zo een ravijn in!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is er nog ergens een Spaans dorpje waar we een huis voor 1 euro kunnen krijgen. Word je eventueel wel gevolgd door RTL, maar dat moet dan maar.
Zo'n grote foodtruck dat iedereen naar binnen kan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Koop een foodtruck, kun je naar de regen toerijden.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een soort heuvel.
Wat een agressie ineens Straan!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik elleboog die cameramensen zo een ravijn in!
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo'n grote foodtruck dat iedereen naar binnen kan?
Ja sorry, dit is de volgende fase in mijn zomersituatiequote:Op zondag 23 augustus 2020 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een agressie ineens Straan!
Dat is op zichzelf al een klantentrekker (geen dave) !quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Perfect
Laat ik Strani gewoon heen en weer lopen en het eten serveren.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al een klantentrekker (geen dave) !
Dat is een bolus ook.quote:
@Dave wil vast sommige klanten wel trekken hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al een klantentrekker (geen dave) !
En we noemen m dan Manuel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Perfect
Laat ik Strani gewoon heen en weer lopen en het eten serveren.
Prima, niets aan de handquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha goede timing! Wel leuk, hoe is het nu met je voeten?
Dan vallen de blaadjes van de bomen en is iedereen slecht gehumeurdquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
Eerst wilde ik niet geloven dat de zomer zo lang duurt, nou ben ik er boos over, hierna zal ik voorstellen om dan misschien nog een weekje tussendoor naar een koud land te gaan, daarna heel verdrietig omdat dat niet kan, en daarna zal ik het accepteren.
En dan is het herfst.
Dat klinkt als de vijf stadia van rouw.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
Eerst wilde ik niet geloven dat de zomer zo lang duurt, nou ben ik er boos over, hierna zal ik voorstellen om dan misschien nog een weekje tussendoor naar een koud land te gaan, daarna heel verdrietig omdat dat niet kan, en daarna zal ik het accepteren.
En dan is het herfst.
Ik niet!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan vallen de blaadjes van de bomen en is iedereen slecht gehumeurd
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klinkt als de vijf stadia van rouw.
Keurig volgens het boekjequote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
En dan is het herfst.
Ik zeg daarmee niet dat je van Barcelona bent hquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
DAAR GAAN WE WEER!!!
Kom maar weer buiten vechten dan!
Het is nog even afzien, maar de herfst komt eraan! De lokale Kruidvat heeft de kruidnoten al in het schap liggenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
En dan is het herfst.
Hmmm nou vooruit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg daarmee niet dat je van Barcelona bent hI know nothing I'm from the region of Valencia.
Telkens als ik naar het Kruidvat wil is het al gesloten!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is nog even afzien, maar de herfst komt eraan! De lokale Kruidvat heeft de kruidnoten al in het schap liggen
Voor jou?quote:
Tsja, moet je maar een keer overdag glijmiddel en condooms halenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Telkens als ik naar het Kruidvat wil is het al gesloten!
Die hoor je gewoon netjes awkward in de supermarkt te kopen h, zoals Herman Finkers.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar een keer overdag glijmiddel en condooms halen
Ja, maar ik heb ook weer niet altijd hagelslag nodigquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hoor je gewoon netjes awkward in de supermarkt te kopen h, zoals Herman Finkers.
Je bent nu level 7 !quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens voor het eerst lasagne gemaakt in de nieuwe oven en dan hetelucht en stoom gecombineerd.
GOUD!!
Als je condooms koopt zonder hagelslag dan doe je natuurlijk iets fout h.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook weer niet altijd hagelslag nodig
Kom maar naar Nederlandquote:
Ik koop er meestal glijmiddel bij, dat werkt beter dan hagelslag (verwacht ik).quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je condooms koopt zonder hagelslag dan doe je natuurlijk iets fout h.
Hoezo ben ik niet uitgenodigd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens voor het eerst lasagne gemaakt in de nieuwe oven en dan hetelucht en stoom gecombineerd.
GOUD!!
En wat doe je dan met de melk?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik koop er meestal glijmiddel bij, dat werkt beter dan hagelslag (verwacht ik).
Ja verwachten werkt niet. Eerst testen, dan praten we wel verderquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is een veel voorkomende misvatting!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niemand was uitgenodigd, we hadden alledrie honger als een paardquote:
Nu begint het verwarrend te wordenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niemand was uitgenodigd, we hadden alledrie honger als een paard
Jam een optie?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het nadeel van glijmiddel bij je condooms kopen in plaats van hagelslag is natuurlijk dat het ontbijt minder lekker is
Ja en als je zwangere vrouw de condooms vindt dan wordt het ontbijt sowieso een wat ongemakkelijke aangelegenheid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het nadeel van glijmiddel bij je condooms kopen in plaats van hagelslag is natuurlijk dat het ontbijt minder lekker is
Dan loop je als dame toch veel meer risico op een gistinfectie? Daarnaast lijkt het me ook erg plakkerigquote:
Je kunt ook eind september naar Zwitserland komen. Dat is een beetje in het midden. Neutraal terrein.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat durf je nou wel te zeggen h!
Gelei misschien beter. Lijkt ook al op glij.quote:
Hopelijk dan geen gat in de condooms.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Een hagelslag condoom is wellicht een gat in de markt.
Zowel qua spelling als qua consistentie, DIT KAN NIET MEER MISGAAN!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelei misschien beter. Lijkt ook al op glij.
Naar de finale?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Zowel qua spelling als qua consistentie, DIT KAN NIET MEER MISGAAN!!
In bergachtig landschap ben ik wel flink in het voordeel h. Ik huppel dartel naar boven terwijl jij zwetend en steunend vraagt om de bezemwagen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt ook eind september naar Zwitserland komen. Dat is een beetje in het midden. Neutraal terrein.
De locatie is een dal, dus daar ga je al met je voordeel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
In bergachtig landschap ben ik wel flink in het voordeel h. Ik huppel dartel naar boven terwijl jij zwetend en steunend vraagt om de bezemwagen.
Dalurenvoordeel?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
De locatie is een dal, dus daar ga je al met je voordeel.
Zeker. Dus het moet plaatsvinden voor halfzeven. Of na 9.30, maar weer voor 16.00. Of weer na 18.30.quote:
Duo Penotti dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een veel voorkomende misvatting!
Dat zou een ongewenste situatie betekenen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk dan geen gat in de condooms.
Lijkt me een gat in de markt voor stellen die wel kinderen willen maar het dan wel veilig willen doen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk dan geen gat in de condooms.
Geweldigquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Goed hoor Straan, acceptatie.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
En dan is het herfst.
Maakt niet uit wanneer het is, ik ben in een minuutje met je klaar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Dus het moet plaatsvinden voor halfzeven. Of na 9.30, maar weer voor 16.00. Of weer na 18.30.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goed hoor Straan, acceptatie.
Je kunt het!
Lieve groet van je psych Sjors
Dikke fittiequote:Op zondag 23 augustus 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
DAAR GAAN WE WEER!!!
Kom maar weer buiten vechten dan!
Binnen een minuut al klaarquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt niet uit wanneer het is, ik ben in een minuutje met je klaar.
Jawel juist, soms zijn die hele korte filmpjes juist een uitkomst.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Binnen een minuut al klaar![]()
Worden niet echt Davewaardige filmpjes dan
Een paar maanden geleden toen Lukshenko zei we hebben hier geen covid-19, drink maar wat meer wodka, dachten we alleen wat een rare man. Maar inmiddels is het voor iedereen duidelijk wat er daar aan de hand is.quote:
quote:Zeg tegen een Wit-Rus vooral niet 'Wit-Rusland'. Die naam suggereert namelijk dat het deel uitmaakt van Rusland. Daarom noemen de Wit-Russen hun land de Republiek Belarus (spreek uit: bl-l-roes, met de klemtoon op de laatste lettergreep). Dat is afgeleid van de negende eeuwse staat Kiev Roes, het gebied rondom de huidige Oekraense hoofdstad, waaruit uiteindelijk Oekrane, Rusland en Belarus zijn ontstaan. Tot ergernis van de Belarussen, hebben veel Russen het nog altijd over 'Belaroessia', refererend aan de Russische naam voor Rusland: Rossia. Het zou hetzelfde zijn als Nederland 'Nederduitsland' noemen. In Nederland is altijd de Russische versie van de naam gebruikt, omdat het lang onderdeel van de Sovjet-Unie was. Nu de inwoners van het land zelf meer aan het woord komen, volgen wij als krant hen. Belarus is de historisch correcte naam, die we voortaan zullen gebruiken
Bayern, 3-1.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:48 schreef GeorgeM het volgende:
Wat denken jullie? Bayern of PSG? En de uitslag?
Interessant! In het meest recente seizoen van Vikings spelen de Kiev Rus ook een rol.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden toen Lukshenko zei we hebben hier geen covid-19, drink maar wat meer wodka, dachten we alleen wat een rare man. Maar inmiddels is het voor iedereen duidelijk wat er daar aan de hand is.
En ik dacht altijd dat Belarus de Engelse vertaling van Wit-Rusland was, maar blijkbaar zat ik al die tijd fout.
Het Parool gaat in elk geval voortaan Belarus gebruiken.
[..]
POLLquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ja maar minder dan een minuut?!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel juist, soms zijn die hele korte filmpjes juist een uitkomst.
Ja een van de twee zal wel winnen. En uitslag hoop ik niet, dat jeukt zoquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:48 schreef GeorgeM het volgende:
7-3 voor Bayern.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:48 schreef GeorgeM het volgende:
Thanksquote:
Ze zijn al bijna een uur bezigquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Indy 500 voorbeschouwingsgenot.
NEE DAT ZAL WEL NIET NEEquote:
Dacht ik ook altijd, prima om dat te veranderen ja. Klinkt ook nog beter.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden toen Lukshenko zei we hebben hier geen covid-19, drink maar wat meer wodka, dachten we alleen wat een rare man. Maar inmiddels is het voor iedereen duidelijk wat er daar aan de hand is.
En ik dacht altijd dat Belarus de Engelse vertaling van Wit-Rusland was, maar blijkbaar zat ik al die tijd fout.
Het Parool gaat in elk geval voortaan Belarus gebruiken.
[..]
Nee inderdaad, alsnog langer dan een gemiddeld voorspelquote:
quote:
Voorwat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee inderdaad, alsnog langer dan een gemiddeld voorspel
Geen idee, maar schijnt nogal gedoe te zijnquote:
quote:Toe, bespaar mij het gehaspel.
Van het voorspel en het naspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het zal wel een lullige 1-0 voor Bayern wordenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat het onmogelijk is George!!
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, maar schijnt nogal gedoe te zijn
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet zijn achternaam eer aan.
In de laatste minuutquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zal wel een lullige 1-0 voor Bayern worden
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja een van de twee zal wel winnen. En uitslag hoop ik niet, dat jeukt zo
Die beesten waren dit jaar niet veel in het nieuws he.quote:
Ik zou niet durven Em!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat het onmogelijk is George!!
Maar ze horen bij de natuurquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die beesten waren dit jaar niet veel in het nieuws he.
Hier ook weg laten halen, waarschijnlijk dit jaar toch wat vaker gebeurd
Zou wat zijn als dit het wordtquote:
Eerder vanavond was ik een klein rondje aan het fietsen en zag ineens zo`n bord staan, kijk uit voor de eikenprocessierupsen. Oh ja, die hadden we ook nog.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die beesten waren dit jaar niet veel in het nieuws he.
Hier ook weg laten halen, waarschijnlijk dit jaar toch wat vaker gebeurd
Haha ja zo voelt het inderdaad welquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eerder vanavond was ik een klein rondje aan het fietsen en zag ineens zo`n bord staan, kijk uit voor de eikenprocessierupsen. Oh ja, die hadden we ook nog.
Jij hebt het boekje van Biff gejatquote:
quote:
Een enkele probeert rechtsaf.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo lekker drie uur lang kijken naar mannen die linksaf slaan
Zielig voor linksafquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo lekker drie uur lang kijken naar mannen die linksaf slaan
Dan loop je toch tegen een muur opquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een enkele probeert rechtsaf.
Een minuut is wel erg kort.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel juist, soms zijn die hele korte filmpjes juist een uitkomst.
Wie zijn de gelukkigen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
Zometeen een half uur kijken naar saaie analysten die zichzelf veel te serieus nemen
Ik voel het niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij allemaal!!!
(Ik laat het je weten zodra ik het zie)
Ik hou het maar op 4-2 voor Bayern.quote:
Die zie ik vaker langskomenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hou het maar op 4-2 voor Bayern.
@Davequote:
Dat noem ik nou echt Firestone bandenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de Indy 500 liep de rem van coureur Davison een beetje aan
[ afbeelding ]
Z’n remschijf is in een baan om de aarde gegaan toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de Indy 500 liep de rem van coureur Davison een beetje aan
[ afbeelding ]
Tim ook, wat leuk!quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef Strani het volgende:
Wim Kieft en Rene van der Gijp, @:Hawaii_Tim.
Die eerste kan ik wel hebben.
Tim ook, wat leuk!quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef Strani het volgende:
Wim Kieft en Rene van der Gijp, @:Hawaii_Tim.
Die eerste kan ik wel hebben.
Smakelijk gelachen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt niet uit wanneer het is, ik ben in een minuutje met je klaar.
We geven hier echt geen stuiver voor de kansen van PSG. De Meke optie heeft meer stemmen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Heb gestemd, maar hou even voor me waarop
Zo ongeveerquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Z’n remschijf is in een baan om de aarde gegaan toch?
Ze zijn zeker niet kansloos hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We geven hier echt geen stuiver voor de kansen van PSG. De Meke optie heeft meer stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |