quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al een klantentrekker (geen dave) !
Dat is een bolus ook.quote:
@Dave wil vast sommige klanten wel trekken hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al een klantentrekker (geen dave) !
En we noemen m dan Manuel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Perfect
Laat ik Strani gewoon heen en weer lopen en het eten serveren.
Prima, niets aan de handquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha goede timing! Wel leuk, hoe is het nu met je voeten?
Dan vallen de blaadjes van de bomen en is iedereen slecht gehumeurdquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
Eerst wilde ik niet geloven dat de zomer zo lang duurt, nou ben ik er boos over, hierna zal ik voorstellen om dan misschien nog een weekje tussendoor naar een koud land te gaan, daarna heel verdrietig omdat dat niet kan, en daarna zal ik het accepteren.
En dan is het herfst.
Dat klinkt als de vijf stadia van rouw.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
Eerst wilde ik niet geloven dat de zomer zo lang duurt, nou ben ik er boos over, hierna zal ik voorstellen om dan misschien nog een weekje tussendoor naar een koud land te gaan, daarna heel verdrietig omdat dat niet kan, en daarna zal ik het accepteren.
En dan is het herfst.
Ik niet!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan vallen de blaadjes van de bomen en is iedereen slecht gehumeurd
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klinkt als de vijf stadia van rouw.
Keurig volgens het boekjequote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
En dan is het herfst.
Ik zeg daarmee niet dat je van Barcelona bent hèquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
DAAR GAAN WE WEER!!!
Kom maar weer buiten vechten dan!
Het is nog even afzien, maar de herfst komt eraan! De lokale Kruidvat heeft de kruidnoten al in het schap liggenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
En dan is het herfst.
Hmmm nou vooruit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg daarmee niet dat je van Barcelona bent hèI know nothing I'm from the region of Valencia.
Telkens als ik naar het Kruidvat wil is het al gesloten!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is nog even afzien, maar de herfst komt eraan! De lokale Kruidvat heeft de kruidnoten al in het schap liggen
Voor jou?quote:
Tsja, moet je maar een keer overdag glijmiddel en condooms halenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Telkens als ik naar het Kruidvat wil is het al gesloten!
Die hoor je gewoon netjes awkward in de supermarkt te kopen hè, zoals Herman Finkers.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar een keer overdag glijmiddel en condooms halen
Ja, maar ik heb ook weer niet altijd hagelslag nodigquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hoor je gewoon netjes awkward in de supermarkt te kopen hè, zoals Herman Finkers.
Je bent nu level 7 !quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens voor het eerst lasagne gemaakt in de nieuwe oven en dan hetelucht en stoom gecombineerd.
GOUD!!
Als je condooms koopt zonder hagelslag dan doe je natuurlijk iets fout hè.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook weer niet altijd hagelslag nodig
Kom maar naar Nederlandquote:
Ik koop er meestal glijmiddel bij, dat werkt beter dan hagelslag (verwacht ik).quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je condooms koopt zonder hagelslag dan doe je natuurlijk iets fout hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |