Voor mij is het ook makkelijk, maar dan de andere kant opquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het gelijkertijd isVoor mij is de keuze makkelijk, CL finale. IndyCar heb ik helemaal niks mee.
Dat blijft mooiquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu Wim Kok die niet weet hoe hij een computermuis moet gebruiken
Is 'ie ook, maar niet vandaag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:
Door dat muziekje nu bij de NOS lijkt het net alsof hij overleden is
Keurig in de hoek van het scherm toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu Wim Kok die niet weet hoe hij een computermuis moet gebruiken
Ze kon natuurlijk niet finishen met een fiets met motor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Eens, maar wel een rare fietswissel.
Fijn!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Nou maar hopen dat de keelpijn snel over gaat, maar dat maakt me op dit moment weinig uit
Fijn! Mijn tante is ook in de omgeving, dan kan ik even naar haar toe, die heb ik dit hele jaar nog niet gezien.
Goed nieuws!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Nou maar hopen dat de keelpijn snel over gaat, maar dat maakt me op dit moment weinig uit
Fijn! Mijn tante is ook in de omgeving, dan kan ik even naar haar toe, die heb ik dit hele jaar nog niet gezien.
Goed om te horenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Gelukkig!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Goed zo!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Mooi om te lezenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Ohh wat fijn!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Dat is mooi!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Het lijkt, ook door die smalle weggetjes en verkeersborden, alsof ze over zo’n grote parkeerplaats langs een Franse snelweg rijden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:35 schreef Em31 het volgende:
Zo'n berg ziet er toch wat lullig uit hier, hoe vaak ze ook zeggen dat het zo zwaar is![]()
Niet geheel onterecht natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Het hele peloton is bang voor Mathieu
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb kleinschalig #OPHEF veroorzaakt.
[ twitter ]
Goedquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Ah, jij hebt vandaag eens wappies op je dakquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Ik vond het wel eens tijd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vandaag eens wappies op je dak
Nee, al zou ik ook niet meteen een alternatief weten. Met een stuk of 4 Jumbo’s naar de finale is ook niet ideaal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
Mathieu is wel een baas hoor, maar dit is niet zo slim denk ik
Ach ja, het is ook bijna niet te doen om tegen zo'n blok te fietsen. En nu toch wel een aardig gaatje!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
Mathieu is wel een baas hoor, maar dit is niet zo slim denk ik
Wildroosterquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Schrik me steeds kapot door dat geluid, klinkt als zo'n luchtdruk ding?
Zijn de wildroostersquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Schrik me steeds kapot door dat geluid, klinkt als zo'n luchtdruk ding?
Hapsnurkerquote:
quote:
Wat een goed nieuws!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Ik ook nietquote:
het klinkt nergens naarquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook nietGa er vanuit dat het als belediging bedoeld is?
![]()
Hapsnurker gebruik ik wel vakerquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook nietGa er vanuit dat het als belediging bedoeld is?
![]()
Het is eigenlijk meer een soort heuvel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:35 schreef Em31 het volgende:
Zo'n berg ziet er toch wat lullig uit hier, hoe vaak ze ook zeggen dat het zo zwaar is![]()
Is dat niet gewoon een smerig verkooptrucje van dat restaurant, wellicht hebben ze een regensysteem om mensen snel naar binnen te krijgen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
@:billdauterive wat fijn dat je geen corona hebt, beterschap nu met de klachten!
De wandeling die we maakten was prachtig. Alleen hebben we bijna 17 km gelopen in plaats van 15 omdat we een stukje verkeerd waren gelopen
. Maar het was heel leuk. Eén regenbui gehad en die viel toen we letterlijk 10 stappen van het enige restaurant op de route waren
dus dat werd pauze met koffie en appeltaart
Weer wat geleerd. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo enorm ben beledigd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hapsnurker gebruik ik wel vakerHet is inderdaad niet positief bedoeld. Beetje in de richting van sukkel of slome
Heeft dat restaurant niet nodig, het is een enorme pleisterplaats voor dagjesmensen. Maar het was anders wel een heel goede zet geweest!quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een smerig verkooptrucje van dat restaurant, wellicht hebben ze een regensysteem om mensen snel naar binnen te krijgen?
Nou gelukkig maar danquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heeft dat restaurant niet nodig, het is een enorme pleisterplaats voor dagjesmensen. Maar het was anders wel een heel goede zet geweest!
Haha goede timing! Wel leuk, hoe is het nu met je voeten?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
@:billdauterive wat fijn dat je geen corona hebt, beterschap nu met de klachten!
De wandeling die we maakten was prachtig. Alleen hebben we bijna 17 km gelopen in plaats van 15 omdat we een stukje verkeerd waren gelopen
. Maar het was heel leuk. Eén regenbui gehad en die viel toen we letterlijk 10 stappen van het enige restaurant op de route waren
dus dat werd pauze met koffie en appeltaart
Wat een top idee ditquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een smerig verkooptrucje van dat restaurant, wellicht hebben ze een regensysteem om mensen snel naar binnen te krijgen?
Ja, wat een leuke lieve reacties!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Koop jij een restaurant? Dan regel ik de rest!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zullen we de details even doornemen en kijken of we het in werking kunnen stellen?
Het begint nog best sympathiek. Maar daarna gaat het heel snel bergafwaarts.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Hoe veel moet ik daarvoor neertellen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Koop jij een restaurant? Dan regel ik de rest!
Misschien is er nog ergens een Spaans dorpje waar we een huis voor 1 euro kunnen krijgen. Word je eventueel wel gevolgd door RTL, maar dat moet dan maar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe veel moet ik daarvoor neertellen?
300 euro zal toch wel genoeg zijn?
Koop een foodtruck, kun je naar de regen toerijden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Koop jij een restaurant? Dan regel ik de rest!
Ik elleboog die cameramensen zo een ravijn in!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is er nog ergens een Spaans dorpje waar we een huis voor 1 euro kunnen krijgen. Word je eventueel wel gevolgd door RTL, maar dat moet dan maar.
Zo'n grote foodtruck dat iedereen naar binnen kan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Koop een foodtruck, kun je naar de regen toerijden.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een soort heuvel.
Wat een agressie ineens Straan!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik elleboog die cameramensen zo een ravijn in!
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo'n grote foodtruck dat iedereen naar binnen kan?
Ja sorry, dit is de volgende fase in mijn zomersituatiequote:Op zondag 23 augustus 2020 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een agressie ineens Straan!
Dat is op zichzelf al een klantentrekker (geen dave) !quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Perfect
Laat ik Strani gewoon heen en weer lopen en het eten serveren.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al een klantentrekker (geen dave) !
Dat is een bolus ook.quote:
@Dave wil vast sommige klanten wel trekken hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al een klantentrekker (geen dave) !
En we noemen m dan Manuel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Perfect
Laat ik Strani gewoon heen en weer lopen en het eten serveren.
Prima, niets aan de handquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha goede timing! Wel leuk, hoe is het nu met je voeten?
Dan vallen de blaadjes van de bomen en is iedereen slecht gehumeurdquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
Eerst wilde ik niet geloven dat de zomer zo lang duurt, nou ben ik er boos over, hierna zal ik voorstellen om dan misschien nog een weekje tussendoor naar een koud land te gaan, daarna heel verdrietig omdat dat niet kan, en daarna zal ik het accepteren.
En dan is het herfst.
Dat klinkt als de vijf stadia van rouw.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
Eerst wilde ik niet geloven dat de zomer zo lang duurt, nou ben ik er boos over, hierna zal ik voorstellen om dan misschien nog een weekje tussendoor naar een koud land te gaan, daarna heel verdrietig omdat dat niet kan, en daarna zal ik het accepteren.
En dan is het herfst.
Ik niet!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan vallen de blaadjes van de bomen en is iedereen slecht gehumeurd
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klinkt als de vijf stadia van rouw.
Keurig volgens het boekjequote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
En dan is het herfst.
Ik zeg daarmee niet dat je van Barcelona bent hèquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
DAAR GAAN WE WEER!!!
Kom maar weer buiten vechten dan!
Het is nog even afzien, maar de herfst komt eraan! De lokale Kruidvat heeft de kruidnoten al in het schap liggenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
En dan is het herfst.
Hmmm nou vooruit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg daarmee niet dat je van Barcelona bent hèI know nothing I'm from the region of Valencia.
Telkens als ik naar het Kruidvat wil is het al gesloten!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is nog even afzien, maar de herfst komt eraan! De lokale Kruidvat heeft de kruidnoten al in het schap liggen
Voor jou?quote:
Tsja, moet je maar een keer overdag glijmiddel en condooms halenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Telkens als ik naar het Kruidvat wil is het al gesloten!
Die hoor je gewoon netjes awkward in de supermarkt te kopen hè, zoals Herman Finkers.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar een keer overdag glijmiddel en condooms halen
Ja, maar ik heb ook weer niet altijd hagelslag nodigquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hoor je gewoon netjes awkward in de supermarkt te kopen hè, zoals Herman Finkers.
Je bent nu level 7 !quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens voor het eerst lasagne gemaakt in de nieuwe oven en dan hetelucht en stoom gecombineerd.
GOUD!!
Als je condooms koopt zonder hagelslag dan doe je natuurlijk iets fout hè.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook weer niet altijd hagelslag nodig
Kom maar naar Nederlandquote:
Ik koop er meestal glijmiddel bij, dat werkt beter dan hagelslag (verwacht ik).quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je condooms koopt zonder hagelslag dan doe je natuurlijk iets fout hè.
Hoezo ben ik niet uitgenodigd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens voor het eerst lasagne gemaakt in de nieuwe oven en dan hetelucht en stoom gecombineerd.
GOUD!!
En wat doe je dan met de melk?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik koop er meestal glijmiddel bij, dat werkt beter dan hagelslag (verwacht ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |