Niet geheel onterecht natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Het hele peloton is bang voor Mathieu
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb kleinschalig #OPHEF veroorzaakt.
[ twitter ]
Goedquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Nou maar hopen dat de keelpijn snel over gaat, maar dat maakt me op dit moment weinig uit
Fijn! Mijn tante is ook in de omgeving, dan kan ik even naar haar toe, die heb ik dit hele jaar nog niet gezien.
Ah, jij hebt vandaag eens wappies op je dakquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb kleinschalig #OPHEF veroorzaakt.
[ twitter ]
Ik vond het wel eens tijd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vandaag eens wappies op je dak
Nee, al zou ik ook niet meteen een alternatief weten. Met een stuk of 4 Jumbo’s naar de finale is ook niet ideaal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
Mathieu is wel een baas hoor, maar dit is niet zo slim denk ik
Ach ja, het is ook bijna niet te doen om tegen zo'n blok te fietsen. En nu toch wel een aardig gaatje!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
Mathieu is wel een baas hoor, maar dit is niet zo slim denk ik
Wildroosterquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Schrik me steeds kapot door dat geluid, klinkt als zo'n luchtdruk ding?
Zijn de wildroostersquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Schrik me steeds kapot door dat geluid, klinkt als zo'n luchtdruk ding?
Hapsnurkerquote:
quote:
Wat een goed nieuws!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Nou maar hopen dat de keelpijn snel over gaat, maar dat maakt me op dit moment weinig uit
Fijn! Mijn tante is ook in de omgeving, dan kan ik even naar haar toe, die heb ik dit hele jaar nog niet gezien.
Ik ook nietquote:
het klinkt nergens naarquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook nietGa er vanuit dat het als belediging bedoeld is?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |