Voor mij is het ook makkelijk, maar dan de andere kant opquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het gelijkertijd isVoor mij is de keuze makkelijk, CL finale. IndyCar heb ik helemaal niks mee.
Dat blijft mooiquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu Wim Kok die niet weet hoe hij een computermuis moet gebruiken
Is 'ie ook, maar niet vandaag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:
Door dat muziekje nu bij de NOS lijkt het net alsof hij overleden is
Keurig in de hoek van het scherm toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu Wim Kok die niet weet hoe hij een computermuis moet gebruiken
Ze kon natuurlijk niet finishen met een fiets met motor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Eens, maar wel een rare fietswissel.
Fijn!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Nou maar hopen dat de keelpijn snel over gaat, maar dat maakt me op dit moment weinig uit
Fijn! Mijn tante is ook in de omgeving, dan kan ik even naar haar toe, die heb ik dit hele jaar nog niet gezien.
Goed nieuws!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Nou maar hopen dat de keelpijn snel over gaat, maar dat maakt me op dit moment weinig uit
Fijn! Mijn tante is ook in de omgeving, dan kan ik even naar haar toe, die heb ik dit hele jaar nog niet gezien.
Goed om te horenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Gelukkig!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Goed zo!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Mooi om te lezenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Ohh wat fijn!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Dat is mooi!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Geen corona.
Het lijkt, ook door die smalle weggetjes en verkeersborden, alsof ze over zo’n grote parkeerplaats langs een Franse snelweg rijden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:35 schreef Em31 het volgende:
Zo'n berg ziet er toch wat lullig uit hier, hoe vaak ze ook zeggen dat het zo zwaar is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |