Hoezo ben ik niet uitgenodigd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef Arizona het volgende:
Ik had trouwens voor het eerst lasagne gemaakt in de nieuwe oven en dan hetelucht en stoom gecombineerd.
GOUD!!
En wat doe je dan met de melk?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik koop er meestal glijmiddel bij, dat werkt beter dan hagelslag (verwacht ik).
Ja verwachten werkt niet. Eerst testen, dan praten we wel verderquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is een veel voorkomende misvatting!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nu begint het verwarrend te wordenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niemand was uitgenodigd, we hadden alledrie honger als een paard
Jam een optie?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het nadeel van glijmiddel bij je condooms kopen in plaats van hagelslag is natuurlijk dat het ontbijt minder lekker is
Ja en als je zwangere vrouw de condooms vindt dan wordt het ontbijt sowieso een wat ongemakkelijke aangelegenheid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het nadeel van glijmiddel bij je condooms kopen in plaats van hagelslag is natuurlijk dat het ontbijt minder lekker is
Dan loop je als dame toch veel meer risico op een gistinfectie? Daarnaast lijkt het me ook erg plakkerigquote:
Je kunt ook eind september naar Zwitserland komen. Dat is een beetje in het midden. Neutraal terrein.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat durf je nou wel te zeggen hè!
Gelei misschien beter. Lijkt ook al op glij.quote:
Hopelijk dan geen gat in de condooms.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Een hagelslag condoom is wellicht een gat in de markt.
Zowel qua spelling als qua consistentie, DIT KAN NIET MEER MISGAAN!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelei misschien beter. Lijkt ook al op glij.
Naar de finale?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Zowel qua spelling als qua consistentie, DIT KAN NIET MEER MISGAAN!!
In bergachtig landschap ben ik wel flink in het voordeel hè. Ik huppel dartel naar boven terwijl jij zwetend en steunend vraagt om de bezemwagen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt ook eind september naar Zwitserland komen. Dat is een beetje in het midden. Neutraal terrein.
De locatie is een dal, dus daar ga je al met je voordeel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
In bergachtig landschap ben ik wel flink in het voordeel hè. Ik huppel dartel naar boven terwijl jij zwetend en steunend vraagt om de bezemwagen.
Dalurenvoordeel?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
De locatie is een dal, dus daar ga je al met je voordeel.
Zeker. Dus het moet plaatsvinden voor halfzeven. Of na 9.30, maar weer voor 16.00. Of weer na 18.30.quote:
Duo Penotti dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een veel voorkomende misvatting!
Dat zou een ongewenste situatie betekenen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk dan geen gat in de condooms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |