Je kan nog wel in je ochtendjas postenquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:08 schreef Strani het volgende:
Ahhh net vergeten in de ochtend te posten vandaag.
Primoz Roglic.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wielerfans! Ik moet een voorspelling doen wie de Tour gaat winnen. Dus: wie gaat de Tour winnen?
De doorweektheidsscore is geen 96%?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
96% Heatran gevangen. 15 Attack. Ik ben best tevreden daarmee. Uiteraard niet shiny.
Het begon alleen wel even flink te regenen.Gelukkig onder een boom kunnen schuilen, dus qua doorweektheid valt het nog enigszins mee.
Een echte pokemonmaster gaat natuurlijk door wind en regen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
96% Heatran gevangen. 15 Attack. Ik ben best tevreden daarmee. Uiteraard niet shiny.
Het begon alleen wel even flink te regenen.Gelukkig onder een boom kunnen schuilen, dus qua doorweektheid valt het nog enigszins mee.
In dit weer? Ik post gewoon naakt natuurlijk!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan nog wel in je ochtendjas posten
Zegt de vrouw die recent vanaf de bank Pokemons aan het vangen was.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Een echte pokemonmaster gaat natuurlijk door wind en regen.
Nee, gelukkig niet.quote:
Ja, dat ben ik niet. Ik ben meer een mooiweerspeler.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Een echte pokemonmaster gaat natuurlijk door wind en regen.
Zeker weten? Het is nu een stuk frisser!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit weer? Ik post gewoon naakt natuurlijk!
@Strani is natuurlijk wel zeer warmbloedig. Iets met kunstmatig Spaans temperament.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker weten? Het is nu een stuk frisser!
Bij jullie wel hè?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker weten? Het is nu een stuk frisser!
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Strani is natuurlijk wel zeer warmbloedig. Iets met kunstmatig Spaans temperament.
De kachel telt niet mee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jullie wel hè?Ik zag 19 graden staan? Hier nog gewoon netjes boven de 30 hoor
We zouden niet anders willen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
Ik ga de komende week echt alles kapotklagen hier over de hitte, berg jullie maar (en hoop maar dat het over precies een week inderdaad gaat regenen met 'slechts' 27 graden zoals nu voorspeld wordt).
Kutzomer dat het is Cyan9!!quote:
Alsof je lang genoeg bent om bij m'n schouders te kunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Kutzomer dat het is Cyan9!!
*Schudt Cyan9 aan de schouders om echt over te brengen hoe erg het is.
Jij bent in een warm land gaan wonen, hier hoort het gewoon matig weer te zijnquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
Ik ga de komende week echt alles kapotklagen hier over de hitte, berg jullie maar (en hoop maar dat het over precies een week inderdaad gaat regenen met 'slechts' 27 graden zoals nu voorspeld wordt).
Bekijk het positief Straan: je zou ook in Siberie kunnen wonen waar het -40 tot 60 wordt. Koud heb jij het iig nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
1.92quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alsof je lang genoeg bent om bij m'n schouders te kunnen.
Hahaha nee maar ik wil dat zo graag MMF, eventjes koud hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Bekijk het positief Straan: je zou ook in Siberie kunnen wonen waar het -40 tot 60 wordt. Koud heb jij het iig niet.
Knuffel een ijsbeer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nee maar ik wil dat zo graag MMF, eventjes koud hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |