Nee inderdaad, alsnog langer dan een gemiddeld voorspelquote:
quote:
Voorwat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee inderdaad, alsnog langer dan een gemiddeld voorspel
Geen idee, maar schijnt nogal gedoe te zijnquote:
quote:Toe, bespaar mij het gehaspel.
Van het voorspel en het naspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het zal wel een lullige 1-0 voor Bayern wordenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat het onmogelijk is George!!
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, maar schijnt nogal gedoe te zijn
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet zijn achternaam eer aan.
In de laatste minuutquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zal wel een lullige 1-0 voor Bayern worden
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja een van de twee zal wel winnen. En uitslag hoop ik niet, dat jeukt zo
Die beesten waren dit jaar niet veel in het nieuws he.quote:
Ik zou niet durven Em!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat het onmogelijk is George!!
Maar ze horen bij de natuurquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die beesten waren dit jaar niet veel in het nieuws he.
Hier ook weg laten halen, waarschijnlijk dit jaar toch wat vaker gebeurd
Zou wat zijn als dit het wordtquote:
Eerder vanavond was ik een klein rondje aan het fietsen en zag ineens zo`n bord staan, kijk uit voor de eikenprocessierupsen. Oh ja, die hadden we ook nog.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die beesten waren dit jaar niet veel in het nieuws he.
Hier ook weg laten halen, waarschijnlijk dit jaar toch wat vaker gebeurd
Haha ja zo voelt het inderdaad welquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eerder vanavond was ik een klein rondje aan het fietsen en zag ineens zo`n bord staan, kijk uit voor de eikenprocessierupsen. Oh ja, die hadden we ook nog.
Jij hebt het boekje van Biff gejatquote:
quote:
Een enkele probeert rechtsaf.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo lekker drie uur lang kijken naar mannen die linksaf slaan
Zielig voor linksafquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo lekker drie uur lang kijken naar mannen die linksaf slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |