Hoe noemen ze dat? een dubbele bevestiging? Contradictio intermis of whatever?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, nog niets leuks gezien eigenlijk
Ik heb ook nog niet gekeken maar ik weet zeker dat het juiste paar ergens op mij wacht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat? een dubbele bevestiging? Contradictio intermis of whatever?
In iedergeval kan dit niet in 1 zin tegelijk...
niet die van die foto iig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet gekeken maar ik weet zeker dat het juiste paar ergens op mij wacht.
Dank U.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Contradictio in terminis zoek je denk ik, AI.
Ik heb ze toch niet gekocht...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
En jij mag niets zeggen met je sportschoenhakken
Nee wordt veel gegeten hier. Snelle maaltijd = pasta met tomatensaus, mozzarella en stukken paprika of andere rauwe groenten erbijquote:
Geen idee, ik heb al 35 jaar een bril. Ik zou niet weten wat het is, om zonder te leven..quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...
Hoe lang duurt dat?
Oh, dat heb ik dus gemist...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
Bos, bloem is al sinds de eerste persconferentie bijna nergens meer te krijgen, net als gist
Is serieus nét door de AH een buffelburrata bezorgdquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik droom al sinds de lockdown van een salade met burrata die ik hier in de buurt wel eens haalde
Ik zit hem constant goed te zetten, of als ik iets in oog voel, dan ga ik echt van de zijkant proberen in mijn oog te wrijven en zo.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al 35 jaar een bril. Ik zou niet weten wat het is, om zonder te leven..
6 maanden en een dagquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...
Hoe lang duurt dat?
Echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Is serieus nét door de AH een buffelburrata bezorgd![]()
Zo lekker dat!
Coronakilo's
Hamsteren plus leveringsproblemen omdat de productie moeilijker is door coronaquote:
Ja en ik wilde alleen maar Aubergines panerenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Hamsteren plus leveringsproblemen omdat de productie moeilijker is door corona
Wel mooi, allemaal mensen die nooooooit iets bakken, die ineens tientallen kilo's bloem en gist inslaan
Miep roepend naar de bezorger 'oh heer-lijk, mijn aardbeien! En mijn buffelmozzarella! Dank u!'quote:
Lekker manquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik wilde alleen maar Aubergines paneren![]()
![]()
![]()
Smoothquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden
Het was voor mij de eerste keer, dus zonder bloem. Geen succes...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man![]()
En dan in olie bakken/frituren?![]()
Zout erop, drupje balsamicostroop![]()
Goddelijk dat
Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoe lang duurt dat?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Miep roepend naar de bezorger 'oh heer-lijk, mijn aardbeien! En mijn buffelmozzarella! Dank u!'
Heel overdreven![]()
![]()
![]()
Die gozer dacht ook 'yooo, koekoek'
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.
Dat heb ik ook nog regelmatig. Stom is dat. dan grijp je naar niks...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.
En dat na een tijdlang lenzen ook nog he.quote:
Heb je gelaserd of hebbie lenzen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog regelmatig. Stom is dat. dan grijp je naar niks...
Gebakken is op zich ook wel heel lekker toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was voor mij de eerste keer, dus zonder bloem. Geen succes...
Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beerquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Net zo over de top als het kind van E.![]()
"Mamaaaa, ik hou van jou. Mag ik nu tv (op z'n Engels) kijken?
Ja, ik ben dol op Aubergines. Bijna iedere week wel 1 keer, dat ik dat eet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebakken is op zich ook wel heel lekker toch?
Ok, tenzij je niet van aubergine houdt
oepsquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat na een tijdlang lenzen ook nog he.
Ja echt hoor. Ik denk als ik jou zo hoor dat dat kopieën zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Net zo over de top als het kind van E.![]()
"Mamaaaa, ik hou van jou. Mag ik nu tv (op z'n Engels) kijken?
In Weert noemen ze kinderen Wichter. Ik wist dat niet, totdat ik op stage een collega het hoorde hebben over Die Wichter van mich...quote:
Gewoonte zit er goed in blijkbaar.quote:
Oh vind ik ook leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beer. In het Russisch
![]()
Ik begreep er geen snars van, maar I. vond het geweldig...
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb niks meer. Niet nodig. Het was een wonder.
Is het ook wel, maar ik moet het wel kunnen verstaan.quote:
Ja kinderen hebben dat inderdaad een stuk minder nodigquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar ik moet het wel kunnen verstaan.
Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beer. In het Russisch
![]()
Ik begreep er geen snars van, maar I. vond het geweldig...
![]()
Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Gestopt met masturberen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb niks meer. Niet nodig. Het was een wonder.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ik
Op vakantie was wel mooi. Koos en ik zaten heel overdreven elkaar beetje te fucken door te vragen om (heftig overdreven Frans uitgesproken) om croissants en confiture te vragen.
Zegt die kleine ineens 'hey mama, dat ken ik, dat is van die meneer'.
Pakt vervolgens haar tablet, begint in de film De Kleine Zeemeermin te scrollen en zet zo te scene aan waarin een Franse koken Sebastiaan de kreeft Sebastiaan wil koken, en Frans spreekt![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen 4, dan zit je ook te kijken hoor
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.Oh dat is wel bijzonder jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar fijn!With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ik
Op vakantie was wel mooi. Koos en ik zaten heel overdreven elkaar beetje te fucken door te vragen om (heftig overdreven Frans uitgesproken) om croissants en confiture te vragen.
Zegt die kleine ineens 'hey mama, dat ken ik, dat is van die meneer'.
Pakt vervolgens haar tablet, begint in de film De Kleine Zeemeermin te scrollen en zet zo te scene aan waarin een Franse koken Sebastiaan de kreeft Sebastiaan wil koken, en Frans spreekt![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen 4, dan zit je ook te kijken hoor
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.Top! Wel fijn, en gek idee lijkt mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het stoppen met die bril ook!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
Ze is verder gelukkig compleet gemiddeld en normaal
Dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ja, een woman possesed is nu het hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Top! Wel fijn, en gek idee lijkt mij!
En het stoppen met die bril ook!
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
Even koffie met hazelnootsmaak halen.
Brb.
Ja man, wat volgt er nu nog eigenlijk? Of zit je wel aan je max?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, een woman possesed is nu het hoor.
En die bril.. ja ach, durfde het nooit, maar nu toch knoop doorgehakt. Net als met baard.. soort van midlife crisis denk ik....motorrijbewijs en zo..
Max bestaat niet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, wat volgt er nu nog eigenlijk? Of zit je wel aan je max?
Die baard staat je goed man. #teamprobaard
Binnenkort nog eens erop uit met de motor trouwens?
Wel goedquote:
Da's toch geen koffie.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
Even koffie met hazelnootsmaak halen.
Brb.
Wat is de volgende stap dan? Beginnen met dansen? Italiaans leren?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Max bestaat niet.
Ja, dit weekend misschien weer even de accu fixen en eens kijken wat kan.
Nee en nee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap dan? Beginnen met dansen? Italiaans leren?
Triathlon!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee en nee.
Marathon lopen? Berlijn met een stel vrouwen?
Marathon, ja tof, wel die van Rotterdam dan toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee en nee.
Marathon lopen? Berlijn met een stel vrouwen?
Ik hou het de rest van de dag bij water.quote:
Ja maar de eckte afstand!quote:
Geen idee nog welke, heb mijzelf nog minimaal jaartje gegeven om te trainen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Marathon, ja tof, wel die van Rotterdam dan toch?![]()
En yesssss
Oh ja, goeie, nog even naar de tijden gluren
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het de rest van de dag bij water.
Rotterdam dusquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee nog welke, heb mijzelf nog minimaal jaartje gegeven om te trainen hoor.
Ja, nou nee.quote:
Stuur dat eens door. als je wilt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Reminds me, ik moet mijn HM-trainingsplan maar eens starten.
Oh, da's normaal hoor.quote:
220 erop? voor als ie gaat testen of het stevig staat? Of als ie er snachts tegenaan piest?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos
Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen vers hek
Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrijquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's normaal hoor.Te laat koffie en ik slaap niet en alcohol doe ik eigenlijk amper doordeweeks.
Dit klinkt wel als een idee. En kan, want deels metaalquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
220 erop? voor als ie gaat testen of het stevig staat? Of als ie er snachts tegenaan piest?
Dat is voor mij al te zwaar, vooral dat zwemmen. 10k hardlopen ja dat kan ik wel. Fietsen moet ik dan gaan oefenen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, nou nee.
Misschien de olympische afstand of zo, 1km zwemmen, 50km fisten en 10km hardlopen.
Ik heb nu 750 meter gedaan, en daar werd ik meest moe van...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is voor mij al te zwaar, vooral dat zwemmen. 10k hardlopen ja dat kan ik wel. Fietsen moet ik dan gaan oefenen.
Even zoeken waar ik 'm heb, maar will do.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stuur dat eens door. als je wilt.
Goed bezig jij!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel goed
Enorm eigenwijs natuurlijk maar sla langzaamaan mijn vleugels uit.
Met jou, u koningin?
Ik verwacht weinig te doen/effectief vrij, maar m'n "regels" bevallen me wel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrij
Was er ook aan toe, alleen de vraag is hoe bont ik het ga maken
Ik voel me tevens een oma die niets aan kan
Hrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt! Daarom drink ik het ookKoffie
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos
Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen vers hek
Fijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Met mij gaat het goed
quote:
Spinazie à la crème-ijs?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb 'gezond' ijs![]()
Maar het smaakt echt wel goed
Fitgirlijs.quote:
Ik had een keer een ander merkquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fitgirlijs.![]()
Ik wil 'm wel nog steeds proberen, maar ik vergeet het steeds als ik daadwerkelijk boodschappen aan het doen ben.
Mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dusquote:
Ik ben niet overtuigd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dus
Vind het nogal vanillle met 'rainbow sprinkles'.
Ik lees wisselende recensies, maar ik vind 'm echt heel goed te doen.
Gewoon proberen johquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd.![]()
Als de weegschaal niet meer boos op me is, haal ik weer een bak slagroomijs. En daar dan een beetje koffie over
Oh kijk ja, dat wist ik toch nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom meld ik het evenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh kijk ja, dat wist ik toch niet![]()
Dacht dat je daar nog zat.
Even door de wasstraat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Toeter je op de terugweg nog even?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het is echt een leuk stadje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf.
Waarom is een boot altijd een “ze”quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het crematorium was mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is echt een leuk stadje.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was tot 22 open. Ja, ook vandaag.quote:
Hoeraquote:
*schipquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is een boot altijd een “ze”
Klinkt warmquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjesquote:
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes![]()
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
Weet je nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets
Oh wist ik niet. Goeie!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is het ook![]()
Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
Jaaaaaquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit.
Mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, alleen AH volgens de site.quote:
Zal het reviewenquote:
@flipsen heeft vast goede tips voor jullie.quote:
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.quote:
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
@:flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
Voorlopig blijf je in Nederland zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor
Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelenquote:
wie wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelen
Michiel Romeijn is 1 van de mannen van Jiskefetquote:
Zo ging het:quote:
quote:Eeuwige props voor deze geweldige onzin. Helaas is het filmpje online niet te vinden maar de tekst is al dope genoeg. Is een oude zeeman (gespeeld door Michiel Romeyn) die een bizar en onsamenhangend verhaal vertelt over vroegere tijden. En dat doorspekt met allemaal fictieve termen als "neug" en "hoempert." Je moet er van houden, dat wel.
Jiskefet
Scheepkamelen
Wim van Nijssel:
.....En dan kwamen ze dan aan op een eiland ergens in de Caraibische Zee, want ze gingen een pokke end weg. En dan hadden ze dan, want ze hadden daar natuurlijk lekkere wijven, hierin, in die gaten, want dat mocht helemaal niet van de bootsman, daar zaten dan deukerds, en dat waren eigenlijk een soort moppen touw en daar kon je dus eigenlijk het orgasme mee verhogen. Dus die jongens staken die dingen bij elkaar in hun hol en dan ging er zout, een zout-emulsie bij. En dat ging dan van zijn eigen zweren en ontsteken en dat genot werd steeds groter. En het was bloedlink, want je kon er bloedvergiftiging van krijgen.
Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor
Ook leuk tochquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.
Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”?quote:. Die jongens zaten elkaar te kneukeren, heette dat. Dat wil dus zeggen; dan vetten ze hun handen in met een soort scheepsvet en dan ging de kneuker, dat was dus de vuist, en je had de hoender, die bedacht dus voor de kneuker degene die die uit moest zoeken. Dus de hoender bepaalde waar die kneuker, in welk anushol die zou gaan. Dat ging vaak ver hoor [schouder]. En daar kregen die jongens een enorm orgasme van. Terwijl het geen homo’s waren ofzo, dat was gewoon bij gebrek aan beter.
Discodipquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.
Deze had confetti en kleurtjes dus de keuze was snel gemaakt
Hmmm meh.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Automatische win.quote:
Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon teaquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”?
De rest van je levenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoe lang duurt dat?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit klinkt plausibel.quote:
Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuivenquote:
Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...
Helpt wel goed tegen constipatie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon tea
Het is je vergevenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van taart en dat soort zaken
En daarna?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuiven
Eten is wel leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volg mij droom jij nog over eten?![]()
Nu weer een bril dus die schuif ik omhoogquote:
Goeie wel, dit weekend pure chocolade smelten en vormpjes van maken, en er discodip op strooien. Vind die kleine, plus ikzelf, vast leukquote:
Ja, ik denk dat Beieren wel de meeste kans maakt. of bedoel je iets anders...??quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnen
Die regio doel ik inderdaad op. Ook leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Beieren wel de meeste kans maakt. of bedoel je iets anders...??
Vandaag stond in teken van het hoogtepunt van de maand. Kappergenot.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was het in Den Haag vandaag? Tuintjesgenot?
Zeker. Dat is een heel ander Duitsland.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die regio doel ik inderdaad op. Ook leuk
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Nu weer een bril dus die schuif ik omhoog
Leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie wel, dit weekend pure chocolade smelten en vormpjes van maken, en er discodip op strooien. Vind die kleine, plus ikzelf, vast leuk
Ja, die heeft mijn kapper ook, maar dat sloeg nergens op. Maakte meer herrie dan wat andersquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag stond in teken van het hoogtepunt van de maand. Kappergenot.Met dus een massagestoel tijdens het wassen. En ik ben blij met mijn nieuwe haar, gelijk thuis gewassen en even geverfd.
Klopt is niet helemaal de correcte term.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Nieuw haar, vind ik een beetje een rare verwoording. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt, Maar er is toch geen haar afgehaald, of nieuw haar bijgeplakt/bijgekomen...
Ik ookquote:
Was het zo zat om in het luchtledige te schuivenquote:
Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heeft mijn kapper ook, maar dat sloeg nergens op. Maakte meer herrie dan wat anders
Zoals mijn hockeyklasgenoten altijd zeiden 'een nieuwe coupage!'quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Nieuw haar, vind ik een beetje een rare verwoording. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt, Maar er is toch geen haar afgehaald, of nieuw haar bijgeplakt/bijgekomen...
Is dat dan zoietsquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.
Toch kwamen de grootste hardliners uit Pruisen en niet uit Beieren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker. Dat is een heel ander Duitsland.
Niet voor niks dat de nazis daar hun huisbasis hadden.
Ik vond het niet heel erg comfortabel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.
Wakker worden met haar wat recht overeind staat, de verkeerde kant opquote:
Ouwehoerenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vind alleen dat geklets altijd vervelend, ik hoef echt niet per se te praten bij de kapper.
Soms ook wel soort van genant. Lijkt wel of mensen vergeten waar ze zijn en iedereen ze kan horen. Vanavond een vrouw die uitgebreid zat te vertellen over haar relatiestruggles tijdens de lockdown. Vroeg mijn kapster even te stoppen zodat ik stiekem even over mijn schouder kon kijken. Het luistert toch nog lekkerder af als je er een gezicht bij hebt.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms ook wel soort van genant. Lijkt wel of mensen vergeten waar ze zijn en iedereen ze kan horen. Vanavond een vrouw die uitgebreid zat te vertellen over haar relatiestruggles tijdens de lockdown. Vroeg mijn kapster even te stoppen zodat ik stiekem even over mijn schouder kon kijken. Het luistert toch nog lekkerder af als je er een gezicht bij hebt.
Ja misschien is dat ook wel zo. Naja prrrima ik luister wel mee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heerlijk!
Zou ook willen weten wie het was![]()
Volgens mij interesseert het mensen soms gewoon niet wie ze kan horen.
Ja hoiquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heerlijk!
Zou ook willen weten wie het was![]()
Volgens mij interesseert het mensen soms gewoon niet wie ze kan horen.
Ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien is dat ook wel zo. Naja prrrima ik luister wel mee.
Wendy met haar genitale wrattenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoi
Zat momenten dat het me echt niet kan boeien ook
Ja ok, er zijn grenzenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Wendy met haar genitale wratten
Dat bedoel ik dusquote:
Dat soort figuren spreken mij trouwens wel bovengemiddeld vaak aan met zulke verhalen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Het is 20 jaar geleden maar ik zal haar nooit meer vergeten.
Jawel, niet zo miepen, jij wilde dat ding zo nodig dus dan gebruik je hem ook.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
Ok, vanavond hoeft mijn elektrische deken op zich niet echt aan
Ik deed een sociale opleidingquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat soort figuren spreken mij trouwens wel bovengemiddeld vaak aan met zulke verhalen.
Hebben we dat dan gemeen?
Kan die fucking domotica van Koos dat niet regelen danquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, niet zo miepen, jij wilde dat ding zo nodig dus dan gebruik je hem ook.
Ja ik ook, ok, medische bla bla, met mensen.quote:
Branden zul je in dat bedquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan die fucking domotica van Koos dat niet regelen dan![]()
![]()
![]()
Als temperatuur = >20° Dan elektrische deken = off
De gemiddelde mens is helaas niet zo bijster intelligent, en juist die krijgen de meeste kinderen over het algemeen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben
https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html
Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
Dat laatste, check.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben
https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html
Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook, ok, medische bla bla, met mensen.
Beide hebben we een hekel aan mensen en zijn we niet sociaal. Plus geen ziel.
Ik zie een verband
Ik heb er maar één, ik ben súper intelligentquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde mens is helaas niet zo bijster intelligent, en juist die krijgen de meeste kinderen over het algemeen.
Nu alleen niet die bergpoes zien te veroverenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
T+M consultancy, here we come!quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik deed SPH.
Ik hoef verder niets te vertellen volgens mij![]()
Zielloos en asociaal
Ik geen dus dan ben ik nog intelligentistischerquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er maar één, ik ben súper intelligent
We kijken wel wanneer we zin hebben in je aanvraag, graag vooruit betalenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen klanten want we praten liever niet met mensen
Ben jij een Influmensa?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geen dus dan ben ik nog intelligentistischer
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
We kijken wel wanneer we zin hebben in je aanvraag, graag vooruit betalen
Dat klinkt alsof ik een besmettelijke ziekte hebquote:
Ik denk niet dat er iemand geschikt is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'
Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten
Ah dat klinkt wat voor mij, kan prima met computers overweg zonder dat ik technische kennis hebquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'
Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten
Nee was zijn eigen omschrijving van hem als persoonquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand geschikt is.
Leugens dus.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee was zijn eigen omschrijving van hem als persoon
De foto was beetje doorsnee fok Wajonger
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.quote:
en dan steuntrekkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Bijzonder.quote:
Moet het nog wel aanvragen van de weekquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijzonder.
Jonge mensen die elkaar opzoeken terwijl dit half half niet mag vind je asociaal maar steuntrekken;![]()
![]()
![]()
Daarna serieus werkloos?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ben je niet te laat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet het nog wel aanvragen van de week
Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan ditquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan dit
Ik zou er niet zo luchtig om doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarna serieus werkloos?![]()
WTF, wat is er gebeurd dan?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
wow, de lutsersquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Vroeger zou ik het daar helemaal mee eens zijn geweest, maar ben er achter gekomen dat werken niet je nummer 1 prioriteit moet zijn in het leven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo luchtig om doen.
YOU gotta fight! For your right! Toooo...
Ja daar ben je nog voor gewaarschuwd, was gewoon naar kantoor gegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht, wat???quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje wasquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heb je hulp in de juridische hoek gezocht?
Wat een vaag gedoe zeg!
Ja, dat kan allemaal, maar jezus man, je gooit toch niet zo maar al je rechten weg nu mag ik hopen??quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was
Joeeee, snap ik! Maar je hebt nu geen recht op WW, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was
Omdat 1, onbetaald verlof slaat nergens op, 2 gezien mijn gezondheid en het advies wilde ik niet op (en niet bepaald hygiënischquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, wat???
En waarom heb je die optie drie gekozen dan?![]()
En wat Miauw zegt, juridische hulp ingeschakeld?
Je bent aan het revalideren; wie gaat je nu aannemen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |