Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelenquote:
wie wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelen
Michiel Romeijn is 1 van de mannen van Jiskefetquote:
Zo ging het:quote:
quote:Eeuwige props voor deze geweldige onzin. Helaas is het filmpje online niet te vinden maar de tekst is al dope genoeg. Is een oude zeeman (gespeeld door Michiel Romeyn) die een bizar en onsamenhangend verhaal vertelt over vroegere tijden. En dat doorspekt met allemaal fictieve termen als "neug" en "hoempert." Je moet er van houden, dat wel.
Jiskefet
Scheepkamelen
Wim van Nijssel:
.....En dan kwamen ze dan aan op een eiland ergens in de Caraibische Zee, want ze gingen een pokke end weg. En dan hadden ze dan, want ze hadden daar natuurlijk lekkere wijven, hierin, in die gaten, want dat mocht helemaal niet van de bootsman, daar zaten dan deukerds, en dat waren eigenlijk een soort moppen touw en daar kon je dus eigenlijk het orgasme mee verhogen. Dus die jongens staken die dingen bij elkaar in hun hol en dan ging er zout, een zout-emulsie bij. En dat ging dan van zijn eigen zweren en ontsteken en dat genot werd steeds groter. En het was bloedlink, want je kon er bloedvergiftiging van krijgen.
Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor
Ook leuk tochquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.
Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”?quote:. Die jongens zaten elkaar te kneukeren, heette dat. Dat wil dus zeggen; dan vetten ze hun handen in met een soort scheepsvet en dan ging de kneuker, dat was dus de vuist, en je had de hoender, die bedacht dus voor de kneuker degene die die uit moest zoeken. Dus de hoender bepaalde waar die kneuker, in welk anushol die zou gaan. Dat ging vaak ver hoor [schouder]. En daar kregen die jongens een enorm orgasme van. Terwijl het geen homo’s waren ofzo, dat was gewoon bij gebrek aan beter.
Discodipquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.
Deze had confetti en kleurtjes dus de keuze was snel gemaakt
Hmmm meh.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Automatische win.quote:
Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon teaquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”?
De rest van je levenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...
Hoe lang duurt dat?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit klinkt plausibel.quote:
Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuivenquote:
Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...
Helpt wel goed tegen constipatie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |