abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:43 #151
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247817
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Morgrn soppen :Y
Dekzwabberen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:49 #152
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Waarheen?
Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
With the stars as her umbrella
pi_193247820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

O+
*O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:14 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*schip

[ afbeelding ]
_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:21 #155
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247831
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dit wat???
Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets :P
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:51 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247837
Ohja, snacken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*schip

[ afbeelding ]
En als je het goed doet, is ze gruwelijk nat :+
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:06:03 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247863
Waar haal je die zut Miauw?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193247866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
Klinkt warm :o
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:06:57 #160
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247880
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
Waar haal je die zut Miauw?
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes :+
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:07:52 #161
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247910
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Klinkt warm :o
Ja dat is het ook :+

Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:07:53 #162
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes :+
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:16 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:04 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets :P
Weet je niet :D

Ik ga het eens proberen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:31 #164
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Oh wist ik niet. Goeie!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:42 #165
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247926
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Weet je niet :D

Ik ga het eens proberen :D
Doe :D
With the stars as her umbrella
pi_193247931
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja dat is het ook :+

Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit. :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:09:22 #167
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit. :9
Jaaaaa :D
Lijkt me heel mooi!
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:09:46 #168
169210 liesje1979
pi_193247953
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+

[ afbeelding ]
Mooi. :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:10:09 #169
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247958
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh wist ik niet. Goeie!
Ja, alleen AH volgens de site. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:10:19 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Doe :D
Zal het reviewen :P

Welke smaak is beste?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:11:52 #171
45833 crew  Fogel
pi_193247989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Jaaaaa :D
Lijkt me heel mooi!
@flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:11:55 #172
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193247992

Dit vind ik een best prima bandje. Muziek klinkt heel erg hairband style 80/90's Maar komt uit 2019 (of nog net 2018) ^O^ ^O^ *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:12:35 #173
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248006
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Zal het reviewen :P

Welke smaak is beste?
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.
Deze had confetti en kleurtjes dus de keuze was snel gemaakt :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:13:27 #174
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

@:flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor :+
With the stars as her umbrella
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:14:01 #175
45833 crew  Fogel
pi_193248034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor :+
Voorlopig blijf je in Nederland zelfs :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193248036
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*schip

[ afbeelding ]
Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelen :P
Vakman pur sang
pi_193248047
w
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelen :P
wie wat?
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:14:52 #178
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef Fogel het volgende:

[..]

Voorlopig blijf je in Nederland zelfs :D
Tot eind september iig ja :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:15:13 #179
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193248065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
w
[..]

wie wat?
Michiel Romeijn is 1 van de mannen van Jiskefet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193248080
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
w
[..]

wie wat?
Zo ging het:

quote:
Eeuwige props voor deze geweldige onzin. Helaas is het filmpje online niet te vinden maar de tekst is al dope genoeg. Is een oude zeeman (gespeeld door Michiel Romeyn) die een bizar en onsamenhangend verhaal vertelt over vroegere tijden. En dat doorspekt met allemaal fictieve termen als "neug" en "hoempert." Je moet er van houden, dat wel.

Jiskefet
Scheepkamelen


Wim van Nijssel:

.....En dan kwamen ze dan aan op een eiland ergens in de Caraibische Zee, want ze gingen een pokke end weg. En dan hadden ze dan, want ze hadden daar natuurlijk lekkere wijven, hierin, in die gaten, want dat mocht helemaal niet van de bootsman, daar zaten dan deukerds, en dat waren eigenlijk een soort moppen touw en daar kon je dus eigenlijk het orgasme mee verhogen. Dus die jongens staken die dingen bij elkaar in hun hol en dan ging er zout, een zout-emulsie bij. En dat ging dan van zijn eigen zweren en ontsteken en dat genot werd steeds groter. En het was bloedlink, want je kon er bloedvergiftiging van krijgen.
Vakman pur sang
pi_193248091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor :+
Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:17:35 #182
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248099
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.
Ook leuk toch :Y
With the stars as her umbrella
pi_193248116
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mooi. :Y
Hoe was het in Den Haag vandaag? Tuintjesgenot?
pi_193248126
quote:
. Die jongens zaten elkaar te kneukeren, heette dat. Dat wil dus zeggen; dan vetten ze hun handen in met een soort scheepsvet en dan ging de kneuker, dat was dus de vuist, en je had de hoender, die bedacht dus voor de kneuker degene die die uit moest zoeken. Dus de hoender bepaalde waar die kneuker, in welk anushol die zou gaan. Dat ging vaak ver hoor [schouder]. En daar kregen die jongens een enorm orgasme van. Terwijl het geen homo’s waren ofzo, dat was gewoon bij gebrek aan beter.
Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”? _O-
Vakman pur sang
pi_193248130
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:17 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ook leuk toch :Y
:Y Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:19:45 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.
Deze had confetti en kleurtjes dus de keuze was snel gemaakt :+
Discodip O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:20:39 #187
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248167
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Hmmm meh.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:20:40 #188
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193248168
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Discodip O+ O+ O+
Automatische win.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:20:53 #189
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248173
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Discodip O+ O+ O+
Discodip _O_
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:20:54 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248175
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”? _O-
Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon tea :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:21:03 #191
102912 crv
Screwed up
pi_193248179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...

Hoe lang duurt dat?
De rest van je leven
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:21:04 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
:9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193248207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hmmm meh.
De échte is lekkerrrrr. :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:22:18 #194
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193248214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:22:18 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193248215
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:21 schreef crv het volgende:

[..]

De rest van je leven
Dit klinkt plausibel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:23:37 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Automatische win.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Discodip _O_
Deze dames O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:24:01 #197
102912 crv
Screwed up
pi_193248251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit klinkt plausibel.
Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuiven :X
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:24:03 #198
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

De échte is lekkerrrrr. :9
Ik ben niet zo van taart en dat soort zaken :N
With the stars as her umbrella
pi_193248253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...
Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnen :Y
pi_193248261
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon tea :')
Helpt wel goed tegen constipatie waarschijnlijk.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')