Oh kijk ja, dat wist ik toch nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Daarom meld ik het evenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh kijk ja, dat wist ik toch niet![]()
Dacht dat je daar nog zat.
Even door de wasstraat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Toeter je op de terugweg nog even?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Nee, het is echt een leuk stadje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf.
Waarom is een boot altijd een “ze”quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Ja het crematorium was mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is echt een leuk stadje.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Hij was tot 22 open. Ja, ook vandaag.quote:
Hoeraquote:
*schipquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is een boot altijd een “ze”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |