abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193247713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:') oh.
Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:02 #127
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247717
Nu heb ik weer trek. :')

Oh well, ik heb nog yoghurt met chocorijst. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:32 #128
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247729
De winkel red ik niet meer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:36 #129
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
Oh kijk ja, dat wist ik toch niet o|O
Dacht dat je daar nog zat.
With the stars as her umbrella
pi_193247731
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:53 #131
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
De winkel red ik niet meer. :+
Nee, dat wordt een lastige.
With the stars as her umbrella
pi_193247739
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+

[ afbeelding ]
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf. :')
Vakman pur sang
pi_193247743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh kijk ja, dat wist ik toch niet o|O
Dacht dat je daar nog zat.
Daarom meld ik het even :Y
pi_193247746
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Even door de wasstraat?
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:00:50 #135
45833 crew  Fogel
pi_193247753
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Toeter je op de terugweg nog even?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:00 #136
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247757
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Wauw O+
With the stars as her umbrella
pi_193247758
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf. :')
Nee, het is echt een leuk stadje. O+
pi_193247759
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Waarom is een boot altijd een “ze” :?
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:09 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193247761
Ik heb een toe toe toeter...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:18 #140
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247763
Zin om te reizen wel :')
With the stars as her umbrella
pi_193247765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, het is echt een leuk stadje. O+
Ja het crematorium was mooi. ;(
Vakman pur sang
pi_193247779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
Zin om te reizen wel :')
Waarheen?
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:02:30 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247784
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247790
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja het crematorium was mooi. ;(
:D Ben ik maar één keer geweest. Collega had een intercity gekopt.
pi_193247795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Even door de wasstraat?
Morgrn soppen :Y
pi_193247800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Fogel het volgende:

[..]

Toeter je op de terugweg nog even?
Zeker!
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:12 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247804
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nee, dat wordt een lastige.
Hij was tot 22 open. Ja, ook vandaag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:17 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Is dit wat???
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:37 #149
45833 crew  Fogel
pi_193247813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zeker!
Hoera *G*
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193247815
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom is een boot altijd een “ze” :?
*schip

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')