Goed bezig jij!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel goed
Enorm eigenwijs natuurlijk maar sla langzaamaan mijn vleugels uit.
Met jou, u koningin?
Ik verwacht weinig te doen/effectief vrij, maar m'n "regels" bevallen me wel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrij
Was er ook aan toe, alleen de vraag is hoe bont ik het ga maken
Ik voel me tevens een oma die niets aan kan
Hrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt! Daarom drink ik het ookKoffie
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos
Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen vers hek
Fijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Met mij gaat het goed
quote:
Spinazie ā la crčme-ijs?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb 'gezond' ijs![]()
Maar het smaakt echt wel goed
Fitgirlijs.quote:
Ik had een keer een ander merkquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fitgirlijs.![]()
Ik wil 'm wel nog steeds proberen, maar ik vergeet het steeds als ik daadwerkelijk boodschappen aan het doen ben.
Mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dusquote:
Ik ben niet overtuigd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dus
Vind het nogal vanillle met 'rainbow sprinkles'.
Ik lees wisselende recensies, maar ik vind 'm echt heel goed te doen.
Gewoon proberen johquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd.![]()
Als de weegschaal niet meer boos op me is, haal ik weer een bak slagroomijs. En daar dan een beetje koffie over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |