abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:43:47 #101
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247507
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wel goed
Enorm eigenwijs natuurlijk maar sla langzaamaan mijn vleugels uit.

Met jou, u koningin?
Goed bezig jij! :D

Met mij gaat het goed :7
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:44:05 #102
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's toch geen koffie. :{w
Klopt! Daarom drink ik het ook O+ Koffie :r
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:44:12 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247511
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrij

Was er ook aan toe, alleen de vraag is hoe bont ik het ga maken

Ik voel me tevens een oma die niets aan kan :')
Ik verwacht weinig te doen/effectief vrij, maar m'n "regels" bevallen me wel. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:44:23 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Klopt! Daarom drink ik het ook O+ Koffie :r
Hrrrr
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:45:36 #105
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247529
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos

Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer :') :') :') :')

Morgen vers hek O+
:') vermoeiond
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:46:25 #106
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Perenijsje _O_
Ik heb 'gezond' ijs :')

Maar het smaakt echt wel goed :o
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:47:11 #107
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247548
Berlijnse curryworsten _O_
With the stars as her umbrella
pi_193247550
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Liuk, ook lekker. Zin in nu :(
Oķk lekker. :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 21:47:47 ]
pi_193247558
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Goed bezig jij! :D

Met mij gaat het goed :7
Fijn
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 21:48:17 #110
45833 crew  Fogel
pi_193247559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
Berlijnse curryworsten _O_
O+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193247561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik heb 'gezond' ijs :')

Maar het smaakt echt wel goed :o
Spinazie ā la crčme-ijs? :{
pi_193247569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
Berlijnse curryworsten _O_
:9
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:50:42 #113
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Spinazie ā la crčme-ijs? :{
_O-

With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:52:17 #114
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Fitgirlijs. *O*

Ik wil 'm wel nog steeds proberen, maar ik vergeet het steeds als ik daadwerkelijk boodschappen aan het doen ben. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247610
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+



[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 21:53:23 ]
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:54:08 #116
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fitgirlijs. *O*

Ik wil 'm wel nog steeds proberen, maar ik vergeet het steeds als ik daadwerkelijk boodschappen aan het doen ben. :')
Ik had een keer een ander merk :r even opzoeken welke.

Maar deze is echt wel lekker, smaakt ook gewoon naar ijs. Dit is dan vanille met iets vrolijks erdoor. Wel prijzig.
With the stars as her umbrella
pi_193247639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Waar smaakt dat dan naar? :@
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:54:30 #118
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247647
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+

[ afbeelding ]
Mooi O+

Verhuizen dan!
With the stars as her umbrella
pi_193247671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mooi O+

Verhuizen dan!
Ik woon er al _O-
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 21:56:39 #120
45833 crew  Fogel
pi_193247673
Moijitos O+ *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:57:01 #121
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247680
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Waar smaakt dat dan naar? :@
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dus :+
Vind het nogal vanillle met 'rainbow sprinkles'.

Ik lees wisselende recensies, maar ik vind 'm echt heel goed te doen.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:57:12 #122
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik woon er al _O-
:') oh.
With the stars as her umbrella
pi_193247690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Perenijsje _O_
:9
pi_193247695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dus :+
Vind het nogal vanillle met 'rainbow sprinkles'.

Ik lees wisselende recensies, maar ik vind 'm echt heel goed te doen.
Ik ben niet overtuigd. :+

Als de weegschaal niet meer boos op me is, haal ik weer een bak slagroomijs. En daar dan een beetje koffie over :9~
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:58:42 #125
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ben niet overtuigd. :+

Als de weegschaal niet meer boos op me is, haal ik weer een bak slagroomijs. En daar dan een beetje koffie over :9~
Gewoon proberen joh :D
With the stars as her umbrella
pi_193247713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:') oh.
Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:02 #127
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247717
Nu heb ik weer trek. :')

Oh well, ik heb nog yoghurt met chocorijst. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:32 #128
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247729
De winkel red ik niet meer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:36 #129
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
Oh kijk ja, dat wist ik toch niet o|O
Dacht dat je daar nog zat.
With the stars as her umbrella
pi_193247731
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:53 #131
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
De winkel red ik niet meer. :+
Nee, dat wordt een lastige.
With the stars as her umbrella
pi_193247739
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+

[ afbeelding ]
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf. :')
Vakman pur sang
pi_193247743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh kijk ja, dat wist ik toch niet o|O
Dacht dat je daar nog zat.
Daarom meld ik het even :Y
pi_193247746
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Even door de wasstraat?
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:00:50 #135
45833 crew  Fogel
pi_193247753
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Toeter je op de terugweg nog even?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:00 #136
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247757
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Wauw O+
With the stars as her umbrella
pi_193247758
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf. :')
Nee, het is echt een leuk stadje. O+
pi_193247759
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Waarom is een boot altijd een “ze” :?
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:09 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193247761
Ik heb een toe toe toeter...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:18 #140
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247763
Zin om te reizen wel :')
With the stars as her umbrella
pi_193247765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, het is echt een leuk stadje. O+
Ja het crematorium was mooi. ;(
Vakman pur sang
pi_193247779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
Zin om te reizen wel :')
Waarheen?
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:02:30 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247784
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247790
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja het crematorium was mooi. ;(
:D Ben ik maar één keer geweest. Collega had een intercity gekopt.
pi_193247795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Even door de wasstraat?
Morgrn soppen :Y
pi_193247800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Fogel het volgende:

[..]

Toeter je op de terugweg nog even?
Zeker!
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:12 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247804
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nee, dat wordt een lastige.
Hij was tot 22 open. Ja, ook vandaag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:17 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Is dit wat???
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:37 #149
45833 crew  Fogel
pi_193247813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zeker!
Hoera *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193247815
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom is een boot altijd een “ze” :?
*schip

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')