Goed bezig jij!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel goed
Enorm eigenwijs natuurlijk maar sla langzaamaan mijn vleugels uit.
Met jou, u koningin?
Ik verwacht weinig te doen/effectief vrij, maar m'n "regels" bevallen me wel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrij
Was er ook aan toe, alleen de vraag is hoe bont ik het ga maken
Ik voel me tevens een oma die niets aan kan
Hrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt! Daarom drink ik het ookKoffie
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos
Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen vers hek
Fijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Met mij gaat het goed
quote:
Spinazie ā la crčme-ijs?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb 'gezond' ijs![]()
Maar het smaakt echt wel goed
Fitgirlijs.quote:
Ik had een keer een ander merkquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fitgirlijs.![]()
Ik wil 'm wel nog steeds proberen, maar ik vergeet het steeds als ik daadwerkelijk boodschappen aan het doen ben.
Mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dusquote:
Ik ben niet overtuigd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dus
Vind het nogal vanillle met 'rainbow sprinkles'.
Ik lees wisselende recensies, maar ik vind 'm echt heel goed te doen.
Gewoon proberen johquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd.![]()
Als de weegschaal niet meer boos op me is, haal ik weer een bak slagroomijs. En daar dan een beetje koffie over
Oh kijk ja, dat wist ik toch nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Daarom meld ik het evenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh kijk ja, dat wist ik toch niet![]()
Dacht dat je daar nog zat.
Even door de wasstraat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Toeter je op de terugweg nog even?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Nee, het is echt een leuk stadje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf.
Waarom is een boot altijd een “ze”quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Ja het crematorium was mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is echt een leuk stadje.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Hij was tot 22 open. Ja, ook vandaag.quote:
Hoeraquote:
*schipquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is een boot altijd een “ze”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |