Goed bezig jij!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel goed
Enorm eigenwijs natuurlijk maar sla langzaamaan mijn vleugels uit.
Met jou, u koningin?
Ik verwacht weinig te doen/effectief vrij, maar m'n "regels" bevallen me wel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrij
Was er ook aan toe, alleen de vraag is hoe bont ik het ga maken
Ik voel me tevens een oma die niets aan kan
Hrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt! Daarom drink ik het ookKoffie
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos
Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen vers hek
Fijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Met mij gaat het goed
quote:
Spinazie ā la crčme-ijs?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb 'gezond' ijs![]()
Maar het smaakt echt wel goed
Fitgirlijs.quote:
Ik had een keer een ander merkquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fitgirlijs.![]()
Ik wil 'm wel nog steeds proberen, maar ik vergeet het steeds als ik daadwerkelijk boodschappen aan het doen ben.
Mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dusquote:
Ik ben niet overtuigd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dus
Vind het nogal vanillle met 'rainbow sprinkles'.
Ik lees wisselende recensies, maar ik vind 'm echt heel goed te doen.
Gewoon proberen johquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd.![]()
Als de weegschaal niet meer boos op me is, haal ik weer een bak slagroomijs. En daar dan een beetje koffie over
Oh kijk ja, dat wist ik toch nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Daarom meld ik het evenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh kijk ja, dat wist ik toch niet![]()
Dacht dat je daar nog zat.
Even door de wasstraat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Toeter je op de terugweg nog even?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Nee, het is echt een leuk stadje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf.
Waarom is een boot altijd een “ze”quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Ja het crematorium was mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is echt een leuk stadje.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.
[ afbeelding ]
Hij was tot 22 open. Ja, ook vandaag.quote:
Hoeraquote:
*schipquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is een boot altijd een “ze”
Klinkt warmquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjesquote:
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes![]()
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
Weet je nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets
Oh wist ik niet. Goeie!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is het ook![]()
Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
Jaaaaaquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit.
Mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Ja, alleen AH volgens de site.quote:
Zal het reviewenquote:
@flipsen heeft vast goede tips voor jullie.quote:
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.quote:
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
@:flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
Voorlopig blijf je in Nederland zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor
Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelenquote:
wie wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelen
Michiel Romeijn is 1 van de mannen van Jiskefetquote:
Zo ging het:quote:
quote:Eeuwige props voor deze geweldige onzin. Helaas is het filmpje online niet te vinden maar de tekst is al dope genoeg. Is een oude zeeman (gespeeld door Michiel Romeyn) die een bizar en onsamenhangend verhaal vertelt over vroegere tijden. En dat doorspekt met allemaal fictieve termen als "neug" en "hoempert." Je moet er van houden, dat wel.
Jiskefet
Scheepkamelen
Wim van Nijssel:
.....En dan kwamen ze dan aan op een eiland ergens in de Caraibische Zee, want ze gingen een pokke end weg. En dan hadden ze dan, want ze hadden daar natuurlijk lekkere wijven, hierin, in die gaten, want dat mocht helemaal niet van de bootsman, daar zaten dan deukerds, en dat waren eigenlijk een soort moppen touw en daar kon je dus eigenlijk het orgasme mee verhogen. Dus die jongens staken die dingen bij elkaar in hun hol en dan ging er zout, een zout-emulsie bij. En dat ging dan van zijn eigen zweren en ontsteken en dat genot werd steeds groter. En het was bloedlink, want je kon er bloedvergiftiging van krijgen.
Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor
Ook leuk tochquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.
Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”?quote:. Die jongens zaten elkaar te kneukeren, heette dat. Dat wil dus zeggen; dan vetten ze hun handen in met een soort scheepsvet en dan ging de kneuker, dat was dus de vuist, en je had de hoender, die bedacht dus voor de kneuker degene die die uit moest zoeken. Dus de hoender bepaalde waar die kneuker, in welk anushol die zou gaan. Dat ging vaak ver hoor [schouder]. En daar kregen die jongens een enorm orgasme van. Terwijl het geen homo’s waren ofzo, dat was gewoon bij gebrek aan beter.
Discodipquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.
Deze had confetti en kleurtjes dus de keuze was snel gemaakt
Hmmm meh.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Automatische win.quote:
Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon teaquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”?
De rest van je levenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...
Hoe lang duurt dat?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Dit klinkt plausibel.quote:
Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuivenquote:
Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...
Helpt wel goed tegen constipatie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |