abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:43:47 #101
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247507
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wel goed
Enorm eigenwijs natuurlijk maar sla langzaamaan mijn vleugels uit.

Met jou, u koningin?
Goed bezig jij! :D

Met mij gaat het goed :7
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:44:05 #102
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's toch geen koffie. :{w
Klopt! Daarom drink ik het ook O+ Koffie :r
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:44:12 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247511
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrij

Was er ook aan toe, alleen de vraag is hoe bont ik het ga maken

Ik voel me tevens een oma die niets aan kan :')
Ik verwacht weinig te doen/effectief vrij, maar m'n "regels" bevallen me wel. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:44:23 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Klopt! Daarom drink ik het ook O+ Koffie :r
Hrrrr
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:45:36 #105
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247529
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos

Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer :') :') :') :')

Morgen vers hek O+
:') vermoeiond
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:46:25 #106
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Perenijsje _O_
Ik heb 'gezond' ijs :')

Maar het smaakt echt wel goed :o
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:47:11 #107
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247548
Berlijnse curryworsten _O_
With the stars as her umbrella
pi_193247550
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Liuk, ook lekker. Zin in nu :(
Oķk lekker. :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 21:47:47 ]
pi_193247558
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Goed bezig jij! :D

Met mij gaat het goed :7
Fijn
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 21:48:17 #110
45833 crew  Fogel
pi_193247559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
Berlijnse curryworsten _O_
O+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193247561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik heb 'gezond' ijs :')

Maar het smaakt echt wel goed :o
Spinazie ā la crčme-ijs? :{
pi_193247569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
Berlijnse curryworsten _O_
:9
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:50:42 #113
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Spinazie ā la crčme-ijs? :{
_O-

With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:52:17 #114
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Fitgirlijs. *O*

Ik wil 'm wel nog steeds proberen, maar ik vergeet het steeds als ik daadwerkelijk boodschappen aan het doen ben. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247610
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+



[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 21:53:23 ]
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:54:08 #116
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fitgirlijs. *O*

Ik wil 'm wel nog steeds proberen, maar ik vergeet het steeds als ik daadwerkelijk boodschappen aan het doen ben. :')
Ik had een keer een ander merk :r even opzoeken welke.

Maar deze is echt wel lekker, smaakt ook gewoon naar ijs. Dit is dan vanille met iets vrolijks erdoor. Wel prijzig.
With the stars as her umbrella
pi_193247639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Waar smaakt dat dan naar? :@
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:54:30 #118
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247647
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+

[ afbeelding ]
Mooi O+

Verhuizen dan!
With the stars as her umbrella
pi_193247671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mooi O+

Verhuizen dan!
Ik woon er al _O-
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 21:56:39 #120
45833 crew  Fogel
pi_193247673
Moijitos O+ *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:57:01 #121
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247680
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Waar smaakt dat dan naar? :@
Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dus :+
Vind het nogal vanillle met 'rainbow sprinkles'.

Ik lees wisselende recensies, maar ik vind 'm echt heel goed te doen.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:57:12 #122
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik woon er al _O-
:') oh.
With the stars as her umbrella
pi_193247690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Perenijsje _O_
:9
pi_193247695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh ik lees net 'gele cake', of heeey birthday cake dus :+
Vind het nogal vanillle met 'rainbow sprinkles'.

Ik lees wisselende recensies, maar ik vind 'm echt heel goed te doen.
Ik ben niet overtuigd. :+

Als de weegschaal niet meer boos op me is, haal ik weer een bak slagroomijs. En daar dan een beetje koffie over :9~
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:58:42 #125
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ben niet overtuigd. :+

Als de weegschaal niet meer boos op me is, haal ik weer een bak slagroomijs. En daar dan een beetje koffie over :9~
Gewoon proberen joh :D
With the stars as her umbrella
pi_193247713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:') oh.
Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:02 #127
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247717
Nu heb ik weer trek. :')

Oh well, ik heb nog yoghurt met chocorijst. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:32 #128
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247729
De winkel red ik niet meer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:36 #129
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maandje pas weer hoor. Vers terug uit de bible belt.
Oh kijk ja, dat wist ik toch niet o|O
Dacht dat je daar nog zat.
With the stars as her umbrella
pi_193247731
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

  donderdag 21 mei 2020 @ 21:59:53 #131
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
De winkel red ik niet meer. :+
Nee, dat wordt een lastige.
With the stars as her umbrella
pi_193247739
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+

[ afbeelding ]
Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf. :')
Vakman pur sang
pi_193247743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh kijk ja, dat wist ik toch niet o|O
Dacht dat je daar nog zat.
Daarom meld ik het even :Y
pi_193247746
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Even door de wasstraat?
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:00:50 #135
45833 crew  Fogel
pi_193247753
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Toeter je op de terugweg nog even?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:00 #136
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247757
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Wauw O+
With the stars as her umbrella
pi_193247758
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mijn neef woonde lang in Dordrecht.
Had altijd medelijden met hem daarom. Helemaal niet nodig geweest achteraf. :')
Nee, het is echt een leuk stadje. O+
pi_193247759
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
Waarom is een boot altijd een “ze” :?
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:09 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193247761
Ik heb een toe toe toeter...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:01:18 #140
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247763
Zin om te reizen wel :')
With the stars as her umbrella
pi_193247765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, het is echt een leuk stadje. O+
Ja het crematorium was mooi. ;(
Vakman pur sang
pi_193247779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
Zin om te reizen wel :')
Waarheen?
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:02:30 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247784
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
Mistroostig afscheid.. en my god war is ze vies.

[ afbeelding ]
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247790
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja het crematorium was mooi. ;(
:D Ben ik maar één keer geweest. Collega had een intercity gekopt.
pi_193247795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Even door de wasstraat?
Morgrn soppen :Y
pi_193247800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:00 schreef Fogel het volgende:

[..]

Toeter je op de terugweg nog even?
Zeker!
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:12 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247804
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nee, dat wordt een lastige.
Hij was tot 22 open. Ja, ook vandaag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:17 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Is dit wat???
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:37 #149
45833 crew  Fogel
pi_193247813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zeker!
Hoera *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193247815
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom is een boot altijd een “ze” :?
*schip

  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:43 #151
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247817
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Morgrn soppen :Y
Dekzwabberen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:49 #152
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Waarheen?
Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
With the stars as her umbrella
pi_193247820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

O+
*O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:14 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*schip

[ afbeelding ]
_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:21 #155
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247831
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dit wat???
Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets :P
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:51 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247837
Ohja, snacken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*schip

[ afbeelding ]
En als je het goed doet, is ze gruwelijk nat :+
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:06:03 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247863
Waar haal je die zut Miauw?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193247866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
Klinkt warm :o
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:06:57 #160
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247880
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
Waar haal je die zut Miauw?
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes :+
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:07:52 #161
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247910
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Klinkt warm :o
Ja dat is het ook :+

Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:07:53 #162
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes :+
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:16 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:04 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets :P
Weet je niet :D

Ik ga het eens proberen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:31 #164
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Oh wist ik niet. Goeie!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:42 #165
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247926
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Weet je niet :D

Ik ga het eens proberen :D
Doe :D
With the stars as her umbrella
pi_193247931
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja dat is het ook :+

Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit. :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:09:22 #167
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit. :9
Jaaaaa :D
Lijkt me heel mooi!
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:09:46 #168
169210 liesje1979
pi_193247953
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+

[ afbeelding ]
Mooi. :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:10:09 #169
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247958
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh wist ik niet. Goeie!
Ja, alleen AH volgens de site. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:10:19 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Doe :D
Zal het reviewen :P

Welke smaak is beste?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:11:52 #171
45833 crew  Fogel
pi_193247989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Jaaaaa :D
Lijkt me heel mooi!
@flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:11:55 #172
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193247992

Dit vind ik een best prima bandje. Muziek klinkt heel erg hairband style 80/90's Maar komt uit 2019 (of nog net 2018) ^O^ ^O^ *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:12:35 #173
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248006
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Zal het reviewen :P

Welke smaak is beste?
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.
Deze had confetti en kleurtjes dus de keuze was snel gemaakt :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:13:27 #174
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

@:flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor :+
With the stars as her umbrella
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:14:01 #175
45833 crew  Fogel
pi_193248034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor :+
Voorlopig blijf je in Nederland zelfs :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193248036
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*schip

[ afbeelding ]
Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelen :P
Vakman pur sang
pi_193248047
w
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Met die scheepspraat kan ik niet anders dan steeds aan Michiel Romeijn denken met scheepskamelen :P
wie wat?
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:14:52 #178
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef Fogel het volgende:

[..]

Voorlopig blijf je in Nederland zelfs :D
Tot eind september iig ja :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:15:13 #179
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193248065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
w
[..]

wie wat?
Michiel Romeijn is 1 van de mannen van Jiskefet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193248080
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
w
[..]

wie wat?
Zo ging het:

quote:
Eeuwige props voor deze geweldige onzin. Helaas is het filmpje online niet te vinden maar de tekst is al dope genoeg. Is een oude zeeman (gespeeld door Michiel Romeyn) die een bizar en onsamenhangend verhaal vertelt over vroegere tijden. En dat doorspekt met allemaal fictieve termen als "neug" en "hoempert." Je moet er van houden, dat wel.

Jiskefet
Scheepkamelen


Wim van Nijssel:

.....En dan kwamen ze dan aan op een eiland ergens in de Caraibische Zee, want ze gingen een pokke end weg. En dan hadden ze dan, want ze hadden daar natuurlijk lekkere wijven, hierin, in die gaten, want dat mocht helemaal niet van de bootsman, daar zaten dan deukerds, en dat waren eigenlijk een soort moppen touw en daar kon je dus eigenlijk het orgasme mee verhogen. Dus die jongens staken die dingen bij elkaar in hun hol en dan ging er zout, een zout-emulsie bij. En dat ging dan van zijn eigen zweren en ontsteken en dat genot werd steeds groter. En het was bloedlink, want je kon er bloedvergiftiging van krijgen.
Vakman pur sang
pi_193248091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor :+
Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:17:35 #182
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248099
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jup, hier ook. Ik vrees dat het dit jaar bij een weekje wandelen in Germania blijft.
Ook leuk toch :Y
With the stars as her umbrella
pi_193248116
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mooi. :Y
Hoe was het in Den Haag vandaag? Tuintjesgenot?
pi_193248126
quote:
. Die jongens zaten elkaar te kneukeren, heette dat. Dat wil dus zeggen; dan vetten ze hun handen in met een soort scheepsvet en dan ging de kneuker, dat was dus de vuist, en je had de hoender, die bedacht dus voor de kneuker degene die die uit moest zoeken. Dus de hoender bepaalde waar die kneuker, in welk anushol die zou gaan. Dat ging vaak ver hoor [schouder]. En daar kregen die jongens een enorm orgasme van. Terwijl het geen homo’s waren ofzo, dat was gewoon bij gebrek aan beter.
Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”? _O-
Vakman pur sang
pi_193248130
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:17 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ook leuk toch :Y
:Y Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:19:45 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.
Deze had confetti en kleurtjes dus de keuze was snel gemaakt :+
Discodip O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:20:39 #187
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248167
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Hmmm meh.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:20:40 #188
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193248168
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Discodip O+ O+ O+
Automatische win.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:20:53 #189
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248173
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Discodip O+ O+ O+
Discodip _O_
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:20:54 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248175
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gaan jullie aan boord ook “kneukeren”? _O-
Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon tea :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:21:03 #191
102912 crv
Screwed up
pi_193248179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...

Hoe lang duurt dat?
De rest van je leven
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:21:04 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
:9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193248207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hmmm meh.
De échte is lekkerrrrr. :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:22:18 #194
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193248214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y Beetje schwarzwalderkirschtaart eten.
Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:22:18 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193248215
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:21 schreef crv het volgende:

[..]

De rest van je leven
Dit klinkt plausibel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:23:37 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Automatische win.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Discodip _O_
Deze dames O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:24:01 #197
102912 crv
Screwed up
pi_193248251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit klinkt plausibel.
Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuiven :X
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:24:03 #198
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

De échte is lekkerrrrr. :9
Ik ben niet zo van taart en dat soort zaken :N
With the stars as her umbrella
pi_193248253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn wanneer mijn hotel voor de tussentijdse overnachtingen voor mijn Toscane reis in het Zwarte Woud zou staan...
Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnen :Y
pi_193248261
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit niet elke middag om twee uur doen om voor te bereiden op de afternoon tea :')
Helpt wel goed tegen constipatie waarschijnlijk.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')