Klinkt warmquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjesquote:
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes![]()
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
Weet je nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets
Oh wist ik niet. Goeie!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is het ook![]()
Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
Jaaaaaquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit.
Mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht![]()
[ afbeelding ]
Ja, alleen AH volgens de site.quote:
Zal het reviewenquote:
@flipsen heeft vast goede tips voor jullie.quote:
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.quote:
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
@:flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
Voorlopig blijf je in Nederland zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |