abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:43 #151
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247817
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Morgrn soppen :Y
Dekzwabberen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:49 #152
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Waarheen?
Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
With the stars as her umbrella
pi_193247820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

O+
*O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:14 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*schip

[ afbeelding ]
_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:21 #155
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247831
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dit wat???
Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets :P
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:04:51 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247837
Ohja, snacken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*schip

[ afbeelding ]
En als je het goed doet, is ze gruwelijk nat :+
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:06:03 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247863
Waar haal je die zut Miauw?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193247866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mexico en Belize was het oorspronkelijke idee.
Klinkt warm :o
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:06:57 #160
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247880
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
Waar haal je die zut Miauw?
Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes :+
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:07:52 #161
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247910
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Klinkt warm :o
Ja dat is het ook :+

Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:07:53 #162
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Bij de AH naast die alternatieve ijsmerkjes :+
Maar denk bij de meeste supermarkten wel.
Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:16 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:04 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik vind van wel.
Maar dan vind jij het vast weer niets :P
Weet je niet :D

Ik ga het eens proberen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:31 #164
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Deze geloof ik vooral AH. Daarom had ik 'm nog niet
Oh wist ik niet. Goeie!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:08:42 #165
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247926
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Weet je niet :D

Ik ga het eens proberen :D
Doe :D
With the stars as her umbrella
pi_193247931
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja dat is het ook :+

Antarctica lijkt me ook gaaf trouwens!
Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit. :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:09:22 #167
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Patagonië lijkt me tof. Is ook die kant uit. :9
Jaaaaa :D
Lijkt me heel mooi!
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:09:46 #168
169210 liesje1979
pi_193247953
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km. Ik hou toch wel erg veel van Dordrecht O+

[ afbeelding ]
Mooi. :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:10:09 #169
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247958
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh wist ik niet. Goeie!
Ja, alleen AH volgens de site. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:10:19 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Doe :D
Zal het reviewen :P

Welke smaak is beste?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:11:52 #171
45833 crew  Fogel
pi_193247989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Jaaaaa :D
Lijkt me heel mooi!
@flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:11:55 #172
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193247992

Dit vind ik een best prima bandje. Muziek klinkt heel erg hairband style 80/90's Maar komt uit 2019 (of nog net 2018) ^O^ ^O^ *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:12:35 #173
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248006
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Zal het reviewen :P

Welke smaak is beste?
Ik ken alleen deze maar volgens mij zag ik nog drie andere.
Deze had confetti en kleurtjes dus de keuze was snel gemaakt :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:13:27 #174
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

@:flipsen heeft vast goede tips voor jullie.
Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor :+
With the stars as her umbrella
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 22:14:01 #175
45833 crew  Fogel
pi_193248034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou voorlopig blijf ik in Europa hoor :+
Voorlopig blijf je in Nederland zelfs :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')