abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193247122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:19 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh vind ik ook leuk! :D
Is het ook wel, maar ik moet het wel kunnen verstaan. ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193247123
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:o
Gestopt met masturberen?
Nee
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:21:02 #53
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Is het ook wel, maar ik moet het wel kunnen verstaan. ;)
Ja kinderen hebben dat inderdaad een stuk minder nodig :D
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:21:22 #54
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247140
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Nee
Masturbeertje! :D
Hoe is het met jou?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:21:33 #55
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247143
Kindertv zonder dialogen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:21:41 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beer O+ . In het Russisch :') :') Ik begreep er geen snars van, maar I. vond het geweldig... :D :D
Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ik

Op vakantie was wel mooi. Koos en ik zaten heel overdreven elkaar beetje te fucken door te vragen om (heftig overdreven Frans uitgesproken) om croissants en confiture te vragen.
Zegt die kleine ineens 'hey mama, dat ken ik, dat is van die meneer'.
Pakt vervolgens haar tablet, begint in de film De Kleine Zeemeermin te scrollen en zet zo te scene aan waarin een Franse kok Sebastiaan de kreeft Sebastiaan wil koken, en Frans spreekt _O- _O- _O- 8)7

Nog geen 4, dan zit je ook te kijken hoor :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:22:01 #57
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:o
Gestopt met masturberen?
Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:22:11 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247158
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik heb niks meer. Niet nodig. Het was een wonder.
Gestopt met masturberen? :?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:22:31 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:o
Gestopt met masturberen?
Wacht, ik lees dit nu pas _O- _O- 8)7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:22:39 #60
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247168
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Gestopt met masturberen? :?
:')
With the stars as her umbrella
pi_193247173
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ik

Op vakantie was wel mooi. Koos en ik zaten heel overdreven elkaar beetje te fucken door te vragen om (heftig overdreven Frans uitgesproken) om croissants en confiture te vragen.
Zegt die kleine ineens 'hey mama, dat ken ik, dat is van die meneer'.
Pakt vervolgens haar tablet, begint in de film De Kleine Zeemeermin te scrollen en zet zo te scene aan waarin een Franse koken Sebastiaan de kreeft Sebastiaan wil koken, en Frans spreekt _O- _O- _O- 8)7

Nog geen 4, dan zit je ook te kijken hoor :')
_O- _O- _O_ _O_ _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:23:15 #62
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247182
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel bijzonder ja :D
Maar fijn!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:23:34 #63
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247188
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Wacht, ik lees dit nu pas _O- _O- 8)7
_O-
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:23:41 #64
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247190
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ik

Op vakantie was wel mooi. Koos en ik zaten heel overdreven elkaar beetje te fucken door te vragen om (heftig overdreven Frans uitgesproken) om croissants en confiture te vragen.
Zegt die kleine ineens 'hey mama, dat ken ik, dat is van die meneer'.
Pakt vervolgens haar tablet, begint in de film De Kleine Zeemeermin te scrollen en zet zo te scene aan waarin een Franse koken Sebastiaan de kreeft Sebastiaan wil koken, en Frans spreekt _O- _O- _O- 8)7

Nog geen 4, dan zit je ook te kijken hoor :')
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:23:51 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247192
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top! Wel fijn, en gek idee lijkt mij!

En het stoppen met die bril ook!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:25:03 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247212
Ze is verder gelukkig compleet gemiddeld en normaal O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:25:30 #67
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247220
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
Ze is verder gelukkig compleet gemiddeld en normaal O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:25:54 #68
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247224
Even koffie met hazelnootsmaak halen.

Brb.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:26:06 #69
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247230
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Top! Wel fijn, en gek idee lijkt mij!

En het stoppen met die bril ook!
Ja, een woman possesed is nu het hoor.

En die bril.. ja ach, durfde het nooit, maar nu toch knoop doorgehakt. Net als met baard.. soort van midlife crisis denk ik....motorrijbewijs en zo..
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:27:35 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247252
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
Even koffie met hazelnootsmaak halen.

Brb.
:r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:28:27 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ja, een woman possesed is nu het hoor.

En die bril.. ja ach, durfde het nooit, maar nu toch knoop doorgehakt. Net als met baard.. soort van midlife crisis denk ik....motorrijbewijs en zo..
Ja man, wat volgt er nu nog eigenlijk? Of zit je wel aan je max?

Die baard staat je goed man. #teamprobaard

Binnenkort nog eens erop uit met de motor trouwens?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:29:48 #72
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247291
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja man, wat volgt er nu nog eigenlijk? Of zit je wel aan je max?

Die baard staat je goed man. #teamprobaard

Binnenkort nog eens erop uit met de motor trouwens?
Max bestaat niet.

Ja, dit weekend misschien weer even de accu fixen en eens kijken wat kan.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193247297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Masturbeertje! :D
Hoe is het met jou?
Wel goed
Enorm eigenwijs natuurlijk maar sla langzaamaan mijn vleugels uit.

Met jou, u koningin?
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:30:33 #74
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247309
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
Even koffie met hazelnootsmaak halen.

Brb.
Da's toch geen koffie. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:30:57 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247317
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Max bestaat niet.

Ja, dit weekend misschien weer even de accu fixen en eens kijken wat kan.
Wat is de volgende stap dan? Beginnen met dansen? Italiaans leren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:32:22 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's toch geen koffie. :{w
Ik twijfel tussen koffie en GT :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:32:23 #77
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247337
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat is de volgende stap dan? Beginnen met dansen? Italiaans leren?
Nee en nee.

Marathon lopen? Berlijn met een stel vrouwen?
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:32:48 #78
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Nee en nee.

Marathon lopen? Berlijn met een stel vrouwen?
Triathlon!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:32:58 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Nee en nee.

Marathon lopen? Berlijn met een stel vrouwen?
Marathon, ja tof, wel die van Rotterdam dan toch? O+

En yesssss

Oh ja, goeie, nog even naar de tijden gluren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:33:12 #80
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Triathlon!
Die heb ik al eens gedaan he.
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:33:15 #81
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247350
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen koffie en GT :')
Ik hou het de rest van de dag bij water. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:33:33 #82
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247354
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Die heb ik al eens gedaan he.
Ja maar de eckte afstand!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:33:50 #83
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247356
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Marathon, ja tof, wel die van Rotterdam dan toch? O+

En yesssss

Oh ja, goeie, nog even naar de tijden gluren
Geen idee nog welke, heb mijzelf nog minimaal jaartje gegeven om te trainen hoor.
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:34:06 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247361
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik hou het de rest van de dag bij water. :')
Hoe dat zo? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:34:18 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247365
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Geen idee nog welke, heb mijzelf nog minimaal jaartje gegeven om te trainen hoor.
Rotterdam dus _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:34:26 #86
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247366
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja maar de eckte afstand!
Ja, nou nee.

Misschien de olympische afstand of zo, 1km zwemmen, 50km fisten en 10km hardlopen.
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:34:31 #87
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247367
Reminds me, ik moet mijn HM-trainingsplan maar eens starten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:35:03 #88
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Reminds me, ik moet mijn HM-trainingsplan maar eens starten. :')
Stuur dat eens door. als je wilt.
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:35:16 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247377
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos

Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer :') :') :') :')

Morgen vers hek O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:35:38 #90
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247383
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe dat zo? :o
Oh, da's normaal hoor. _O- Te laat koffie en ik slaap niet en alcohol doe ik eigenlijk amper doordeweeks.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:35:58 #91
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247388
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos

Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer :') :') :') :')

Morgen vers hek O+
220 erop? voor als ie gaat testen of het stevig staat? Of als ie er snachts tegenaan piest?
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:36:41 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247398
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, da's normaal hoor. _O- Te laat koffie en ik slaap niet en alcohol doe ik eigenlijk amper doordeweeks.
Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrij

Was er ook aan toe, alleen de vraag is hoe bont ik het ga maken

Ik voel me tevens een oma die niets aan kan :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:37:00 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247404
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

220 erop? voor als ie gaat testen of het stevig staat? Of als ie er snachts tegenaan piest?
Dit klinkt wel als een idee. En kan, want deels metaal :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193247428
Perenijsje _O_
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:39:00 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247436
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Perenijsje _O_
Liuk, ook lekker. Zin in nu :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193247474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:34 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ja, nou nee.

Misschien de olympische afstand of zo, 1km zwemmen, 50km fisten en 10km hardlopen.
Dat is voor mij al te zwaar, vooral dat zwemmen. 10k hardlopen ja dat kan ik wel. Fietsen moet ik dan gaan oefenen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193247483
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Liuk, ook lekker. Zin in nu :(
Ja Liuks :9 :9 Vooral het stokje
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:42:39 #98
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is voor mij al te zwaar, vooral dat zwemmen. 10k hardlopen ja dat kan ik wel. Fietsen moet ik dan gaan oefenen.
Ik heb nu 750 meter gedaan, en daar werd ik meest moe van...
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:42:39 #99
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Stuur dat eens door. als je wilt.
Even zoeken waar ik 'm heb, maar will do. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:43:45 #100
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193247506
Even Dn Sjef uitlaten brb
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')