Is het ook wel, maar ik moet het wel kunnen verstaan.quote:
Ja kinderen hebben dat inderdaad een stuk minder nodigquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar ik moet het wel kunnen verstaan.
Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beer. In het Russisch
![]()
Ik begreep er geen snars van, maar I. vond het geweldig...
![]()
Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Gestopt met masturberen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb niks meer. Niet nodig. Het was een wonder.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ik
Op vakantie was wel mooi. Koos en ik zaten heel overdreven elkaar beetje te fucken door te vragen om (heftig overdreven Frans uitgesproken) om croissants en confiture te vragen.
Zegt die kleine ineens 'hey mama, dat ken ik, dat is van die meneer'.
Pakt vervolgens haar tablet, begint in de film De Kleine Zeemeermin te scrollen en zet zo te scene aan waarin een Franse koken Sebastiaan de kreeft Sebastiaan wil koken, en Frans spreekt![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen 4, dan zit je ook te kijken hoor
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.Oh dat is wel bijzonder jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar fijn!With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van mij kijkt ook zat dingen in het Engels, Russisch (?) en Frans. En ze snapt het vaak ook gewoon, omdat ze vooral naar het nonverbale en de context kijken denk ik
Op vakantie was wel mooi. Koos en ik zaten heel overdreven elkaar beetje te fucken door te vragen om (heftig overdreven Frans uitgesproken) om croissants en confiture te vragen.
Zegt die kleine ineens 'hey mama, dat ken ik, dat is van die meneer'.
Pakt vervolgens haar tablet, begint in de film De Kleine Zeemeermin te scrollen en zet zo te scene aan waarin een Franse koken Sebastiaan de kreeft Sebastiaan wil koken, en Frans spreekt![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen 4, dan zit je ook te kijken hoor
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet meer nee, sinds ik zoveel seks heb, heb ik dat niet meer nodig.Top! Wel fijn, en gek idee lijkt mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het stoppen met die bril ook!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
Ze is verder gelukkig compleet gemiddeld en normaal
Dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ja, een woman possesed is nu het hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Top! Wel fijn, en gek idee lijkt mij!
En het stoppen met die bril ook!
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
Even koffie met hazelnootsmaak halen.
Brb.
Ja man, wat volgt er nu nog eigenlijk? Of zit je wel aan je max?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, een woman possesed is nu het hoor.
En die bril.. ja ach, durfde het nooit, maar nu toch knoop doorgehakt. Net als met baard.. soort van midlife crisis denk ik....motorrijbewijs en zo..
Max bestaat niet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, wat volgt er nu nog eigenlijk? Of zit je wel aan je max?
Die baard staat je goed man. #teamprobaard
Binnenkort nog eens erop uit met de motor trouwens?
Wel goedquote:
Da's toch geen koffie.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
Even koffie met hazelnootsmaak halen.
Brb.
Wat is de volgende stap dan? Beginnen met dansen? Italiaans leren?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Max bestaat niet.
Ja, dit weekend misschien weer even de accu fixen en eens kijken wat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |