Ja en ik wilde alleen maar Aubergines panerenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Hamsteren plus leveringsproblemen omdat de productie moeilijker is door corona
Wel mooi, allemaal mensen die nooooooit iets bakken, die ineens tientallen kilo's bloem en gist inslaan
Miep roepend naar de bezorger 'oh heer-lijk, mijn aardbeien! En mijn buffelmozzarella! Dank u!'quote:
Lekker manquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik wilde alleen maar Aubergines paneren![]()
![]()
![]()
Smoothquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden
Het was voor mij de eerste keer, dus zonder bloem. Geen succes...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man![]()
En dan in olie bakken/frituren?![]()
Zout erop, drupje balsamicostroop![]()
Goddelijk dat
Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...
Hoe lang duurt dat?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Miep roepend naar de bezorger 'oh heer-lijk, mijn aardbeien! En mijn buffelmozzarella! Dank u!'
Heel overdreven![]()
![]()
![]()
Die gozer dacht ook 'yooo, koekoek'
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.
Dat heb ik ook nog regelmatig. Stom is dat. dan grijp je naar niks...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.
En dat na een tijdlang lenzen ook nog he.quote:
Heb je gelaserd of hebbie lenzen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog regelmatig. Stom is dat. dan grijp je naar niks...
Gebakken is op zich ook wel heel lekker toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was voor mij de eerste keer, dus zonder bloem. Geen succes...
Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beerquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Net zo over de top als het kind van E.![]()
"Mamaaaa, ik hou van jou. Mag ik nu tv (op z'n Engels) kijken?
Ja, ik ben dol op Aubergines. Bijna iedere week wel 1 keer, dat ik dat eet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebakken is op zich ook wel heel lekker toch?
Ok, tenzij je niet van aubergine houdt
oepsquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat na een tijdlang lenzen ook nog he.
Ja echt hoor. Ik denk als ik jou zo hoor dat dat kopieën zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Net zo over de top als het kind van E.![]()
"Mamaaaa, ik hou van jou. Mag ik nu tv (op z'n Engels) kijken?
In Weert noemen ze kinderen Wichter. Ik wist dat niet, totdat ik op stage een collega het hoorde hebben over Die Wichter van mich...quote:
Gewoonte zit er goed in blijkbaar.quote:
Oh vind ik ook leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beer. In het Russisch
![]()
Ik begreep er geen snars van, maar I. vond het geweldig...
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb niks meer. Niet nodig. Het was een wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |