abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193246975
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Hamsteren plus leveringsproblemen omdat de productie moeilijker is door corona

Wel mooi, allemaal mensen die nooooooit iets bakken, die ineens tientallen kilo's bloem en gist inslaan :')
Ja en ik wilde alleen maar Aubergines paneren ;( ;( ;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:12:30 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193246985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Echt *;
Miep roepend naar de bezorger 'oh heer-lijk, mijn aardbeien! En mijn buffelmozzarella! Dank u!'
Heel overdreven :') :') :')

Die gozer dacht ook 'yooo, koekoek'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193246987
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:13:11 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193246993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja en ik wilde alleen maar Aubergines paneren ;( ;( ;( ;(
Lekker man :9~

En dan in olie bakken/frituren? :9~

Zout erop, drupje balsamicostroop :9~
Goddelijk dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:13:19 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193246994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden O+
Smooth
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193247004
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Lekker man :9~

En dan in olie bakken/frituren? :9~

Zout erop, drupje balsamicostroop :9~
Goddelijk dat
Het was voor mij de eerste keer, dus zonder bloem. Geen succes...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:14:30 #32
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...

Hoe lang duurt dat?
Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:14:38 #33
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247010
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Miep roepend naar de bezorger 'oh heer-lijk, mijn aardbeien! En mijn buffelmozzarella! Dank u!'
Heel overdreven :') :') :')

Die gozer dacht ook 'yooo, koekoek'
_O- _O- _O- O+
Net zo over de top als het kind van E. :')

"Mamaaaa, ik hou van jou. Mag ik nu tv (op z'n Engels) kijken?

:')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:14:50 #34
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247015
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden O+
O+
With the stars as her umbrella
pi_193247021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.
;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:15:44 #36
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247028
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lang. Ik wilde van de week mijn bril afzetten voor het slapengaan.
Dat heb ik ook nog regelmatig. Stom is dat. dan grijp je naar niks...
Bis vincit qui se vincit!
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:16:11 #37
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

;(
En dat na een tijdlang lenzen ook nog he. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:16:14 #38
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nog regelmatig. Stom is dat. dan grijp je naar niks...
Heb je gelaserd of hebbie lenzen?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:16:14 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het was voor mij de eerste keer, dus zonder bloem. Geen succes...
Gebakken is op zich ook wel heel lekker toch?

Ok, tenzij je niet van aubergine houdt :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193247052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O- _O- _O- O+
Net zo over de top als het kind van E. :')

"Mamaaaa, ik hou van jou. Mag ik nu tv (op z'n Engels) kijken?

:')
Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beer O+ . In het Russisch :') :') Ik begreep er geen snars van, maar I. vond het geweldig... :D :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193247064
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Gebakken is op zich ook wel heel lekker toch?

Ok, tenzij je niet van aubergine houdt :P
Ja, ik ben dol op Aubergines. Bijna iedere week wel 1 keer, dat ik dat eet.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:17:24 #42
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247065
Koters. :') _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:17:31 #43
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193247067
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Heb je gelaserd of hebbie lenzen?
Ik heb niks meer. Niet nodig. Het was een wonder.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193247070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En dat na een tijdlang lenzen ook nog he. :')
oeps
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:17:52 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193247072
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O- _O- _O- O+
Net zo over de top als het kind van E. :')

"Mamaaaa, ik hou van jou. Mag ik nu tv (op z'n Engels) kijken?

:')
Ja echt hoor. Ik denk als ik jou zo hoor dat dat kopieën zijn :+

Kleine actrices, manipulatieve krengen zijn het _O- _O- :') O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:18:19 #46
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247079
Oh ja, ik kan volgende week m'n "gehamsterde" blik wel eens opentrekken voor door een pasta ofzo. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193247090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Koters. :') _O-
In Weert noemen ze kinderen Wichter. Ik wist dat niet, totdat ik op stage een collega het hoorde hebben over Die Wichter van mich...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:19:27 #48
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193247101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:

[..]

oeps
Gewoonte zit er goed in blijkbaar. _O- Het is wel "erger" (want is hoogstens een beetje suf) als ik moe ben. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:19:36 #49
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat vond ik een aantal jaar geleden wel raar. Mijn nichtje keek via de tablet naar Masha en de Beer O+ . In het Russisch :') :') Ik begreep er geen snars van, maar I. vond het geweldig... :D :D
Oh vind ik ook leuk! :D
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 21:20:09 #50
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193247120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik heb niks meer. Niet nodig. Het was een wonder.
:o
Gestopt met masturberen?
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')