Nee en nee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap dan? Beginnen met dansen? Italiaans leren?
Triathlon!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee en nee.
Marathon lopen? Berlijn met een stel vrouwen?
Marathon, ja tof, wel die van Rotterdam dan toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee en nee.
Marathon lopen? Berlijn met een stel vrouwen?
Ik hou het de rest van de dag bij water.quote:
Ja maar de eckte afstand!quote:
Geen idee nog welke, heb mijzelf nog minimaal jaartje gegeven om te trainen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Marathon, ja tof, wel die van Rotterdam dan toch?![]()
En yesssss
Oh ja, goeie, nog even naar de tijden gluren
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het de rest van de dag bij water.
Rotterdam dusquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee nog welke, heb mijzelf nog minimaal jaartje gegeven om te trainen hoor.
Ja, nou nee.quote:
Stuur dat eens door. als je wilt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Reminds me, ik moet mijn HM-trainingsplan maar eens starten.
Oh, da's normaal hoor.quote:
220 erop? voor als ie gaat testen of het stevig staat? Of als ie er snachts tegenaan piest?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
Oude hekwerk is weggehaald vandaag door Koos
Inmiddels demente gluurman stond net in onze tuin te kijken naar wat er anders was, had niet door dat wij alles zien vanuit de woonkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen vers hek
Oh, zo, ik ben morgen verplicht vrijquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's normaal hoor.Te laat koffie en ik slaap niet en alcohol doe ik eigenlijk amper doordeweeks.
Dit klinkt wel als een idee. En kan, want deels metaalquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
220 erop? voor als ie gaat testen of het stevig staat? Of als ie er snachts tegenaan piest?
Dat is voor mij al te zwaar, vooral dat zwemmen. 10k hardlopen ja dat kan ik wel. Fietsen moet ik dan gaan oefenen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, nou nee.
Misschien de olympische afstand of zo, 1km zwemmen, 50km fisten en 10km hardlopen.
Ik heb nu 750 meter gedaan, en daar werd ik meest moe van...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is voor mij al te zwaar, vooral dat zwemmen. 10k hardlopen ja dat kan ik wel. Fietsen moet ik dan gaan oefenen.
Even zoeken waar ik 'm heb, maar will do.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stuur dat eens door. als je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |