Het is je vergevenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van taart en dat soort zaken
En daarna?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuiven
Eten is wel leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volg mij droom jij nog over eten?![]()
Nu weer een bril dus die schuif ik omhoogquote:
Goeie wel, dit weekend pure chocolade smelten en vormpjes van maken, en er discodip op strooien. Vind die kleine, plus ikzelf, vast leukquote:
Ja, ik denk dat Beieren wel de meeste kans maakt. of bedoel je iets anders...??quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnen
Die regio doel ik inderdaad op. Ook leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Beieren wel de meeste kans maakt. of bedoel je iets anders...??
Vandaag stond in teken van het hoogtepunt van de maand. Kappergenot.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was het in Den Haag vandaag? Tuintjesgenot?
Zeker. Dat is een heel ander Duitsland.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die regio doel ik inderdaad op. Ook leuk
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Nu weer een bril dus die schuif ik omhoog
Leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie wel, dit weekend pure chocolade smelten en vormpjes van maken, en er discodip op strooien. Vind die kleine, plus ikzelf, vast leuk
Ja, die heeft mijn kapper ook, maar dat sloeg nergens op. Maakte meer herrie dan wat andersquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag stond in teken van het hoogtepunt van de maand. Kappergenot.Met dus een massagestoel tijdens het wassen. En ik ben blij met mijn nieuwe haar, gelijk thuis gewassen en even geverfd.
Klopt is niet helemaal de correcte term.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Nieuw haar, vind ik een beetje een rare verwoording. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt, Maar er is toch geen haar afgehaald, of nieuw haar bijgeplakt/bijgekomen...
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |