abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193248268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van taart en dat soort zaken :N
Het is je vergeven :+
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:25:01 #202
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248273
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:23 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

Deze dames O+
Liefde!

With the stars as her umbrella
pi_193248274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

De échte is lekkerrrrr. :9
Volg mij droom jij nog over eten? :D :P
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:25:08 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248275
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef crv het volgende:

[..]

Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuiven :X
En daarna?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:25:42 #205
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248284
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het is je vergeven :+
Maar ik eet het wel :') :'(
With the stars as her umbrella
pi_193248293
Met nat haar in bed duiken is kut :/
pi_193248294
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Volg mij droom jij nog over eten? :D :P
Eten is wel leuk :@
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:26:16 #208
102912 crv
Screwed up
pi_193248297
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:25 schreef Molo het volgende:

[..]

En daarna?
Nu weer een bril dus die schuif ik omhoog :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:26:32 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248305
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:25 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Liefde!

[ afbeelding ]
Goeie wel, dit weekend pure chocolade smelten en vormpjes van maken, en er discodip op strooien. Vind die kleine, plus ikzelf, vast leuk :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:26:39 #210
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193248307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnen :Y
Ja, ik denk dat Beieren wel de meeste kans maakt. of bedoel je iets anders...??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193248334
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat Beieren wel de meeste kans maakt. of bedoel je iets anders...??
Die regio doel ik inderdaad op. Ook leuk O+
pi_193248348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:25 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Maar ik eet het wel :') :'(
Ik zelden _O-
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:28:31 #213
169210 liesje1979
pi_193248351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hoe was het in Den Haag vandaag? Tuintjesgenot?
Vandaag stond in teken van het hoogtepunt van de maand. Kappergenot. :D Met dus een massagestoel tijdens het wassen. En ik ben blij met mijn nieuwe haar, gelijk thuis gewassen en even geverfd. :D
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:29:52 #214
169210 liesje1979
pi_193248375
Wel de duurste kapper waar ik ooit geweest ben, 45 euro. Ga normaal altijd naar van die budgetkappers.
pi_193248377
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die regio doel ik inderdaad op. Ook leuk O+
Zeker. Dat is een heel ander Duitsland.
Niet voor niks dat de nazis daar hun huisbasis hadden. :+
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:30:31 #216
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193248390
Nieuw haar, vind ik een beetje een rare verwoording. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt, Maar er is toch geen haar afgehaald, of nieuw haar bijgeplakt/bijgekomen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:30:33 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
Met nat haar in bed duiken is kut :/
Peenhaar als je wakker wordt _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:30:45 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248396
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef crv het volgende:

[..]

Nu weer een bril dus die schuif ik omhoog :+
Oh _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:31:03 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Eten is wel leuk :@
Berlijn is ook leuk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:31:06 #220
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248402
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Goeie wel, dit weekend pure chocolade smelten en vormpjes van maken, en er discodip op strooien. Vind die kleine, plus ikzelf, vast leuk :+
Leuk!
With the stars as her umbrella
pi_193248407
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Vandaag stond in teken van het hoogtepunt van de maand. Kappergenot. :D Met dus een massagestoel tijdens het wassen. En ik ben blij met mijn nieuwe haar, gelijk thuis gewassen en even geverfd. :D
Ja, die heeft mijn kapper ook, maar dat sloeg nergens op. Maakte meer herrie dan wat anders _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:31:32 #222
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193248409
Four eyes for life
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:31:42 #223
169210 liesje1979
pi_193248415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Nieuw haar, vind ik een beetje een rare verwoording. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt, Maar er is toch geen haar afgehaald, of nieuw haar bijgeplakt/bijgekomen...
Klopt is niet helemaal de correcte term.
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:31:52 #224
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zelden _O-
Ik ook :')
Vind taart niet bevredigend.

Haring daarentegen :9
Oh dat ga ik doen *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:32:11 #225
102912 crv
Screwed up
pi_193248429
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh _O-
Was het zo zat om in het luchtledige te schuiven O-)
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:33:00 #226
169210 liesje1979
pi_193248447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, die heeft mijn kapper ook, maar dat sloeg nergens op. Maakte meer herrie dan wat anders _O-
Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:34:50 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Nieuw haar, vind ik een beetje een rare verwoording. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt, Maar er is toch geen haar afgehaald, of nieuw haar bijgeplakt/bijgekomen...
Zoals mijn hockeyklasgenoten altijd zeiden 'een nieuwe coupage!'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193248484
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.
Is dat dan zoiets :?
Vakman pur sang
pi_193248502
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zeker. Dat is een heel ander Duitsland.
Niet voor niks dat de nazis daar hun huisbasis hadden. :+
Toch kwamen de grootste hardliners uit Pruisen en niet uit Beieren.

Maar Beieren: enorme borden voer, bier in pullen van een liter, daar kun je toch alleen maar van houden? :D
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:36:27 #230
169210 liesje1979
pi_193248503
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is dat dan zoiets :? [ afbeelding ]
Zoiets. :Y
pi_193248506
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Peenhaar als je wakker wordt _O_
Wat?
pi_193248527
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.
Ik vond het niet heel erg comfortabel. :P
pi_193248548
Mijn kapster geeft goeie hoofd massages :9
pi_193248555
Maar
Goed. Ben al gauw tevreden als iemand door mn haar friemelt _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:44:28 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248652
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is dat dan zoiets :? [ afbeelding ]
Welke muurkleur is dat?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:44:55 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248660
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Wat?
Wakker worden met haar wat recht overeind staat, de verkeerde kant op
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:45:19 #237
169210 liesje1979
pi_193248666
Vind alleen dat geklets altijd vervelend, ik hoef echt niet per se te praten bij de kapper.
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:47:22 #238
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248705
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vind alleen dat geklets altijd vervelend, ik hoef echt niet per se te praten bij de kapper.
Ouwehoeren O+
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:49:08 #239
169210 liesje1979
pi_193248736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ouwehoeren O+
Luister liever andere mensen af, :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:51:42 #240
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248774
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:49 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Luister liever andere mensen af, :D
Dat is ook leuk :D
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 22:53:51 #241
169210 liesje1979
pi_193248798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat is ook leuk :D
Soms ook wel soort van genant. Lijkt wel of mensen vergeten waar ze zijn en iedereen ze kan horen. Vanavond een vrouw die uitgebreid zat te vertellen over haar relatiestruggles tijdens de lockdown. Vroeg mijn kapster even te stoppen zodat ik stiekem even over mijn schouder kon kijken. Het luistert toch nog lekkerder af als je er een gezicht bij hebt. :')
pi_193248802
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Welke muurkleur is dat?
Olijfgroen
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:56:20 #243
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248821
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:53 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Soms ook wel soort van genant. Lijkt wel of mensen vergeten waar ze zijn en iedereen ze kan horen. Vanavond een vrouw die uitgebreid zat te vertellen over haar relatiestruggles tijdens de lockdown. Vroeg mijn kapster even te stoppen zodat ik stiekem even over mijn schouder kon kijken. Het luistert toch nog lekkerder af als je er een gezicht bij hebt. :')
_O-

Heerlijk!
Zou ook willen weten wie het was :+

Volgens mij interesseert het mensen soms gewoon niet wie ze kan horen.
With the stars as her umbrella
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 23:01:10 #244
169210 liesje1979
pi_193248893
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Heerlijk!
Zou ook willen weten wie het was :+

Volgens mij interesseert het mensen soms gewoon niet wie ze kan horen.
Ja misschien is dat ook wel zo. Naja prrrima ik luister wel mee. :')
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:01:50 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Heerlijk!
Zou ook willen weten wie het was :+

Volgens mij interesseert het mensen soms gewoon niet wie ze kan horen.
Ja hoi

Zat momenten dat het me echt niet kan boeien ook :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:02:22 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248904
Was Bos nog online?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:02:39 #247
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248911
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja misschien is dat ook wel zo. Naja prrrima ik luister wel mee. :')
Ik ook :+
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hoi

Zat momenten dat het me echt niet kan boeien ook :P
Wendy met haar genitale wratten ;(
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:03:00 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:02 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ook :+
[..]

Wendy met haar genitale wratten ;(
Ja ok, er zijn grenzen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:04:15 #249
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193248948
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, er zijn grenzen _O-
Dat bedoel ik dus :')
Het is 20 jaar geleden maar ik zal haar nooit meer vergeten.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:07:22 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193248994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus :')
Het is 20 jaar geleden maar ik zal haar nooit meer vergeten.
Dat soort figuren spreken mij trouwens wel bovengemiddeld vaak aan met zulke verhalen.
Hebben we dat dan gemeen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:07:50 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249000
Ok, vanavond hoeft mijn elektrische deken op zich niet echt aan :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:08:55 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249015
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
Ok, vanavond hoeft mijn elektrische deken op zich niet echt aan :')
Jawel, niet zo miepen, jij wilde dat ding zo nodig dus dan gebruik je hem ook.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:09:10 #253
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249021
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat soort figuren spreken mij trouwens wel bovengemiddeld vaak aan met zulke verhalen.
Hebben we dat dan gemeen?
Ik deed een sociale opleiding :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:11:01 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249044
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Jawel, niet zo miepen, jij wilde dat ding zo nodig dus dan gebruik je hem ook.
Kan die fucking domotica van Koos dat niet regelen dan :'( }:| }:|

Als temperatuur = >20° Dan elektrische deken = off

:'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:11:33 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik deed een sociale opleiding :')
Ja ik ook, ok, medische bla bla, met mensen.
Beide hebben we een hekel aan mensen en zijn we niet sociaal. Plus geen ziel.
Ik zie een verband
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193249058
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben

https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html

Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:11:47 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249061
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan die fucking domotica van Koos dat niet regelen dan :'( }:| }:|

Als temperatuur = >20° Dan elektrische deken = off

:'(
Branden zul je in dat bed })
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:13:21 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249080
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben

https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html

Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
De gemiddelde mens is helaas niet zo bijster intelligent, en juist die krijgen de meeste kinderen over het algemeen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:13:39 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben

https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html

Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
Dat laatste, check.

Maar BOA's zouden gewoon geen aanhoudingen moeten mogen doen, geen wapenstok en al die shit nodig ook dan.
Laat agenten doen waar ze voor zijnet de spullen die ze hebben en BOA's laten doen waarvoor ze bedacht zijn. Niet door elkaar gooien van die twee aparte functies graag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:13:56 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249089
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Branden zul je in dat bed })
:'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:13:58 #261
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249090
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik ook, ok, medische bla bla, met mensen.
Beide hebben we een hekel aan mensen en zijn we niet sociaal. Plus geen ziel.
Ik zie een verband
_O-

Ik deed SPH.
Ik hoef verder niets te vertellen volgens mij :)

Zielloos en asociaal _O_
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:14:22 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249097
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De gemiddelde mens is helaas niet zo bijster intelligent, en juist die krijgen de meeste kinderen over het algemeen.
Ik heb er maar één, ik ben súper intelligent O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:14:26 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249099
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden O+
Nu alleen niet die bergpoes zien te veroveren :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:15:10 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:13 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Ik deed SPH.
Ik hoef verder niets te vertellen volgens mij :)

Zielloos en asociaal _O_
T+M consultancy, here we come!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:15:47 #265
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249114
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:15 schreef Molo het volgende:

[..]

T+M consultancy, here we come!
Geen klanten want we praten liever niet met mensen :)
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:16:19 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249122
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb er maar één, ik ben súper intelligent O+
Ik geen dus dan ben ik nog intelligentistischer :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:16:42 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Geen klanten want we praten liever niet met mensen :)
We kijken wel wanneer we zin hebben in je aanvraag, graag vooruit betalen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:17:23 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249139
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik geen dus dan ben ik nog intelligentistischer :Y
Ben jij een Influmensa? O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:18:10 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249149
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'

Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:19:05 #270
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249161
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:

[..]

We kijken wel wanneer we zin hebben in je aanvraag, graag vooruit betalen
*;
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:19:29 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249167
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben jij een Influmensa? O+
Dat klinkt alsof ik een besmettelijke ziekte heb :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:19:39 #272
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249169
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'

Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten O+
Ik denk niet dat er iemand geschikt is.
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:20:11 #273
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249180
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'

Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten O+
Ah dat klinkt wat voor mij, kan prima met computers overweg zonder dat ik technische kennis heb :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:21:18 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:19 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er iemand geschikt is.
Nee was zijn eigen omschrijving van hem als persoon

De foto was beetje doorsnee fok Wajonger
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:21:58 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249206
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee was zijn eigen omschrijving van hem als persoon

De foto was beetje doorsnee fok Wajonger
Leugens dus.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:22:01 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249207
Serieus zin in Berlijn, duurt nog lang man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:22:14 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:21 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Leugens dus.
Uiteraard

_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:22:43 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249217
Wat deed LuTuVuDuK ook alweer voor werk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:23:39 #279
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249231
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
Serieus zin in Berlijn, duurt nog lang man _O-
Ruim vijf maanden ja :D
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:24:28 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249238
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
Wat deed LuTuVuDuK ook alweer voor werk?
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193249278
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
en dan steuntrekken *O*
pi_193249296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

en dan steuntrekken *O*
Bijzonder.
Jonge mensen die elkaar opzoeken terwijl dit half half niet mag vind je asociaal maar steuntrekken; *O* *O* *O* *O*
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:29:09 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

en dan steuntrekken *O*
Moet het nog wel aanvragen van de week :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193249305
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bijzonder.
Jonge mensen die elkaar opzoeken terwijl dit half half niet mag vind je asociaal maar steuntrekken; *O* *O* *O* *O*
:D
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:30:08 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249313
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Daarna serieus werkloos? :o

WTF, wat is er gebeurd dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193249314
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Moet het nog wel aanvragen van de week :+
ben je niet te laat?
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:30:47 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:23 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ruim vijf maanden ja :D
Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan dit :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:32:40 #288
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249340
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan dit :')
:')
With the stars as her umbrella
pi_193249357
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Ik zou er niet zo luchtig om doen.
YOU gotta fight! For your right! Toooo...
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:36:08 #290
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249380
biw :W
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:36:31 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249388
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Daarna serieus werkloos? :o

WTF, wat is er gebeurd dan?
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:38:19 #292
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249401
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
:o

Heb je hulp in de juridische hoek gezocht?
Wat een vaag gedoe zeg!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:38:31 #293
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249403
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
wow, de lutsers
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:38:43 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249406
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zou er niet zo luchtig om doen.
YOU gotta fight! For your right! Toooo...
Vroeger zou ik het daar helemaal mee eens zijn geweest, maar ben er achter gekomen dat werken niet je nummer 1 prioriteit moet zijn in het leven.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193249413
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Ja daar ben je nog voor gewaarschuwd, was gewoon naar kantoor gegaan. :(
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:43:56 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249468
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Wacht, wat???

En waarom heb je die optie drie gekozen dan? :o

En wat Miauw zegt, juridische hulp ingeschakeld?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:44:17 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:38 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:o

Heb je hulp in de juridische hoek gezocht?
Wat een vaag gedoe zeg!
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:45:35 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was :+
Ja, dat kan allemaal, maar jezus man, je gooit toch niet zo maar al je rechten weg nu mag ik hopen??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:46:05 #299
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was :+
Joeeee, snap ik! Maar je hebt nu geen recht op WW, toch?
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:46:08 #300
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249498
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Wacht, wat???

En waarom heb je die optie drie gekozen dan? :o

En wat Miauw zegt, juridische hulp ingeschakeld?
Omdat 1, onbetaald verlof slaat nergens op, 2 gezien mijn gezondheid en het advies wilde ik niet op (en niet bepaald hygiënisch :r ) kantoor werken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')