Het is je vergevenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van taart en dat soort zaken
En daarna?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
Na mijn oogoperaties heb ik nog 25 jaar geprobeerd mijn bril omhoog te schuiven
Eten is wel leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volg mij droom jij nog over eten?![]()
Nu weer een bril dus die schuif ik omhoogquote:
Goeie wel, dit weekend pure chocolade smelten en vormpjes van maken, en er discodip op strooien. Vind die kleine, plus ikzelf, vast leukquote:
Ja, ik denk dat Beieren wel de meeste kans maakt. of bedoel je iets anders...??quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok net een tikje verder, maar het zou kunnen
Die regio doel ik inderdaad op. Ook leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Beieren wel de meeste kans maakt. of bedoel je iets anders...??
Vandaag stond in teken van het hoogtepunt van de maand. Kappergenot.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was het in Den Haag vandaag? Tuintjesgenot?
Zeker. Dat is een heel ander Duitsland.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die regio doel ik inderdaad op. Ook leuk
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Nu weer een bril dus die schuif ik omhoog
Leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie wel, dit weekend pure chocolade smelten en vormpjes van maken, en er discodip op strooien. Vind die kleine, plus ikzelf, vast leuk
Ja, die heeft mijn kapper ook, maar dat sloeg nergens op. Maakte meer herrie dan wat andersquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag stond in teken van het hoogtepunt van de maand. Kappergenot.Met dus een massagestoel tijdens het wassen. En ik ben blij met mijn nieuwe haar, gelijk thuis gewassen en even geverfd.
Klopt is niet helemaal de correcte term.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Nieuw haar, vind ik een beetje een rare verwoording. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt, Maar er is toch geen haar afgehaald, of nieuw haar bijgeplakt/bijgekomen...
Ik ookquote:
Was het zo zat om in het luchtledige te schuivenquote:
Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heeft mijn kapper ook, maar dat sloeg nergens op. Maakte meer herrie dan wat anders
Zoals mijn hockeyklasgenoten altijd zeiden 'een nieuwe coupage!'quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Nieuw haar, vind ik een beetje een rare verwoording. Ik begrijp best wat er bedoeld wordt, Maar er is toch geen haar afgehaald, of nieuw haar bijgeplakt/bijgekomen...
Is dat dan zoietsquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.
Toch kwamen de grootste hardliners uit Pruisen en niet uit Beieren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker. Dat is een heel ander Duitsland.
Niet voor niks dat de nazis daar hun huisbasis hadden.
Ik vond het niet heel erg comfortabel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Wist niet dat kappers dat hadden. Deze was wel stil. Ik twijfelde of ik het wel wilde want een keer op schiphol in zon stoel gaan zitten en dat was nogal hard. Maar deze was wel relaxt.
Wakker worden met haar wat recht overeind staat, de verkeerde kant opquote:
Ouwehoerenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vind alleen dat geklets altijd vervelend, ik hoef echt niet per se te praten bij de kapper.
Soms ook wel soort van genant. Lijkt wel of mensen vergeten waar ze zijn en iedereen ze kan horen. Vanavond een vrouw die uitgebreid zat te vertellen over haar relatiestruggles tijdens de lockdown. Vroeg mijn kapster even te stoppen zodat ik stiekem even over mijn schouder kon kijken. Het luistert toch nog lekkerder af als je er een gezicht bij hebt.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms ook wel soort van genant. Lijkt wel of mensen vergeten waar ze zijn en iedereen ze kan horen. Vanavond een vrouw die uitgebreid zat te vertellen over haar relatiestruggles tijdens de lockdown. Vroeg mijn kapster even te stoppen zodat ik stiekem even over mijn schouder kon kijken. Het luistert toch nog lekkerder af als je er een gezicht bij hebt.
Ja misschien is dat ook wel zo. Naja prrrima ik luister wel mee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heerlijk!
Zou ook willen weten wie het was![]()
Volgens mij interesseert het mensen soms gewoon niet wie ze kan horen.
Ja hoiquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heerlijk!
Zou ook willen weten wie het was![]()
Volgens mij interesseert het mensen soms gewoon niet wie ze kan horen.
Ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien is dat ook wel zo. Naja prrrima ik luister wel mee.
Wendy met haar genitale wrattenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoi
Zat momenten dat het me echt niet kan boeien ook
Ja ok, er zijn grenzenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Wendy met haar genitale wratten
Dat bedoel ik dusquote:
Dat soort figuren spreken mij trouwens wel bovengemiddeld vaak aan met zulke verhalen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Het is 20 jaar geleden maar ik zal haar nooit meer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |