abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:22:01 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249207
Serieus zin in Berlijn, duurt nog lang man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:22:14 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:21 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Leugens dus.
Uiteraard

_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:22:43 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249217
Wat deed LuTuVuDuK ook alweer voor werk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:23:39 #279
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249231
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
Serieus zin in Berlijn, duurt nog lang man _O-
Ruim vijf maanden ja :D
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:24:28 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249238
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
Wat deed LuTuVuDuK ook alweer voor werk?
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193249278
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
en dan steuntrekken *O*
pi_193249296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

en dan steuntrekken *O*
Bijzonder.
Jonge mensen die elkaar opzoeken terwijl dit half half niet mag vind je asociaal maar steuntrekken; *O* *O* *O* *O*
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:29:09 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

en dan steuntrekken *O*
Moet het nog wel aanvragen van de week :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193249305
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bijzonder.
Jonge mensen die elkaar opzoeken terwijl dit half half niet mag vind je asociaal maar steuntrekken; *O* *O* *O* *O*
:D
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:30:08 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249313
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Daarna serieus werkloos? :o

WTF, wat is er gebeurd dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193249314
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Moet het nog wel aanvragen van de week :+
ben je niet te laat?
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:30:47 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:23 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ruim vijf maanden ja :D
Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan dit :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:32:40 #288
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249340
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan dit :')
:')
With the stars as her umbrella
pi_193249357
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Ik zou er niet zo luchtig om doen.
YOU gotta fight! For your right! Toooo...
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:36:08 #290
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249380
biw :W
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:36:31 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249388
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Daarna serieus werkloos? :o

WTF, wat is er gebeurd dan?
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:38:19 #292
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249401
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
:o

Heb je hulp in de juridische hoek gezocht?
Wat een vaag gedoe zeg!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:38:31 #293
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193249403
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
wow, de lutsers
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:38:43 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249406
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zou er niet zo luchtig om doen.
YOU gotta fight! For your right! Toooo...
Vroeger zou ik het daar helemaal mee eens zijn geweest, maar ben er achter gekomen dat werken niet je nummer 1 prioriteit moet zijn in het leven.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193249413
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Ja daar ben je nog voor gewaarschuwd, was gewoon naar kantoor gegaan. :(
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:43:56 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249468
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Wacht, wat???

En waarom heb je die optie drie gekozen dan? :o

En wat Miauw zegt, juridische hulp ingeschakeld?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:44:17 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:38 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:o

Heb je hulp in de juridische hoek gezocht?
Wat een vaag gedoe zeg!
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:45:35 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193249491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was :+
Ja, dat kan allemaal, maar jezus man, je gooit toch niet zo maar al je rechten weg nu mag ik hopen??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:46:05 #299
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193249497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was :+
Joeeee, snap ik! Maar je hebt nu geen recht op WW, toch?
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 23:46:08 #300
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193249498
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Wacht, wat???

En waarom heb je die optie drie gekozen dan? :o

En wat Miauw zegt, juridische hulp ingeschakeld?
Omdat 1, onbetaald verlof slaat nergens op, 2 gezien mijn gezondheid en het advies wilde ik niet op (en niet bepaald hygiënisch :r ) kantoor werken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')