De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.quote:
en dan steuntrekkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Bijzonder.quote:
Moet het nog wel aanvragen van de weekquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijzonder.
Jonge mensen die elkaar opzoeken terwijl dit half half niet mag vind je asociaal maar steuntrekken;![]()
![]()
![]()
Daarna serieus werkloos?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
ben je niet te laat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet het nog wel aanvragen van de week
Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan ditquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan dit
Ik zou er niet zo luchtig om doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarna serieus werkloos?![]()
WTF, wat is er gebeurd dan?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
wow, de lutsersquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Vroeger zou ik het daar helemaal mee eens zijn geweest, maar ben er achter gekomen dat werken niet je nummer 1 prioriteit moet zijn in het leven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo luchtig om doen.
YOU gotta fight! For your right! Toooo...
Ja daar ben je nog voor gewaarschuwd, was gewoon naar kantoor gegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Wacht, wat???quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje wasquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heb je hulp in de juridische hoek gezocht?
Wat een vaag gedoe zeg!
Ja, dat kan allemaal, maar jezus man, je gooit toch niet zo maar al je rechten weg nu mag ik hopen??quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was
Joeeee, snap ik! Maar je hebt nu geen recht op WW, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was
Omdat 1, onbetaald verlof slaat nergens op, 2 gezien mijn gezondheid en het advies wilde ik niet op (en niet bepaald hygiënischquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, wat???
En waarom heb je die optie drie gekozen dan?![]()
En wat Miauw zegt, juridische hulp ingeschakeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |