Jawel, niet zo miepen, jij wilde dat ding zo nodig dus dan gebruik je hem ook.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
Ok, vanavond hoeft mijn elektrische deken op zich niet echt aan
Ik deed een sociale opleidingquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat soort figuren spreken mij trouwens wel bovengemiddeld vaak aan met zulke verhalen.
Hebben we dat dan gemeen?
Kan die fucking domotica van Koos dat niet regelen danquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, niet zo miepen, jij wilde dat ding zo nodig dus dan gebruik je hem ook.
Ja ik ook, ok, medische bla bla, met mensen.quote:
Branden zul je in dat bedquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan die fucking domotica van Koos dat niet regelen dan![]()
![]()
![]()
Als temperatuur = >20° Dan elektrische deken = off
De gemiddelde mens is helaas niet zo bijster intelligent, en juist die krijgen de meeste kinderen over het algemeen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben
https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html
Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
Dat laatste, check.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben
https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html
Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook, ok, medische bla bla, met mensen.
Beide hebben we een hekel aan mensen en zijn we niet sociaal. Plus geen ziel.
Ik zie een verband
Ik heb er maar één, ik ben súper intelligentquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde mens is helaas niet zo bijster intelligent, en juist die krijgen de meeste kinderen over het algemeen.
Nu alleen niet die bergpoes zien te veroverenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden
T+M consultancy, here we come!quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik deed SPH.
Ik hoef verder niets te vertellen volgens mij![]()
Zielloos en asociaal
Ik geen dus dan ben ik nog intelligentistischerquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er maar één, ik ben súper intelligent
We kijken wel wanneer we zin hebben in je aanvraag, graag vooruit betalenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen klanten want we praten liever niet met mensen
Ben jij een Influmensa?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geen dus dan ben ik nog intelligentistischer
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
We kijken wel wanneer we zin hebben in je aanvraag, graag vooruit betalen
Dat klinkt alsof ik een besmettelijke ziekte hebquote:
Ik denk niet dat er iemand geschikt is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'
Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten
Ah dat klinkt wat voor mij, kan prima met computers overweg zonder dat ik technische kennis hebquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'
Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten
Nee was zijn eigen omschrijving van hem als persoonquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand geschikt is.
Leugens dus.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee was zijn eigen omschrijving van hem als persoon
De foto was beetje doorsnee fok Wajonger
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.quote:
en dan steuntrekkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Bijzonder.quote:
Moet het nog wel aanvragen van de weekquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijzonder.
Jonge mensen die elkaar opzoeken terwijl dit half half niet mag vind je asociaal maar steuntrekken;![]()
![]()
![]()
Daarna serieus werkloos?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
ben je niet te laat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet het nog wel aanvragen van de week
Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan ditquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, in mijn hoofd was het lang, maar stuk korter dan dit
Ik zou er niet zo luchtig om doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De komende 10 dagen ben ik officieel nog animator/grafisch vormgever.
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarna serieus werkloos?![]()
WTF, wat is er gebeurd dan?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
wow, de lutsersquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Vroeger zou ik het daar helemaal mee eens zijn geweest, maar ben er achter gekomen dat werken niet je nummer 1 prioriteit moet zijn in het leven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo luchtig om doen.
YOU gotta fight! For your right! Toooo...
Ja daar ben je nog voor gewaarschuwd, was gewoon naar kantoor gegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Wacht, wat???quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting; Ik was weer deels op kantoor aan het werk ivm revalidatie, coronacrisis breekt uit, net daarvoor was ik al thuis aan het werk omdat ik vreselijk ziek was geworden van achterlijke epilepsiemedicijnen. Was benauwd, kortademig en koorts en na de antibiotica was ik fysiek weer redelijk afgetakeld. Enfin, na heel veel wikken en wegen had het bedrijf toch maar besloten dat iedereen thuis mocht werken maar een paar wilden dat niet dus dat schuurde al. Na 1,5e week waren ze het beu en eisten dat iedereen weer op kantoor kwam werken. Dat weigerde ik vanwege de hele situatie inclusief mijn eigen fysiek, daarop kreeg ik 3 opties. Of onbetaald verlof, of per direct weer fulltime op kantoor of ontbinding van mijn vaste contract. Het werd dus optie 3 omdat dat voor mij persoonlijk de enige keuze was die ik kon maken.
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje wasquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heb je hulp in de juridische hoek gezocht?
Wat een vaag gedoe zeg!
Ja, dat kan allemaal, maar jezus man, je gooit toch niet zo maar al je rechten weg nu mag ik hopen??quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was
Joeeee, snap ik! Maar je hebt nu geen recht op WW, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja juridisch loket, maar heb er nog geen moment een schuldgevoel aan gehad. Met mijn werkgever zelf kon ik prima overweg hoor dat was ook totaal niet het probleem, het is meer de hele situatie geweest. Om nog even wat achtergrond te geven, het bedrijf waar ik werkte werd 2 jaar geleden overgenomen door het huidige bedrijf, precies in de periode dat ik in het ziekenhuis lag dus heb heel die overgang gemist. Daarbij was de reistijd gewoon kut en heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik Tilburg echt een kutstad vind wat misschien niet zo tactisch is als je nieuwe werkgever in Tilburg zit en daar ook graag zijn netwerk heeft. Maar ze hadden wel meer vreemde dingen zoals al het personeel zo dicht mogelijk in de buurt zoeken om maar geen reiskosten te hoeven betalen, geen pensioenregeling etc. Dat zat allemaal nog wel in mijn oude contract waardoor ik sowieso een beetje een buitenbeentje was
Omdat 1, onbetaald verlof slaat nergens op, 2 gezien mijn gezondheid en het advies wilde ik niet op (en niet bepaald hygiënischquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, wat???
En waarom heb je die optie drie gekozen dan?![]()
En wat Miauw zegt, juridische hulp ingeschakeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |