Jawel, niet zo miepen, jij wilde dat ding zo nodig dus dan gebruik je hem ook.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
Ok, vanavond hoeft mijn elektrische deken op zich niet echt aan
Ik deed een sociale opleidingquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat soort figuren spreken mij trouwens wel bovengemiddeld vaak aan met zulke verhalen.
Hebben we dat dan gemeen?
Kan die fucking domotica van Koos dat niet regelen danquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, niet zo miepen, jij wilde dat ding zo nodig dus dan gebruik je hem ook.
Ja ik ook, ok, medische bla bla, met mensen.quote:
Branden zul je in dat bedquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan die fucking domotica van Koos dat niet regelen dan![]()
![]()
![]()
Als temperatuur = >20° Dan elektrische deken = off
De gemiddelde mens is helaas niet zo bijster intelligent, en juist die krijgen de meeste kinderen over het algemeen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben
https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html
Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
Dat laatste, check.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
zie hier waarom ze dus extra dingen nodig hebben
https://nos.nl/artikel/23(...)strand-ijmuiden.html
Wtf is hier mis gegaan met de opvoeding
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook, ok, medische bla bla, met mensen.
Beide hebben we een hekel aan mensen en zijn we niet sociaal. Plus geen ziel.
Ik zie een verband
Ik heb er maar één, ik ben súper intelligentquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde mens is helaas niet zo bijster intelligent, en juist die krijgen de meeste kinderen over het algemeen.
Nu alleen niet die bergpoes zien te veroverenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even knuffelen met de havenpoes begint een traditie te worden
T+M consultancy, here we come!quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik deed SPH.
Ik hoef verder niets te vertellen volgens mij![]()
Zielloos en asociaal
Ik geen dus dan ben ik nog intelligentistischerquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er maar één, ik ben súper intelligent
We kijken wel wanneer we zin hebben in je aanvraag, graag vooruit betalenquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen klanten want we praten liever niet met mensen
Ben jij een Influmensa?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geen dus dan ben ik nog intelligentistischer
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
We kijken wel wanneer we zin hebben in je aanvraag, graag vooruit betalen
Dat klinkt alsof ik een besmettelijke ziekte hebquote:
Ik denk niet dat er iemand geschikt is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'
Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten
Ah dat klinkt wat voor mij, kan prima met computers overweg zonder dat ik technische kennis hebquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie net op LinkedIn een 'klantvriendelijke all round ICT-er'
Ik denk dan aan iemand die niks kan en geen nee durft te zeggen tegen klanten
Nee was zijn eigen omschrijving van hem als persoonquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand geschikt is.
Leugens dus.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee was zijn eigen omschrijving van hem als persoon
De foto was beetje doorsnee fok Wajonger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |