Hoe noemen ze dat? een dubbele bevestiging? Contradictio intermis of whatever?quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, nog niets leuks gezien eigenlijk
Ik heb ook nog niet gekeken maar ik weet zeker dat het juiste paar ergens op mij wacht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat? een dubbele bevestiging? Contradictio intermis of whatever?
In iedergeval kan dit niet in 1 zin tegelijk...
niet die van die foto iig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet gekeken maar ik weet zeker dat het juiste paar ergens op mij wacht.
Dank U.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Contradictio in terminis zoek je denk ik, AI.
Ik heb ze toch niet gekocht...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
En jij mag niets zeggen met je sportschoenhakken
Nee wordt veel gegeten hier. Snelle maaltijd = pasta met tomatensaus, mozzarella en stukken paprika of andere rauwe groenten erbijquote:
Geen idee, ik heb al 35 jaar een bril. Ik zou niet weten wat het is, om zonder te leven..quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...
Hoe lang duurt dat?
Oh, dat heb ik dus gemist...quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
Bos, bloem is al sinds de eerste persconferentie bijna nergens meer te krijgen, net als gist
Is serieus nét door de AH een buffelburrata bezorgdquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik droom al sinds de lockdown van een salade met burrata die ik hier in de buurt wel eens haalde
Ik zit hem constant goed te zetten, of als ik iets in oog voel, dan ga ik echt van de zijkant proberen in mijn oog te wrijven en zo.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al 35 jaar een bril. Ik zou niet weten wat het is, om zonder te leven..
6 maanden en een dagquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb verdorie al een half jaar geen bril, maar schuif hem nog steeds onbewust goed op mijn neus...
Hoe lang duurt dat?
Echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Is serieus nét door de AH een buffelburrata bezorgd![]()
Zo lekker dat!
Coronakilo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |