Ik had het over het algemene topic, waar jij allemaal mee zit boeit me niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet dat ik soms nogal hard kan overkomen enzo. Terwijl helemaal niet eens zo bedoelt hoor.
Ik vond het onterecht slotje, maar zal het aan de mods laten verder. Ik hoop dat ie gewoon weer open gaat.
Nouja welk topic dan ook, het is niet mijn doel om iedereen voor de voeten te schoppen ofzo. Beetje kritisch en cynisch kunnen zijn moet wel kunnen.\quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik had het over het algemene topic, waar jij allemaal mee zit boeit me niet eigenlijk.
Als je overigens zo bot op iedereen blijft reageren gaat ie zo dicht.quote:
Ik vind suggereren dat ik erg dom zou zijn zonder verdere onderbouwing, zoals in dat topic gebeurt, anders ook nogal bot en ronduit onvriendelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je overigens zo bot op iedereen blijft reageren gaat ie zo dicht.
Kansloos. Als jij het allemaal niet snapt, wil dat nog niet zeggen dat het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over
Kan dit topic dicht? TS loopt zijn eigen onjuiste en onbetrouwbare methode te verzinnen om de mortality rate te berekenen.
Wat enige discussie bij voorbaat zinloos maakt want gestoeld op onjuiste berekeningen.
Ah, jij kwam hem hier ook al even onder de aandacht brengen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
Kan dit topic dicht? TS loopt zijn eigen onjuiste en onbetrouwbare methode te verzinnen om de mortality rate te berekenen.
Wat enige discussie bij voorbaat zinloos maakt want gestoeld op onjuiste berekeningen.
Dicht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
Dankquote:
Belachelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef capricia het volgende:
Ik wens TS een fijne vakantie in Thailand.
Je houding in dit topic en naar alle slachtoffers vind ik respectloos. Hiermee beëindigen we je topic.
"Gespeelde onnozelheid".quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, jij kwam hem hier ook al even onder de aandacht brengen.
Kritische geluiden: prima, discussie: prima. Maar met deze TS en zijn gelijkdenkende matties is niet te discussiëren.
Ziehier de (gespeelde?) onnozelheid COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).quote:
Ach, het leidt mijn aandacht wat af van het virus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).
Zat dat ook al te denken jah goh moet toch lastig stukje zijn als mod. Maar ok jullie doen t goed hoor modjes sorry dat ik af ent-oké vervelend benquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).
Wat vind je zelf van je bijdrage waarbij de volledige post is: 'PANIEK'.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
Mijn berichten verdwijnen als sneeuw voor de zon. Waarom?
Eh, dat is het momenteel toch of lag je onder een steen?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je bijdrage waarbij de volledige post is: 'PANIEK'.
Nou, ik vind het niet echt bijdragen om 'paniek' te schreeuwen. Daarom is die post verwijderd.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, dat is het momenteel toch of lag je onder een steen?
Alle media schreeuwen paniek, toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet echt bijdragen om 'paniek' te schreeuwen. Daarom is die post verwijderd.
Ben je in paniek? Oprechte vraag.
Prima. Leg dan in het topic uit waarom je het daar niet mee eens bent. Alleen maar één woord schreeuwen is niet genoeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alle media schreeuwen paniek, toch?
Ik ben het daar niet mee eens, sorry
Dat is de tendensquote:Op zondag 15 maart 2020 02:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima. Leg dan in het topic uit waarom je het daar niet mee eens bent. Alleen maar één woord schreeuwen is niet genoeg.
Als iemand loopt te gillen WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAN is daar wmb weinig mis mee om dat een paniekvogel te vinden. Maar tegen iemand die zich gewoon zorgen maakt is het onnodig en onaardig.quote:
Wat bedoelde je nou met 'ja laten we elkaar gaan aanvallen' onder mijn (volgens mij juist lieve) post over m'n achterbuurman die niet over of tegen jou was? Want je bent best slecht te volgen vanavond.quote:
Dat was algemeen, je voelt je te snel persoonlijk aangevallen, maakt je een mooi mens.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou met 'ja laten we elkaar gaan aanvallen' onder mijn (volgens mij juist lieve) post over m'n achterbuurman die niet over of tegen jou was? Want je bent best slecht te volgen vanavond.
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me ook even afvroeg hier in de FB of jij in paniek was. Doordat je zo schreeuwde.quote:
Ja, dat zei je al, dus nee, misschien ben jij wel in de paniekquote:Op zondag 15 maart 2020 02:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me ook even afvroeg hier in de FB of jij in paniek was. Doordat je zo schreeuwde.
Nee. Niet echt.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, dus nee, misschien ben jij wel in de paniek
Ik zal me gedragen, soort vanquote:Op zondag 15 maart 2020 02:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Niet echt.
Maar je vraag is wel beantwoord toch?
Dan heb je m'n post wellicht achterstevoren gelezen ofzo want echt, het was 100 procent positief en m'n lieve oude achterbuurman en dan begin jij over aanvallen. Ik snapte er echt geen kont vanquote:Op zondag 15 maart 2020 02:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat was algemeen, je voelt je te snel persoonlijk aangevallen, maakt je een mooi mens.
Jaha, slaap lekkerquote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je m'n post wellicht achterstevoren gelezen ofzo want echt, het was 100 procent positief en m'n lieve oude achterbuurman en dan begin jij over aanvallen. Ik snapte er echt geen kont van
Ik ga wel ff slapen zo want ik ben oud. Tot morgen
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:47 schreef kree het volgende:
Ben nog pissed over dit btw COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #273 Waar we kijken naar Hong Kong
Niet het topic opzich maar wel wat er uit werd gemod enzo.het ging wel ok allemaal, Maargoed moet er weer ff bezem doorheen blabla. Soort van password “im god”. Laat gaan er was geen drama en nog niet maar ok ik durf al niet eens meer te posten nu omdat ik gezeiok krijg elke keer is het niet van mods dan wel over incident waar lk allang al sorru voor heb gezegd. Ben nog 1 van de weinigen denk die dan ook de totale schade zelf maar weer bertaald...
Anyway dat is wat het is niks meer aan te doen. Rest reageer ol gewoon zpa;s ol deml
Euh? Jij bent mod? Dacht het niet. Jullie lezen of zoeken specifiek en ok ik hield me al in nl. Maar als er vragen komen ofzo dan reageer ik er wel op?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.
Die laatste zin ook. Ik krijg bijkans koppijn om door jouw posts heen te komen.
Ik reageer gewoon waar ik wil he? Em ol het zou me nog niet eens verbazen as ik hiervoor weer een ban krijg. Nouja ga iig beetje met de mods mee enzo maar mag er best wel even kritiek op hebben denk.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.
Die laatste zin ook. Ik krijg bijkans koppijn om door jouw posts heen te komen.
Nee want nu haal je dus stuk weg van mij. Ok we gaan er niet in het topic over verder nu. Dat is beloofd van mij.quote:
IK heb het weggehaald. We hebben nu echt twaalf keer tegen je gezegd dat het klaar is, zowel vriendelijk als waarschuwing en overal en nergens. En jij geeft hier als antwoord dat je nog wel even door wilt gaan. Nee. Het is klaar. Dat is alle feedback die je er verder nog over gaat krijgen want we kunnen niet heel de dag alleen maar met jou bezig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want nu haal je dus stuk weg van mij. Ok we gaan er niet in het topic over verder nu. Dat is beloofd van mij.
Maar het is wel beetje selectief wat weghalen nu enzo he? In feedback. Vaker afgevraagd dat. Wil je wel feedback?
Maar ok laat gaan er hoeft echt ook niet veel drama over gemaakt te worden mail wel ff met forum admins als ik zin heb weer. Nu ff niet nl.
Nou wie of wat maakt niet uit. Maar blijf wel even open voor feedback ofzo. Zo erg kwaad was het allemaal niet bedoelt en ok ik geef tich keer antwoord of zelfde vraag. Maar die komt ook doordat de rest mij blijft vragen of kritiek op leveren. Het is allemaal niet zo kwaad bedoelt van mijn kant hoor. Hoop dan maar dat jullie dat ook snappen? Het is veel lastigere nl voor mij om me al in te houden omdat ik stom was en een fout maakte, Dat maakt me niet gelijk een onwijze klootzak ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
IK heb het weggehaald. We hebben nu echt twaalf keer tegen je gezegd dat het klaar is, zowel vriendelijk als waarschuwing en overal en nergens. En jij geeft hier als antwoord dat je nog wel even door wilt gaan. Nee. Het is klaar. Dat is alle feedback die je er verder nog over gaat krijgen want we kunnen niet heel de dag alleen maar met jou bezig zijn.
Nou ok weet ik niet of net zijn denk niet alleen mods. Maar ook eens ik zal erover op houden wel nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:37 schreef Greys het volgende:
Niemand noemt je een onwijze mlootzak, dat maak je er helemaal zelf van. We hebben hier gewoon geen tijd voor nu. Alle hens aan dek. Daar hebben we ieders medewerking bij nodig dus ook de jouwe.
Wat is dit nou voor een slotje op een topic over hamsteraars vs niet hamsteraars?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:53 schreef capricia het volgende:
Er is gewoon eten te koop in de supermarkt.
Kom maar terug als alles op is.
Omdat het topic gaat over ik versus de rest. Het is polariserend, het zet groepen mensen tegen elkaar op. En dat draagt niets bij.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een slotje op een topic over hamsteraars vs niet hamsteraars?
Pak ik op.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Afhaalrestauranten open of dicht?
Het meervoud van ‘restaurant’ is ‘restaurantS’.
Lol, ik? Het is een discussie waarbij de niet-hamsteraars alleen maar kunnen schelden en geen enkel argument geven. Is dat niet vooral waarom het niks bijdraagt als je er objectief (en eerlijk) naar kijkt? In plaats van dit meldt als drogredenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het topic gaat over ik versus de rest. Het is polariserend, het zet groepen mensen tegen elkaar op. En dat draagt niets bij.
Je stelde hier een vraag. Ik gaf je netjes antwoord waarom je topic gesloten is.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:11 schreef phoenyx het volgende:
Als moderator moet je je eigen mening erbuiten laten hé, laten we dat vooral niet vergeten.
Netjes antwoord geven is nogal wat anders dan een logisch antwoord geven waarom je een topic sluit. Netjes antwoorden kunnen veel modsquote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Je stelde hier een vraag. Ik gaf je netjes antwoord waarom je topic gesloten is.
Ben je het daar niet mee eens, mail dan met forum@fok.nl
Hier doorgaan heeft geen zin.
Hou op met je gezeik, zielige droeftoeter.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Netjes antwoord geven is nogal wat anders dan een logisch antwoord geven waarom je een topic sluit. Netjes antwoorden kunnen veel mods
Is dit ook toegestaan?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:44 schreef civspeler het volgende:
[..]
Hou op met je gezeik, zielige droeftoeter.
Ga janken joh. Je doet zelf niet anders dan om bans smeken voor topics van anderen.quote:
Waar doe ik dat?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef civspeler het volgende:
[..]
Ga janken joh. Je doet zelf niet anders dan om bans smeken voor topics van anderen.
Kan wezen, maar gisteren werd er zonder pardon een topic van me gesloten waar ik serieus veel moeite voor had gedaan om het netjes te onderbouwen, inclusief bronvermelding voor elk cijfertje etc., en veel tijd in had zitten. Vervolgens beginnen er hier een paar sneuneuzen te roepen dat ik zogenaamd "dom" ben en wordt dat topic zonder verder onderzoek direct op slot gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Greys het volgende:
Haal in deze voor iedereen heel rare en soms akelige tijden ajb wat vaker je schouders op als je het een keer niet eens bent met een mod of een andere user.
Iedere mod van COR loopt op zijn/haar tandvlees vanwege de begrijpelijke mega vele posts, hebben privé net als iedereen ook zo hun zorgen en drukte en chaos qua werk etc, we zijn allemaal vrijwilligers en we hebben waarschijnlijk nog een tijdje te gaan hier met zijn allen.
We moeten met elkaar gewoon net even iets vaker bedenken wat écht belangrijk is nu. Dan maar een keer niet je gelijk. Zal andersom ook weleens voorkomen.
Dankjewel voor jullie begrip.
Mailen heeft geen enkele zin, zo weet ik uit ervaring. Wordt niet op gereageerd, tenzij je meteen in de hol van de FA's kruipt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Greys het volgende:
Het is even niet anders. Over je ban kan je altijd mailen met de FA's als je het daar niet mee eens was en ik kan je verzekeren dat een topic echt beoordeeld wordt en niet 'zonder onderzoek gesloten.'
Het was een griep-vergelijking topic. Daar zijn we wel klaar mee. Het gaat om capaciteiten en niet om de ernst van het virus.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef civspeler het volgende:
[..]
Mailen heeft geen enkele zin, zo weet ik uit ervaring. Wordt niet op gereageerd, tenzij je meteen in de hol van de FA's kruipt.
Ik ga even vragen of een FA het kan samenvoegen. Heb die ene vast even beetje opgeschoond. Komt goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dees COR / Ondersteuning als vrijwilliger
En dees COR / Corona hulp. zijn misschien te combineren?
Opgelost, dank jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:37 schreef FYazz het volgende:
COR / Waarom zien we de koning niet?
Is het nodig/gewenst dat (oude) mannen op het randje denigrerend doen over en geilen op de jonge prinsessen.
Echt hé, ik dacht dat ik debiel aan het worden was. Klikte vanuit hier op de link en kwam steeds in DEF uit, maar het was een merge-foutje dusquote:Op maandag 16 maart 2020 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
WGR / Luchtverkeersleider #15 Heb hem al geTRd maar dit is een merge gone wrong![]()
Laatste drie (?) posts of zo horen in COR.
Ja. Foutje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt hé, ik dacht dat ik debiel aan het worden was. Klikte vanuit hier op de link en kwam steeds in DEF uit, maar het was een merge-foutje dus
Ja. Gesloten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:26 schreef Nikonlover het volgende:
Mag dit soort bangmakerij weg?
COR / Spaanse griep taferelen!
Check.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:34 schreef Magica het volgende:
COR / Zorgpersoneel verzameltopic. Deel 2
Kan deze gereekst worden ajb?
Kan deze reactie weg?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef FYazz het volgende:
COR / Hoe kan je het beste corona faken?
Kan deze dicht?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollig topic.
Done.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef FYazz het volgende:
COR / Hoe kan je het beste corona faken?
Kan deze dicht?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollig topic.
Dat vond ik van jouw topic ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:30 schreef incel het volgende:
[..]
Kan deze reactie weg?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollige reactie.
COR is een prima subforum waar echt wel ruimte is voor allerlei meningen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel hoe het hier gaat in COR. Doe je helaas weinig aan.
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:00 schreef FYazz het volgende:
[..]
COR is een prima subforum waar echt wel ruimte is voor allerlei meningen.
Maar wil je lollig doen over het faken van een dodelijk virus zit je denk ik in ONZ of NWS beter op z'n plek. Daar is alle ruimte om (niet) lollig en onfatsoenlijk te doen.
Als dit tegen de policy van FOK! en het subforum ingaat wel. Neem aan dat een trolltopic daaronder valt. Een topic over het faken van Corona nodigt niet uit tot een serieuze discussie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.
Ik ben wel klaar met alle genot/god posts. Doe maar gewoon niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wtf?
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #334
Hoezo wordt mijn post verwijderd?
Ik schreef alleen over dit live filmpje:
Sterfte concentreert zich in top van de piramide. Waar ziekte het meest ernstig is en mensen op de IC worden opgenomen. JaapGOD.
Waarom mag dat niet?
Dus alleen omdat er JaapGOD achter staat mag het niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met alle genot/god posts. Doe maar gewoon niet.
Precies, We zijn al bijna al onze rechten en vrijheden kwijt. Komt vrijheid van meningsuiting daar dan echt nog bovenop?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:19 schreef incel het volgende:
[..]
Precies, We zijn al bijna al onze rechten en vrijheden kwijt. Komt vrijheid van meningsuiting daar dan echt nog bovenop?
Enge tijd leven we in.
Of....je kan het gewoon niet doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus alleen omdat er JaapGOD achter staat mag het niet?
Wat mocht dan wel? Jaap?
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Ik mag geen mening hebben over Jaap? Jij bepaalt toch niet of ik iemand een God noem of niet? Het was gewoon een inhoudelijke reactie op een livefeed in de kamer. Dat verwijder je toch niet..quote:
Misschien kun je deze post nog eens lezen.quote:
Mee eens. Ik was me van geen kwaad bewust. Zou fijn zijn als we weten wat wel en niet mag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:22 schreef Fretwork het volgende:
Wellicht handig om deze regels dan in de OP te zetten, dan lijkt het geen complete willekeur
Je bent echt wel een beetje aan het zuigen nu hoor. Al dagen zoek je het randje op, mentionen, hihaho-posts, wordt je teruggefloten, krijg je DM's, moeten er grappen over gemaakt worden in VBL.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens. Ik was me van geen kwaad bewust. Zou fijn zijn als we weten wat wel en niet mag.
Ik dacht dat het best was toegestaan dat ik iemand een God noem. Hoe moet ik nou weten dat dat niet mag?
Mentionen? Dat doe ik helemaal niet in COR. Hihaho-posts ook niet. Waar slaat deze demonisering op? Grappen maak ik in VBL over een spelfout van je ja. Kan je dat niet hebben? Dat staat toch volledig los van hoe ik meepost in COR? En help me even: wanneer heb ik van jou een DM ontvangen? Volgens mij nog nooit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent echt wel een beetje aan het zuigen nu hoor. Al dagen zoek je het randje op, mentionen, hihaho-posts, wordt je teruggefloten, krijg je DM's, moeten er grappen over gemaakt worden in VBL.
En dan nu mekkeren dat je je van geen kwaad bewust bent. Je hebt niet zoveel krediet, door het gedrag dat ik hierboven beschreef. Is geen rocketscience. Reageer gewoon serieus en inhoudelijk.
Gedraag je gewoon in COR. Einde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mentionen? Dat doe ik helemaal niet in COR. Hihaho-posts ook niet. Waar slaat deze demonisering op? Grappen maak ik in VBL over een spelfout van je ja. Kan je dat niet hebben? Dat staat toch volledig los van hoe ik meepost in COR? En help me even: wanneer heb ik van jou een DM ontvangen? Volgens mij nog nooit.
Als dat echt zo is, graag voorbeelden in PM/DM. Wat een onzin dit!
Dus je valt me eerst aan en geeft aan dat ik me al dagen misdraag. Ik vraag dan naar voorbeelden, en dan kun je er geen noemen?quote:
boefje.quote:
Dat per ongeluk ooit iemand een post van me verwijdert snap ik wel. Inderdaad bizarre chaotische tijd. Maar daar gaat het nu niet om. Het is een doelbewuste actie van @Lonaa . Vervolgens word ik aangepakt op iets wat ik niet heb gedaan. En dan is het einde discussie. Erg raar toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:39 schreef Greys het volgende:
Lieffies, rustaaahhhg ajb
Ja er zal heus weleens een post verdwijnen in deze bizar chaotische tijd die misschien achteraf wel had kunnen blijven staan. Of een mod haalt per ongeluk in alle chaos twee users door elkaar. Of.. Etc.
Doe de mods die inmiddels ook op hun tandvlees lopen (en privé ook zo hun eigen zorgen hebben net als velen van ons) een serieus enorm plezier en haal iets vaker je schouders op. Desnoods dm je een mod daarna even met 'help me ajb even, wat was er niet oké' en dan plaats je de post daarna eventueel iets aangepast na overleg nog eens.
Ajb. Doe het voor mij. Voor ons allemaal. Want heel eerlijk, we zitten allemaal (users/mods/iedereen) wat anders in ons vel dan anders. De meesten dan. Allemaal een beetje water bij de wijn.
Ik heb net twee dagen lang alles aan de andere mods over moeten laten omdat ik het heel even niet meer trok na De Toespraak. Was ineens zó bang voor m'n ouders en alle zenuwen van de dagen ervoor ramden er in één keer uit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat per ongeluk ooit iemand een post van me verwijdert snap ik wel. Inderdaad bizarre chaotische tijd. Maar daar gaat het nu niet om. Het is een doelbewuste actie van @:lonaa . Vervolgens word ik aangepakt op iets wat ik niet heb gedaan. En dan is het einde discussie. Erg raar toch?
Als je dit als mod niet aankan, dan moet je misschien een stapje terug doen. Gelukkig hebben we jou nog. Jij doet het hier wel erg goed.
Dank voor je keurige reactie. Uitlachen is wel het laatste wat ik zou verwachten. Ik maak me ook wel zorgen om de hele situatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net twee dagen lang alles aan de andere mods over moeten laten omdat ik het heel even niet meer trok na De Toespraak. Was ineens zó bang voor m'n ouders en alle zenuwen van de dagen ervoor ramden er in één keer uit.![]()
Dus ook ik ben niet 'erg goed'. Echt niet. Want anders had ik het wel elke dag volgehouden.
Maar ik ben er eerlijk over, met het risico uitgelachen te worden (wat geen van m'n medemods deed, integendeel) dat ook ik af en toe er ff doorheen zit.
En zo zal dat ook wellicht af en toe zijn met een andere mod, die dan net ff minder kan hebben dan anders omdat ze bv net tig blz's aan offtopic heeft verwijderd. Of voor de achtste keer aan iemand heeft gevraagd HELP AJB EEN BEETJE. (Aan anderen, niet per se aan jou!)
Ik zeg eerlijk, ik heb niet teruggelezen en heb dus geen idee wie er 'gelijk' heeft, jij of Loona of wie dan ook. Wellicht is er een misverstand. En geloof me, ik heb ook veel bewondering en waardering voor users die juist nu een beetje denken 'laat ik me hier net een stapje extra gedragen'. En eerlijk is eerlijk, die indruk had ik van jou hier zeker. Dus dank daarvoor.Echt.
Er zullen de komende weken nog vaker dingen voorkomen die niet eerlijk lijken of zelfs zijn. Of misverstanden. Veel vaker waarschijnlijk. En ik weet van @:Loona dat ze echt héél heel veel tijd en energie in COR stopt. En laat ze ajb geen stapje terugdoen. We hebben elkaar keihard nodig nu.
Wij als mods zullen proberen zo goed mogelijk te modden en alles in de gaten houden, niet élk dingetje weg te modden als een user verder normaal prima meepost. Als jullie dan ajb een beetje rekening houden dat er echt weleens iets fout gaat en dan even willen denken 'Ja, kut, oneens, niet eerlijk misschien, onnodig wellicht, maar er zijn nu even ergere dingen en ze doen hun best'.
Hartjes.
JESAS GREYS WAT EEN LANG SAAI LULVERHAAL SAMENVATTING GRAAG. Nee.
Als ik dan uitleg of voorbeelden vraag, dan is het einde discussie. Dat is volgens mij niet hoe jullie met je users om moeten gaan.quote:Al dagen zoek je het randje op, mentionen, hihaho-posts, wordt je teruggefloten, krijg je DM's
Mocht nood écht aan de man zijn dan sta ik daar misschien voor open. Ik ben vaak tot laat in de avonduren beschikbaar wegens onregelmatig werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zijn trouwens een aantal uitstekende users in COR die jullie best als gelegenheidsmod kunnen inschakelen (@Scrummie2.1, @vosss, etc.).
Schat je jezelf echt zo hoog in?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat per ongeluk ooit iemand een post van me verwijdert snap ik wel. Inderdaad bizarre chaotische tijd. Maar daar gaat het nu niet om. Het is een doelbewuste actie van @:lonaa . Vervolgens word ik aangepakt op iets wat ik niet heb gedaan. En dan is het einde discussie. Erg raar toch?
Als je dit als mod niet aankan, dan moet je misschien een stapje terug doen. Gelukkig hebben we jou nog. Jij doet het hier wel erg goed.
Ik doel erop dat het verwijderen van de post bewust was en dus niet een foutje zoals werd gesuggereerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Schat je jezelf echt zo hoog in?
Verder is het fucking irritant als je terug wil lezen en je alleen maar dit/dat/zus/zo-GOD-posts ziet. Er is een SC voor dit soor dingen.
Túúrlijk mag er volop offtopic en gezellig kletsen, want dat is zeker nodig in deze tijden. Maar het is ook zó weinig moeite om dan gewoon even in de serieuze reeks een linkje naar de SC te posten en met elkaar te zeggen 'kom ff hierheen, gaan we hier verder'. Kost de users twee seconden en scheelt de mods bérgen tijd en werk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Mocht nood écht aan de man zijn dan sta ik daar misschien voor open. Ik ben vaak tot laat in de avonduren beschikbaar wegens onregelmatig werken.
Ik merk dat het vaak in de avonduren/nacht wat meer chaotisch wordt en flink wat "onzin/offtopic" gepost wordt.
Aan de andere kant, ik denk ook dat je dat soort posts niet zonder meer maar allemaal moet verwijderen. Het is voor iedereen een onzekere tijd en dat soort momenten in de avond en nacht werkt denk ik ook een beetje als soort van ontspanning ofzo. Even de druk van de ketel en een gebbetje maken met zn allen. Het is toch godverdomme al allemaal erg genoeg met heel dat kutvirus
Dat moet wel gewoon kunnen vind ik. Doe ik zelf ook vaak zat aan mee.
Het is echt echt echt niet bedoeld als 1-0 of willen winnen oid. (Maar ik weet dat je dat snapt hoor, maar evt voor meelezers.quote:
Ja, en ik had er voor kunnen kiezen die post aan te passen, gezien er een deel wel inhoudelijk was. Dat ik dat NIET gedaan heb, ligt niet aan het feit 'dat ik jou moet hebben', maar aan het feit dat ik vlak daarvoor 16 pagina's offtopic had verwijderd. Dan is het geduld op. Is dat eerlijk? Misschien niet. Is dat logisch? Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doel erop dat het verwijderen van de post bewust was en dus niet een foutje zoals werd gesuggereerd.
Het was niet alleen maar een GOD-post, of hoe je het ook wil noemen. Het was een inhoudelijke reactie met vervolgens JaapGod. Dat is toch wel heel iets anders.
Overigens gaat het daar allang niet meer over maar toch bedankt voor je reactie!
Nou, dat vraag ik je toch wel. Je kunt me niks toesturen en dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, en ik had er voor kunnen kiezen die post aan te passen, gezien er een deel wel inhoudelijk was. Dat ik dat NIET gedaan heb, ligt niet aan het feit 'dat ik jou moet hebben', maar aan het feit dat ik vlak daarvoor 16 pagina's offtopic had verwijderd. Dan is het geduld op. Is dat eerlijk? Misschien niet. Is dat logisch? Dat denk ik wel.
wb je postgedrag in COR, ik zie ook wel inhoudelijke reacties van je, maar ik zie ook aan je notes dat dat niet alitijd zo is. Dat kan je zelf ook zien en dat hoef ik je dus niet per DM/PM uit te leggen.
Dit is dus NIET waar. Als dat wel zo is, graag voorbeelden. Stop eens met demoniseren.quote:Al dagen zoek je het randje op, mentionen, hihaho-posts, wordt je teruggefloten, krijg je DM's
@Greys is de enige die normaal reageert. Jij demoniseert users en roept dingen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:23 schreef Lonaa het volgende:
En dat is echt het laatste wat ik er over zeg. Je kan er boos en geergerd over blijven, je kan het oneerlijk vinden, fine. Maar ik geloof dat ik @:Greys ergens hier wat zag zeggen over een stapje terug doen en je schouder ophalen, en dat zou op dit moment eigenlijk wel prettig zijn.
Uit de OP van het grote COR topic. Waar slaat dat op? Waarom expliciet de VBL SC benoemen?quote:-het is hier ook geen vbl-sc
Dit is demonisering.quote:-het is hier ook geen vbl-sc
Die heb ik er neergezet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Uit de OP van het grote COR topic. Waar slaat dat op? Waarom expliciet de VBL SC benoemen?
Het lijkt mij helemaal correct. Dat COR geen vbl-sc is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is demonisering.
Graag verwijderen.
Dat zie ik inderdaad veel users doen, soms irritant, soms mwoah. Veel users alleen die ik nooit in de VBL SC zie posten (je weet wel, waar ik wel veel post).quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Die heb ik er neergezet.
Allerlei buzz-woorden als blablaGOD en GENOT zijn daar gemeengoed. En het vele mentionen van users ook.
Dat taaltje, die subcultuur, is van daar. En dat hoort niet in COR.
Zodra de vaste users van daar hierheen komen is het vaak een en al off topic slow chat.
Ik wil dat in het centrale COR topic voorkomen.
Dan mag je alle SC wel benoemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Het lijkt mij helemaal correct. Dat COR geen vbl-sc is.
Het gaat mij ook niet om de users an sich. Maar om bepaald gedrag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad veel users doen, soms irritant, soms mwoah. Veel users alleen die ik nooit in de VBL SC zie posten (je weet wel, waar ik wel veel post).
Ik vind het bijzonder om er zo een groep uit te pikken. Sterker nog, dat vind ik flauwekul en niet terecht naar die users.
Geen slowchat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om de users an sich. Maar om bepaald gedrag.
Hoe zou jij het kort en bondig omschrijven dan? Voor in de OP.
Geen slowchatquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor 'Geen slowchat'.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Edit: want het is geen punt om het aan te passen als je je geschoffeerd voelt door deze opmerking.
-geen blablaGOD GENOTquote:
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Edit: want het is geen punt om het aan te passen als je je geschoffeerd voelt door deze opmerking.
-Geen slowchat, ook graag geen *****god en *****genot.quote:
Wat is daar precies het probleem van?quote:
Dat lijkt mij ook. ScrummieGod.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.
Mwah nee, gewoon geen slowchat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Geen slowchat, ook graag geen *****god en *****genot.
Als er smorgens 8 pagina's off topic verwijderd moet worden van de nacht waarbij GOD en GENOT oh zo leuk is, gaat het niet goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.
Ja wel eens eigenlijk, zie mijn edit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah nee, gewoon geen slowchat.
Je kan dat **god vergelijken met als mensen roepen:
Rutte(smiley dus)
RutteGod (zonder smiley)
Alhoewel slecht voorbeeld, niemand zegt RutteGod
~Lenny was me voor
Dat lijkt mij een incident en niet een dagelijks ritueel. Ontzettend vervelend, maar daar zijn volgens mij instrumenten voor om dat af te handelen (ban dus).quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als er smorgens 8 pagina's off topic verwijderd moet worden van de nacht waarbij GOD en GENOT oh zo leuk is, gaat het niet goed.
Ik begrijp heel goed dat je dat niet ziet als user. Maar het is storend.
Ik begrijp je mss verkeerd. Maar een post met alleen daarin RutteGod, bedoel ik met vbl-sc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah nee, gewoon geen slowchat.
Je kan dat **god vergelijken met als mensen roepen:
Rutte(smiley dus)
RutteGod (zonder smiley)
Alhoewel slecht voorbeeld, niemand zegt RutteGod
~Lenny was me voor
Hier moet ik ingrijpen. User Poepz0r is dan ook wel een extreem geval.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als er smorgens 8 pagina's off topic verwijderd moet worden van de nacht waarbij GOD en GENOT oh zo leuk is, gaat het niet goed.
?? mag het topic weer openquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Waarom slotje?
COR / Bewapenen tegen straatroof/plundering/inbraak
Op mijn nu zeer terechte en actuele topic over zelfverdediging?
![]()
![]()
Net zoals alle slowchat storend is? Waarom moet het specifiek over de VBL sc gaan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp je mss verkeerd. Maar een post met alleen daarin RutteGod, bedoel ik met vbl-sc.
Dat kan daar zeer op zijn plaats zijn, maar hier is het gewoon bagger.
En keer op keer dat soort posts, is storend.
Persoonlijk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net zoals alle slowchat storend is? Waarom moet het specifiek over de VBL sc gaan?
En ga eens in op het voorbeeld over de smiley. Mag dat dan ook niet meer?
Kijk ik zo even naar. Ben je niet vergeten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Waarom slotje?
![]()
![]()
Gekeken. Ik denk dat mijn collega hier een terechte beslissing genomen heeft om dit topic op slot te doen. Het bespreken van wapens en bewapening en 'er klaar voor zijn' gaat mij veel te ver.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Waarom slotje?
![]()
![]()
Huh?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Persoonlijk?
Ja. Ik vind posts in het COR topic als RutteGod en Ruttegewoon bagger. Het voegt niets toe.
En het kan best een keer gepost worden. Maar als ik een pagina open trek en ik zie het 5 keer staan als losse post, is dat niet waar het topic voor bedoeld is.
Voor allen hier: ik haal die regel van vbl-sc er uit. En zet er duidelijker in dat het geen slowchat is.
Ik denk dat we elkaar wel begrijpen. Eens?
De tering.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh?
Het kan wel 1x gepost worden, maar niet 5x in een topic. Beetje raar natuurlijk.
Laten we het gewoon helemaal niet doen. Dat is toch veel duidelijker.
Maar voor de duidelijkheid. Na een inhoudelijke post, mag je dan wel bijvoorbeeld RutteGod of Rutteneerzetten of niet? Dat het niet in een post zonder inhoud mag snap ik wel, dat is gewoon slowchat. Maar na een inhoudelijke post is het ook om aan te geven hoe je zelf over de situatie denkt.
Even voor de duidelijkheid. Graag antwoord, WIJ MOETEN DIT WETEN.
[ afbeelding ]
ik vond dat vannacht idd erg storend, maar als het topic al (bijna) gesloten is, ga je dan nog die berg werk doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had het over legale verdedigings opties.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Gekeken. Ik denk dat mijn collega hier een terechte beslissing genomen heeft om dit topic op slot te doen. Het bespreken van wapens en bewapening en 'er klaar voor zijn' gaat mij veel te ver.
Zo'n extreem geval als user Poepz0r heeft het voor iedereen verpest. Daarbij "wij" scharen 'm niet onder VBL. Maar goed hij is toch weg nu. Maar als hij terugkomt gaat hij gewoon verder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
De tering.
Ik probeer dat debat ook nog te volgen.![]()
Post gewoon inhoudelijk. Ik ben geen pixel-neuker.
Nu ga ik even verder kijken.
Niet met Poepzor he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo'n extreem geval als user Poepz0r heeft het voor iedereen verpest. Daarbij "wij" scharen 'm niet onder VBL. Maar goed hij is toch weg nu. Maar als hij terugkomt gaat hij gewoon verder.
Als Poepz0r ons de afgrond inrijdt, spring ik eruit. Ik wil gewoon dingen kunnen blijven zeggen..quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:39 schreef Greys het volgende:
Lieffies, rustaaahhhg ajb
Ja er zal heus weleens een post verdwijnen in deze bizar chaotische tijd die misschien achteraf wel had kunnen blijven staan. Of een mod haalt per ongeluk in alle chaos twee users door elkaar. Of.. Etc.
Doe de mods die inmiddels ook op hun tandvlees lopen (en privé ook zo hun eigen zorgen hebben net als velen van ons) een serieus enorm plezier en haal iets vaker je schouders op. Desnoods dm je een mod daarna even met 'help me ajb even, wat was er niet oké' en dan plaats je de post daarna eventueel iets aangepast na overleg nog eens.
Ajb. Doe het voor mij. Voor ons allemaal. Want heel eerlijk, we zitten allemaal (users/mods/iedereen) wat anders in ons vel dan anders. De meesten dan. Allemaal een beetje water bij de wijn.
Precies dit. Ik snap niet waarom ze het zichzelf zo moeilijk maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Verzoek: doe eens niet zo ongelofelijk kinderachtig als er tijdens een debat een keer naamGod of naamGodin staat en verwijder dat niet direct. Het doet niemand kwaad, het is ontopic, het is tijdens een live debat.
Als je dan vervolgens zoveel andere bewuste trol reacties wel laat staan, denk ik; verspil je energie toch niet aan zoiets pietluttigs maar steek die in de bewuste trol reacties.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Precies dit. Ik snap niet waarom ze het zichzelf zo moeilijk maken.
Erg interessant. Ik kan me niet voorstellen dat ons verplegend personeel dit allemaal weet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:54 schreef Tyr80 het volgende:
Dat Handbook ziet er legit uit anders hoor...wat voor bron moet er nog bij dan?
Reddit behandelt het: https://www.reddit.com/r/(...)_and_treatment_from/
0% fatality claimt dat ziekenhuis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg interessant. Ik kan me niet voorstellen dat ons verplegend personeel dit allemaal weet.
Je neemt niet actief deel aan het topic.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom staat deze nu in ONZ? Iets luchtigs tussen al die narigheid is wel fijn lijkt mij. Daarom heb ik het ook geplaatst. Het heeft ook wel degelijk met corona te maken.
ONZ / Pornhub ziet Nederlandse verkeer met 14 procent toenemen
Goed voor iedereen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Waarom kan Poepz0r niet meer in COR? Zijn ban was toch vanmorgen opgeheven?
Misschien vergeten vrij te geven?
Heeft ie jou voor het karretje gespannen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee man. Denk dat hier sprake is van een misverstand.
Nee. Raakte met hem in gesprek en toen gaf hij aan dat hij er niet meer in kan terwijl zijn ban opgeheven is. Ik dacht, ik meld het even hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Heeft ie jou voor het karretje gespannen?
omgekochtquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Heeft ie jou voor het karretje gespannen?
Bans worden niet besproken. En als hij er niet meer in kan, zal dat wel een reden hebben. Hij kan altijd mailen als het hem onduidelijk is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee. Raakte met hem in gesprek en toen gaf hij aan dat hij er niet meer in kan terwijl zijn ban opgeheven is. Ik dacht, ik meld het even hierEen extra kwaliteitsuser in COR kan geen kwaad natuurlijk.
Ben je familie van Poepz0r?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Waarom kan Poepz0r niet meer in COR? Zijn ban was toch vanmorgen opgeheven?
Misschien vergeten vrij te geven?
Ja hey. Het is hier geen SC he. Doe dat even per DM.quote:
Sorryquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja hey. Het is hier geen SC he. Doe dat even per DM.
Ik zie niets in je notes ieg. En ook geen TR over jou.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd? Zei toch niks verkeerds?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd? Zei toch niks verkeerds?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
@:Kyran heb jij mijn post verwijderd? Gezien je de enige mod aanwezig was
Als je post echt gewoon helemaal niks mis mee was plaats je hem nog een keer. Om bovenstaande reden. Dank voor je begrip.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:39 schreef Greys het volgende:
Is al opgelost hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je post echt gewoon helemaal niks mis mee was plaats je hem nog een keer. Om bovenstaande reden. Dank voor je begrip.
Fijn dat het is opgelost.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is al opgelost hoorwas inderdaad per ongeluk verwijderd
Okay top!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is al opgelost hoorwas inderdaad per ongeluk verwijderd
Hoihoiquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:43 schreef BeriBeri het volgende:
Haha hier in Spanje krijg je gratis Premium acces voor pornhub👍
Omdat we alle handen nodig hebben om de reeks ook maar enigszins leesbaar te houden voor iedereen. Tis kennelijk nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt er ook gemodereerd door Kyran? Staat niets over in MED en totaal niet objectief
In quarantaine.quote:
Ja sorry ben ook hasj boter aan het makenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb al een paar x aangegeven dat er een DWDD topic is maat.
Hoogmoed, die grijpt zijn kans nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:34 schreef RipCity het volgende:
Waar heeft Tjacka last van? Er was toch niets aan de hand in het topic?
Oquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan. Alsof iemand ooit nog dat topic terugleest.
Plus beetje stoom van de ketel, op zich niet erg, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan. Alsof iemand ooit nog dat topic terugleest.
Krijgt fok weer eens bezoekersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoogmoed, die grijpt zijn kans nu.
Crewbashquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoogmoed, die grijpt zijn kans nu.
Er liep niets uit de hand. De modjes moesten even een kristal doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:39 schreef aTypisch het volgende:
Tjacka heeft bij China afgekeken, gewoon afsluiten die handel als het uit de hand loopt
Het hoogtepunt van dit virus lijkt me nu wel bereikt, is het niet makkelijker om de boel gewoon te sluiten?quote:
eensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van dit virus lijkt me nu wel bereikt, is het niet makkelijker om de boel gewoon te sluiten?
Het is mod free for all. Iedere mod grijpt de kans z'n plasje te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:34 schreef RipCity het volgende:
Waar heeft Tjacka last van? Er was toch niets aan de hand in het topic?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Please jongens luister naar mij
Anders gaan de bazen mij uit mijn functie zetten
Verder geen slecht woord over je hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Please jongens luister naar mij
Anders gaan de bazen mij uit mijn functie zetten
Begrijp jou wel. Leven is nu toch een stuk minder saai nu je niet de internethooligan kan spelen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verder geen slecht woord over je hoor
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt er ook gemodereerd door Kyran? Staat niets over in MED en totaal niet objectief
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja.
Selectief als de pest.
En nog één keer het verzoek, haal eens wat vaker je schouders op. Alle mods werken zich de tandjes zodat het COR forum überhaupt kan bestaan. Ook Kyran.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we alle handen nodig hebben om de reeks ook maar enigszins leesbaar te houden voor iedereen. Tis kennelijk nodig.
Mijn hulp staat ook niet in MED. En zo staan er nog tien niet in MED. Net wie er tijd heeft naast alle andere forums en privé dingen. Wees blij dat zo veel mods helpen, anders had het hele forum COR nu niet kunnen bestaan.
Er is al antwoord gegeven op die vraag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja.
Selectief als de pest.
Een tegengeluid is prima, maar dan zonder 'walgelijke narcist' of 'helemaal van de wereld'. Maar dat had je denk ik zelf ook wel kunnen bedenken. Dus probeer je tegengeluid eens zonder persoonlijke aanvallen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:52 schreef Durmada het volgende:
Hoezo is mijn post tegen Kyran verwijderd? Is een tegengeluid niet oké of was ik te agressief?
Mee eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja.
Selectief als de pest.
Is goed, duidelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tegengeluid is prima, maar dan zonder 'walgelijke narcist' of 'helemaal van de wereld'. Maar dat had je denk ik zelf ook wel kunnen bedenken. Dus probeer je tegengeluid eens zonder persoonlijke aanvallen.
Zie hierboven, ook @GGMM heeft het na mij nog eens uitgelegd. Klaar hierover nu. Hierboven staat al genoeg erover.quote:
Okay.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hierboven, ook @:GGMM heeft het na mij nog eens uitgelegd. Klaar hierover nu. Hierboven staat al genoeg erover.
De enige die je mail kan lezen of beantwoorden is een Forum Admin of Admin. Ik zal het doorgeven dat je gemaild hebt, meer kan ik nu niet. Sorry. Ik heb geen dm van je ontvangen maar degenen die dat wel hebben kunnen daar ook niets mee want zoals gezegd, daar gaat een FA of A over.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:19 schreef Iceage het volgende:
Goedendag,
3 Dagen geleden heb ik een mail gestuurd aan forum@fok.nl met een klacht over een van de mods op dit forum topic. Tot nu toe geen reactie dus ik heb een dm gestuurd aan 2 mods van dit topic en ook daarvan geen reactie.
Ik besef dat het superdruk is en jullie de handen vol hebben aan alles wat er nu speelt.
Ook ik ben werkzaam in de zorgverlening en draai diensten van 12 uur op 12 uur af en zie toch kansen om tussen alle werk door mijn belangrijkste mails te beantwoorden al is het soms alleen maar van: Sorry ik heb uw mail gelezen. Ik kom er later op terug als het hopelijk wat rustiger is en ik tijd heb om u een antwoord te geven.
Ik vind dat ik een terechte klacht heb over een van de moderators in dit corona topic en had gehoopt dat er werd ingegrepen.
Helaas gaat het gewoon door en ik zag net dat ik niet de enige ben die klaagt.
De bewuste mod post van alles wat medisch helemaal niet verantwoord is en brengt alleen maar meer angst onrust en misverstanden in het topic.
Fijne dag toegewenst en sterkte in deze hectische tijd.
Ice
Zoals @GGMM al zei hierboven, kom met linkjes van voorbeeldpost(s) dan, die je echt niet vindt kunnen. Met amen kunnen we niks. En FA's en A's ook niet.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals @:GGMM al zei, kom met linkjes van voorbeeldpost(s) dan hier die je niet vindt kunnen. Met amen kunnen we niks. En FA's en A's ook niet.
Amen. Ik ga verder geen topics teruglezen, heb ik geen blauw kleurtje voor. Kom ik ook met een depressie thuis gok ik, als ik dat teruglees.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 05:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een tip. Probeer 1 lijn te trekken en als dat niet lukt. Haal jullie schouders dan maar een keertje op en laat t was losser. Doemscenario's, staatsvijanden opmerkingen en weet ik t al blijven staan.
Ah, voorbeelden geven is te vermoeiend. Voor ons is het ook allemaal best vermoeiend, want zonder voorbeelden kan een FA er niet naar kijken. En volgens mij al een paar keer uitgelegd, zelfs mods moeten soms eten, plassen, kakken, slapen, werken etc. Dus missen weleens wat. Met 'amen' kan écht helemaal niemand iets.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Amen. Ik ga verder geen topics teruglezen, heb ik geen blauw kleurtje voor. Kom ik ook met een depressie thuis gok ik, als ik dat teruglees.
Ik snap het idd ook niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Graag duidelijke regels voor het COR topic opstellen.
Wat is wel SC en wat niet? Mag offtopic geleuter? Blijbaar wordt er overdag, wanneer het topic sneller vol loopt, erg veel getolereerd.'s Nachts (wanneer niemand er last van heeft) blijkt dit echter gevoeliger te liggen en krijg je met enkele minder relevante posts om 1-2 uur 's nachts al een ban. Die dan ook nog eens een halve dag later wordt uitgedeeld. Graag duidelijkheid.
Mag god/genot nu wel trouwens?
Er is nu een SCquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Wat is wel SC en wat niet? Mag offtopic geleuter? Blijbaar wordt er overdag, wanneer het topic sneller vol loopt, erg veel getolereerd.'s Nachts (wanneer niemand er last van heeft) blijkt dit echter gevoeliger te liggen en krijg je met enkele minder relevante posts om 1-2 uur 's nachts al een ban. Die dan ook nog eens een halve dag later wordt uitgedeeld. Graag duidelijkheid.
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Je bedoelt de SC die al weet ik veel hoeveel delen onderaan de OP van de reeks staat? En waar al honderd keer naar verwezen is?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er is nu een SC
Ooh en mag ie alvast gereekst worden
COR / [COR-SC] De eerste :-)
Waarom heb ik die niet gevondenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelt de SC die al weet ik veel hoeveel delen onderaan de OP van de reeks staat? En waar al honderd keer naar verwezen is?
COR / [En Don SC #1] HATSJOE
Omdat niemand hier de regels onderaan de OP leest waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom heb ik die niet gevondenIk ben dom. Sorry. Doe maar dicht
Dan zit er wsl iemand te modereren, die posten weghaalt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef Red_85 het volgende:
Waarom is algemeen topic bij post 297 op slot gegaan? Nu kan er geen nieuwe versie in de reeks worden geopend. ..
Komt omdat er dan toevallig gemod is tussen dat het vol zit en een nieuwe geopend wordt. Daarom dat ik het even vol moest spammen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef Red_85 het volgende:
Waarom is algemeen topic bij post 297 op slot gegaan? Nu kan er geen nieuwe versie in de reeks worden geopend. ..
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komt omdat er dan toevallig gemod is tussen dat het vol zit en een nieuwe geopend wordt. Daarom dat ik het even vol moest spammen.
Dacht alquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zit er wsl iemand te modereren, die posten weghaalt.
Maar er is een nieuw deel inmiddels.
Als je 's middags topics van de nacht ervoor gaat teruglezen en op basis van een paar SC posts een ban gaat uitdelen heb je volgens mij tijd genoegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Kom op zeg.
En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.
Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.
Rekening houden met vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens even willen ontspannen (zeker in deze tijd..) of moeten werken of slapen of hun andere forum bijhouden etc.
We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods weer tijd en puf hebben er bovenop te zitten.
En heel persoonlijk snap ik niet dat ik dat echt wéér moet uitleggen. Jullie zijn niet gek, integendeel, veel van de antwoorden op steeds weer dezelfde vragen naar de bekende weg snap je nu echt wel. Want ook dít kost weer tijd die ik niet aan iets nuttigers of fijners kan besteden.
Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Dat is écht niet te veel gevraagd.
(En als je zo graag god of genot wilt roepen, zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessante posts vinden.)
Ik hoop dat het nu echt voor eens en altijd duidelijk is.
Fijn weekend allen.
Zonder hen hebben wij geen forum!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je 's middags topics van de nacht ervoor gaat teruglezen en op basis van een paar SC posts een ban gaat uitdelen heb je volgens mij tijd genoeg
Inconsequent en vooral onnodig beleid. Als dat zou verbeteren hoeven wij niet te klagen in FB en heb jij weer minder werk!
Jij ook een fijn weekend!
Er waren meerdere mods hier tot half vier afgelopen nacht aanwezig. Met je 's middags.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je 's middags topics van de nacht ervoor gaat teruglezen en op basis van een paar SC posts een ban gaat uitdelen heb je volgens mij tijd genoeg
Inconsequent en vooral onnodig beleid. Als dat zou verbeteren hoeven wij niet te klagen in FB en heb jij weer minder werk!
Jij ook een fijn weekend!
Ja klopt maar dat wil toch niet zeggen dat we alles normaal moeten vindenquote:
En ik zat er om 6:15 vanochtend met de eerste kop koffie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren meerdere mods hier tot half vier afgelopen nacht aanwezig. Met je 's middags.
Wij zijn er niet 24/7, dus je kan niet moment A met B vergelijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat wil toch niet zeggen dat we alles normaal moeten vinden
Of mag de politie jou ook direct neerknuppelen bij een kleine overtreding
Stel je niet aan en verkondig geen onwaarheden. Er zijn regelmatig mods tot diep diep in de nacht hier bezig en jij denkt wel even te bepalen dat we genoeg tijd hebben omdat we het pas in de middag teruglezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:26 schreef leolinedance het volgende:
Nee.
Mail maar een FA om je gemekker voort te zetten.
Tot half 4 bezig geweest inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren meerdere mods hier tot half vier afgelopen nacht aanwezig. Met je 's middags.
Eens. En je merkt (toch, hopelijk?) dat we daar echt zo veel mogelijk aan doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat er mensen zijn die zo graag willen melden dat ze het allemaal overdreven vinden, of zelfs dat die zooi bejaarden maar lekker dood mogen etc.
Maar ik snap met mijn eigen botte kop totaal niet dat die mensen doodleuk in dat topic, terwijl er FOK!kers meeposten op dat moment die doodziek zijn (bloed kotsen etc), gewoon lekker tegen die mensen zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
Logician gaat echt door een hel met dr gezin op met moment bijvoorbeeld, die post haar verhaal, net als een andere user wiens naam ik even kwijt ben. En die posts worden letterlijk omringd met, ach joh, bijna niemand heeft hier last van, op wat slappe zakken en bejaarden na, lekker door blijven feesten met zijn allen!!
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat niet normaal en het lijkt me zeker niet gewenst in een "community"
My 2ct, doe ermee wat je wil
Zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat er mensen zijn die zo graag willen melden dat ze het allemaal overdreven vinden, of zelfs dat die zooi bejaarden maar lekker dood mogen etc.
Maar ik snap met mijn eigen botte kop totaal niet dat die mensen doodleuk in dat topic, terwijl er FOK!kers meeposten op dat moment die doodziek zijn (bloed kotsen etc), gewoon lekker tegen die mensen zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
Logician gaat echt door een hel met dr gezin op met moment bijvoorbeeld, die post haar verhaal, net als een andere user wiens naam ik even kwijt ben. En die posts worden letterlijk omringd met, ach joh, bijna niemand heeft hier last van, op wat slappe zakken en bejaarden na, lekker door blijven feesten met zijn allen!!
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat niet normaal en het lijkt me zeker niet gewenst in een "community"
Jawel, wou het alleen nog even uitschrijven voor de mensen die zich hier schuldig aan maken zonder het centrale topic te vervuilen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. En je merkt (toch, hopelijk?) dat we daar echt zo veel mogelijk aan doen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, wou het alleen nog even uitschrijven voor de mensen die zich hier schuldig aan maken zonder het centrale topic te vervuilen.
COR is (imho) een forum ipv 1 topic voor een reden, er zijn topics zat om de ontkenner te spelen en "het is maar een griepje" bs te spuien.
Iedereen die mij kent weet dat ik echt niet de empatischste, braafste, PC user ter wereld ben, maar zulke keiharde, ongevoelige, botte meuk posten terwijl zieken meelezen, dat hoeft van mij echt niet.
Eens. Aan de andere kant snap ik ook totaal niet dat er hier users zitten, zelfs mods. Die de hele dag alleen maar willen benadrukken hoe kut we het wel niet hebben, dat elke mogelijke beslissing natuurlijk de verkeerde is, dat we kennelijk in een derdewereldland wonen en dat onze regering incluis desbetreffende overheidsinstanties ofwel compleet incompetent zijn ofwel bezig zijn het bloed van hun eigen burgers aan hun handen te krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
lees even alle delen terug, dan begrijp dat het op feiten gestoeld isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Aan de andere kant snap ik ook totaal niet dat er hier users zitten, zelfs mods. Die de hele dag alleen maar willen benadrukken hoe kut we het wel niet hebben, dat elke mogelijke beslissing natuurlijk de verkeerde is, dat we kennelijk in een derdewereldland wonen en dat onze regering incluis desbetreffende overheidsinstanties ofwel compleet incompetent zijn ofwel bezig zijn het bloed van hun eigen burgers aan hun handen te krijgen.
Ik ben het volledig met je eens dat mensen die alleen maar belachelijk maken en bagatelliseren hier niet thuis horen, maar de continue apocalyptische doemdenkers, aluhoedjes en angstaanjagers horen hier ook niet thuis en vind dat zij bijzonder veel ruimte hier krijgen. Er lijkt hier alleen maar ruimte te zijn voor paniek. Optimisme is naïviteit en alleen een zo negatief mogelijke blik is realistisch.
Ben het er niet mee eens, maar waarom zou je dat niet mogen bespreken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef Vis1980 het volgende:
Een topic dat Rutte bloed aan zijn handen heeft, is dat wenselijk?
Ik vind het nogal een beschuldiging. Iemand van moord beschuldigen op die manier lijkt mij erg ongewenst.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, maar waarom zou je dat niet mogen bespreken?
Massamoord. Ik vind het ook tamelijk bizar. Maar dat hij openblijft geeft wel aan dat mijn vorige post hier geen onwaarheden bevatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een beschuldiging. Iemand van moord beschuldigen op die manier lijkt mij erg ongewenst.
Als het bij het bespreken van de acties zou blijven op een constructieve en open wijze zie ik ook geen probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, maar waarom zou je dat niet mogen bespreken?
Twee totaal verschillende onderwerpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Massamoord. Ik vind het ook tamelijk bizar. Maar dat hij openblijft geeft wel aan dat mijn vorige post hier geen onwaarheden bevat
Plaats een TR zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:44 schreef FYazz het volgende:
[..]
Als het bij het bespreken van de acties zou blijven op een constructieve en open wijze zie ik ook geen probleem.
In het bewuste topic gaat het daar alleen al lang niet meer over. Het is een bash-topic geworden waar aantoonbaar leugens worden verteld en waar zaken worden geplaatst die op het randje zijn van smaad en laster. Het trekt mensen aan die foute motieven hebben om hier te posten. Hen gaat het niet om Covid-19, het gaat hen om de politieke tegenstander zwart te maken.
Zo werd vandaag een filmpje geplaatst met de titel dat Rutte een massamoordenaar is (mods supersnel op gereageerd trouwens), dat moet je als forum en wij als forummers volgens mij niet willen en ver bij vandaan blijven.
Ja want je overheid niet vertrouwen en ze aanzien als moordenaars en tegenstanders van het volk heeft niks met aluhoedjes te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende onderwerpen.
Oh we springen ineens naar aluhoedjes. Succes ermee!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want je overheid niet vertrouwen en ze aanzien als moordenaars en tegenstanders van het volk heeft niks met aluhoedjes te maken
Graag zelfs.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
hoi,
zou er hier een algemeen( centraal) topic mogen komen om berichtjes te mogen plaatsen van organisaties die in deze crisis vragen om een kleine donatie/ hulp ?
Zoals bv de voedselbank?
Zolang het inhoudelijk blijft en op basis van feiten. Waarom niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef Vis1980 het volgende:
Een topic dat Rutte bloed aan zijn handen heeft, is dat wenselijk?
Willen jullie misschien er 1 openen met duidelijke richtlijnen ofzo? Anders word het misschien een sc ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag zelfs.
[..]
Zolang het inhoudelijk blijft en op basis van feiten. Waarom niet.
Als het te vaak uit de bocht vliegt wordt het lastiger, mods zijn al druk genoeg.
Kunnen users gewoon openen, de mods zorgen wel dat het gemod wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Willen jullie misschien er 1 openen met duidelijke richtlijnen ofzo? Anders word het misschien een sc ofzo?
oke. thnxquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen users gewoon openen, de mods zorgen wel dat het gemod wordt.
Gedaan en daar werd dus snel op gereageerd.quote:
Toch even helpen en daarna vriendelijk wijzen op de OP met info, of als je er echt geen zin in hebt erlangs scrollen en het een ander laten zeggen ofzo? We waren ooit allemaal newbie.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:01 schreef THEFXR het volgende:
wat moeten we nu met newbies in het grote topic?, die niet de moeite nemen om de OP door te nemen en vragen gaan stellen die al tig keer behandeld zijn?
we zijn geen helpdesk ofzo
de topics zijn zo nog sneller vol, de helft van mijn posts kan ik niet maken, want topic te snel volquote:Op zondag 22 maart 2020 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch even helpen en daarna vriendelijk wijzen op de OP met info, of als je er echt geen zin in hebt erlangs scrollen en het een ander laten zeggen ofzo? We waren ooit allemaal newbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |